- om interacties met onze website te analyseren
- om de inhoud en advertenties te personaliseren

Journalistenkorting

Perskorting op hotel info

We kunnen op dit moment helaas geen nieuwe journalisten in ons partnerprogramma opnemen. Voor bestaande klanten blijft alles ongewijzigd.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn korting als journalist?

Als journalist, betaalt u eerst de via hotel info geboekte hotelkosten aan het hotel. De 5% korting voor journalisten (met max. één begeleidende persoon), wordt met terugwerkende kracht via het partnerprogramma uitbetaald. De terugbetaling van de korting vindt plaats bij het behalen van ten minste 50 euro aan uit te betalen korting. Bedragen onder de 50 euro worden verzameld en worden automatisch overgeboekt bij het bereiken van het betalingspunt. Uw tot nu toe bereikte tegoed, kunt u op elk moment online in het Affiliate-center bekijken.

Hoe boek ik?

• Inloggen in het gebied "Voor partners" in het Affiliate-center met uw inloggegevens en boeken via het menupunt "Boeking activeren". U kunt ook gebruikmaken van de partnerlink. Deze is u na aanmelding per e-mail toegestuurd.
  • Bij telefonische boekingen kan helaas geen korting worden gegarandeerd.

Neem voor vragen over uw boeking of aanmelding contact met ons op.

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van HOTEL INFO en HOTEL INFO-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.