- om interacties met onze website te analyseren
- om de inhoud en advertenties te personaliseren

hotel.info is genomineerd voor de 'website van het jaar'-award

Neurenberg, 16 Oktober 2014 – hotel.info is ook dit jaar weer genomineerd voor de 'website van het jaar'-award. Iedereen die op de boekingsportal stemt, neemt automatisch deel aan een prijsvraag met aantrekkelijke prijzen.

hotel.info heeft al meerdere jaren op rij de 'website van het jaar'-award gewonnen en wil ook dit jaar de titel weer graag in de wacht slepen. "In de loop van het jaar hebben we onze hotelportfolio internationaal met 40.000 hotels uitgebreid. Tevens hebben we verscheidene vernieuwende diensten in ons platform geïntegreerd waarmee enerzijds onze klanten gemakkelijker een hotelkamer kunnen boeken en anderzijds aanvullende reisinspiratie kan worden geboden. We zijn er daarom van overtuigd dat we onze winkansen optimaal zijn," merkt Ralf Priemer, Managing Director bij hotel.info, vol vertrouwen op.

De revolutionaire explorative search-functie van hotel.info maakt het bijvoorbeeld mogelijk direct ieder type bestemming in het zoekveld op de startpagina in te voeren, of dit nu een bedrijf, straatnaam of wijk, restaurant, bezienswaardigheid, speciaalzaak, recreatieplas of zelfs een skilift is. In de resultatenlijst vindt de klant vervolgens overeenkomstige hotels in de directe omgeving.

Een andere vernieuwing op de website van de hotelreserveringsservice is de vouchershop. Op voucher.hotel.info is het sinds maart 2014 mogelijk vouchers te kopen die niet, zoals lang gebruikelijk was in de branche, bestemd zijn voor een bepaald hotel of een bepaalde hotelgroep. Daardoor vormen ze het perfecte cadeau voor iedere gelegenheid. De vouchershop van hotel.info biedt hiermee een ware service-innovatie: de voucher maakt het de ontvanger(s) mogelijk een vrije keuze te maken uit circa 40.000 hotels in Europa.

Bovendien breidde hotel.info de portfolio wereldwijd uit van 210.000 naar 250.000 hotels . Alle klanten hebben daardoor nu een nog grotere keuze bij hotelreserveringen.

Dankzij deze functies hoopt de online boekingsportal nu het ereschavot te mogen beklimmen en de titel 'website van het jaar' in de wacht te slepen. Onder de stemmers verloot hotel.info 20 x twee overnachtingen in een exclusief hotel. Bovendien ontvangt iedereen die zijn stem heeft uitgebracht een voucher ter waarde van € 10. Verder worden onder andere nog een Mac Book Air en een Go Pro HD Hero3-camera en nog veel meer prijzen verloot.

Gedetailleerde informatie vindt u onder: www.hotel.info/websiteoftheyear
De stemming vindt u hier: http://websiteoftheyear.co.uk/hotelinfo

Over hotel.info

hotel.info exploiteert via de website www.hotel.info een wereldwijde hotelreserveringsservice voor ondernemingen en particulieren. De website biedt in 38 talen meer dan 250.000 hotels van alle categorieën die eenvoudig, snel en voordelig kunnen worden geboekt. Meer dan 6 miljoen particuliere en zakelijke klanten over de hele wereld vertrouwen op onze service om een hotel te boeken. U kunt daarbij meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen raadplegen. Sinds oktober 2011 is hotel.info onderdeel van HRS GROUP. De ondernemingsgroep waartoe ook HRS en Tiscover behoren, heeft wereldwijd 1300 medewerkers en o.a. vestigingen in Innsbruck, Londen, Parijs, Rome, Barcelona, Istanbul, Warschau, Moskou, Peking, Shanghai, Singapore en São Paulo.

E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van HOTEL INFO en HOTEL INFO-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.