- om interacties met onze website te analyseren
- om de inhoud en advertenties te personaliseren

Ontsnappen aan het leven van alledag: hotel.info presenteert de best beoordeelde hotels voor wellness en ontspanning

Neurenberg, 24. oktober 2011 – Wellness en ontspanning staan bij veel mensen hoog op het vakantielijstje. Dit geldt voor zowel toeristen als zakenreizigers. Het gevoel van weldaad speelt daarbij een belangrijke rol. hotel.info, de gratis hotelreserveringsservice met meer dan 210.000 hotels wereldwijd, stelt de best beoordeelde hotels in Nederland en Europa voor, die beschikken over een sauna, zwembaden of fitness- of massagemogelijkheden.

hotel.info-top 5: hotels in Nederland, waar u zich heerlijk kunt ontspannen en laten verwennen*

Plaats Hotel Bestemming Sterren Beoordelingscijfer
1. Hotel Galamadammen Koudum 3 8,6
2. Dorint Hotel Amsterdam - Airport Schiphol 4 8,5
3. Golden Tulip Jagershorst Leende 4 8,3
4. Hotel en Congresscentrum Papendal Arnhem 4 8,2
5. Hotel Hogerhuys Noordwijk aan Zee 4 8,2

Hotel Galamadammen in Koudum staat dankzij het goede cijfer van 8,6 boven aan bij de beoordeling van Nederlandse wellnesshotels bij hotel.info. U kunt hier heerlijk ontspannen in het verwarmde zwembad met whirlpool, de sauna en het solarium. Maar ook de andere hotels van de nationale top 5 hebben veel te bieden en scoren punten bij de boekende klanten. De nummer 2, Dorint Hotel Amsterdam - Airport op Schiphol, bijvoorbeeld, weet gasten onder andere aan te trekken met ontspannende massages en acupunctuurbehandelingen in de 800 m2 grote wellnessruimte.

hotel.info-top 20: hotels in Nederland, waar u zich heerlijk kunt ontspannen en laten verwennen*

Plaats Hotel Bestemming Sterren Beoordelingscijfer
18. Hotel Telegraaf Tallinn (Estland) 5 8,6
19. Hotel GalamaDammen Koudum (Nederland) 3 8,6
20. Mövenpick Hotel Izmir Izmir (Turkije) 5 8,5

Bij een Europees vergelijk wist het in een prachtig bos gelegen Relais & Chateaux Hotel Jagdhof Glashütte in Duitsland de hotel.info-klanten zo te bekoren dat zij dit hotel als beste kozen. Op plaats 2 kozen de boekingsklanten met 9,2 punten hotel Lac Salin Spa & Mountain in Livigno, Italië. Dit hotel in de Alpen biedt onder andere een zwembad, sauna met ontspanningsruimte, evenals een Turks bad en aromadouches. Het Hilton Warsaw and Convention Centre in Polen belandde met 9,1 punten op plaats 3. De gasten waren niet alleen onder de indruk van het vriendelijke personeel, maar ook van de ruime kamers. Hotel GalamaDammen, de nummer 1 in Nederland, heeft met 8,6 punten ook genoeg punten om in de Europese top 20 te staan.

*Bij gelijke beoordelingscijfers vond de waardering plaats op basis van het aantal opgegeven beoordelingen. Alleen hotels met ten minste 10 beoordelingen zijn opgenomen. De beoordelingen in de ranking geven de stand weer op 06-10-2011. Geringe afwijkingen zijn daarom niet uitgesloten.

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 210.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 1,5 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai) en Singapore geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

Aleksander Szumilas
hotel.de AG
90411 Neurenberg
E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van HOTEL INFO en HOTEL INFO-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.