hotel.info

Hotel Zuric | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Zuric  Hotel Zuric | Hotels günstig buchen | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Book hotels at great rates | Canton of Zürich, Suïssa Hôtel Zuric | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Reserva hoteles a buen precio | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Prenotare comodamente gli hotel | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Výhodně rezervovat hotely | Canton of Zürich, Suïssa Hotellit Zuric | Varaa hotelleja edullisesti | Canton of Zürich, Suïssa Szálloda itt: Zuric| Szobafoglalás kedvező áron | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Hotels voordelig boeken | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Reserva barata de hotéis | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Zuric | Rezervaţi hoteluri avantajos | Canton of Zürich, Suïssa Отель г. Zuric | Недорогое бронирование отелей | Canton of Zürich, Suïssa Hotell Zuric | Boka hotell billigt | Canton of Zürich, Suïssa Otel Zuric | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Canton of Zürich, Suïssa 酒店 Zuric | 优惠地预订酒店客房 | Canton of Zürich, Suïssa

Cerca d'hotel per Zuric. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!




Fires a Zuric
  • Fest- und Hochzeitsmesse - (09/01/2010 fins 10/01/2010)
    International Fair for Weddings, Festivities and Event Marketing
  • ORNARIS - (15/01/2010 fins 18/01/2010)
    Trade Fair for Innovations and Trends
  • FESPO ZÜRICH - (28/01/2010 fins 31/01/2010)
    Exhibition for Holidays, Sports and Leisure
  • BEAUTY FORUM SWISS - (06/03/2010 fins 07/03/2010)
    International Trade Fair for Cosmetics
  • GiardinaZÜRICH - (17/03/2010 fins 21/03/2010)
    Garden & Lifestyle

  •   
    Cerca i reserva el teu hotel aquí
      Destinació:   
      Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
      Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



    Fires a Zuric
     Hotel Mövenpick Hotel Zürich-Regensdorf a Zuric (Zürich - Regensdorf) 
    Mövenpick Hotel Zürich-Regensdorf

    Im Zentrum
    8105 Zuric (Zürich - Regensdorf), Suïssa

    Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

    7,6 de 10 (142 valoracions)


     des de 110,71 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich - Regensdorf): Per descomptat, les 150 habitacions climatitzades tenen televisió per cable, telèfon i un minibar.
    Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. L'hotel ofereix un servei de llançadora gratuït a l'aeroport.
    A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. Televisió de pagament disponible.
    A l'hotel trobareu sauna i solàrium. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. A la pista de tennis us hi sentireu molt bé, informeu-vos a recepció!
    Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
     Hotel Hotel Adler a Zuric (Zurich) 
    Hotel Adler

    Rosengasse 10
    8001 Zuric (Zurich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    7,6 de 10 (61 valoracions)


     des de 130,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 52 habitacions.
    Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (3,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,1 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,8 km en línia recta).
    Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
    Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
     Hotel Sorell Hotel Seefeld a Zuric (Zürich) 
    Sorell Hotel Seefeld

    Seefeldstraße 63
    8008 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

    7,2 de 10 (24 valoracions)


     des de 180,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): En aquest hotel hi ha 64 habitacions (de les quals 49 són habitacions dobles).
    L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
    L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
    Les habitacions, a més de televisió per cable i accés a Internet, també tenen un minibar i una caixa forta. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Recepció de televisió de pagament possible. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
    L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
    Si fa bon temps, també podeu menjar a l'aire lliure a la terrassa de l'hotel. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
     Hotel stattHotel a Zuric (Zürich) 
    stattHotel

    Schneggengasse 8
    8001 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

    6,0 de 10 (3 valoracions)


     des de 130,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Podeu arribar a les plantes superiors de l'hotel amb l'ascensor.
    L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
    Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). A la recepció hi ha una caixa forta.
    Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
    Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
     Hotel Hotel Engimatt a Zuric (Zürich) 
    Hotel Engimatt

    Engimattstraße 14
    8002 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    8,0 de 10 (48 valoracions)


     des de 195,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 73 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
    Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,6 km).
     Hotel Mercure Stoller Zurich a Zuric (Zürich) 
    Mercure Stoller Zurich

    Badenerstrasse 357
    8040 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    6,7 de 10 (86 valoracions)


     des de 135,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 80 habitacions moblades confortablement.
    Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
    Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
     Hotel Sorell Hotel Seidenhof a Zuric (Zurich) 
    Sorell Hotel Seidenhof

    Sihlstrasse 9
    8001 Zuric (Zurich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    6,3 de 10 (49 valoracions)


     des de 170,83 CHF  
    Hotel a Zuric (Zurich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 84 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
    L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta). L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 2,2 km).
    Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A l'habitació tindreu accés a Internet. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
    Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
    Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel.
     Hotel Swissotel Zürich a Zuric (Zürich) 
    Swissotel Zürich

    Am Marktplatz Oerlikon, Schulstr. 44
    8050 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,9 de 10 (108 valoracions)


     des de 153,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 347 habitacions adequades de manera confortable.
    Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,0 km). L'aeroport es troba a pocs minuts de distància de l'hotel.
    Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). Televisió de pagament disponible. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Les habitacions estan climatitzades.
    Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Entre altres comoditats l'hotel també disposa de jacuzzi.
    Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
     Hotel Hotel Krone Unterstrass Zürich a Zuric (Zurich) 
    Hotel Krone Unterstrass Zürich

    Schaffhauserstrasse 1
    8006 Zuric (Zurich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,5 de 10 (131 valoracions)


     des de 115,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zurich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 57 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
    Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 1,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
    Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Les habitacions estan climatitzades.
    Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
     Hotel Hotel Neufeld a Zuric (Zürich) 
    Hotel Neufeld

    Friesenbergstraße 15
    8055 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    6,8 de 10 (171 valoracions)


     des de 95,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): L'equip motivat de l'hotel (a la vostra disposició les 24 hores del dia) us donarà una cordial benvinguda en aquest confortable establiment de 3 estrelles.
    L'hotel té 40 habitacions (28 habitacions dobles).
    L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
    En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
    Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. També hi ha una caixa forta disponible.
    Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
     Hotel Wellenberg Swiss Quality Hotel a Zuric (Zurich) 
    Wellenberg Swiss Quality Hotel

    Niederdorfstrasse 10
    8001 Zuric (Zurich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,0 de 10 (33 valoracions)


     des de 160,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 45 habitacions adequades de manera confortable.
    L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,5 km) i al mateix temps molt cèntric (0,0 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,8 km en línia recta).
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. A l'habitació tindreu accés a Internet.
    Acabeu la nit al restaurant i al bar de l'hotel.
     Hotel Novotel Zürich City - West a Zuric (Zürich) 
    Novotel Zürich City - West

    Schiffbaustraße 13
    8005 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,0 de 10 (86 valoracions)


     des de 290,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 142 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
    Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. L'hotel té places d'aparcament pròpies. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
    Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
     Hotel Rex Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
    Rex Swiss Quality Hotel

    Weinbergstraße 92
    8006 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    7,8 de 10 (134 valoracions)


     des de 123,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 41 habitacions.
    Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 3,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
    L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
    De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
     Hotel Hotel Alexander a Zuric (Zürich) 
    Hotel Alexander

    Niederdorfstraße 40
    8001 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    7,6 de 10 (95 valoracions)


     des de 130,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 41 habitacions.
    Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 2,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,0 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
    A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
    Les habitacions disposen de climatitzador i, naturalment, també televisió per cable, telèfon i un minibar. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació.
     Hotel Hotel Scheuble a Zuric (Zürich) 
    Hotel Scheuble

    Mühlegasse 17
    8001 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    6,8 de 10 (56 valoracions)


     des de 162,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 64 habitacions.
    No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (1,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,0 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,3.
    A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel. L'hotel ofereix una planta de negocis.
    Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
    Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel.
     Hotel Fleming's Hotel Zürich a Zuric (Zürich) 
    Fleming's Hotel Zürich

    Brandschenke Straße 10
    8002 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,4 de 10 (82 valoracions)


     des de 136,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 28 habitacions moblades confortablement.
    Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 1,5 km. i fins al centre de la ciutat només 1,0 km.
    Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
    Gaudeix dels plats del restaurant; també són aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
     Hotel Basilea Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
    Basilea Swiss Quality Hotel

    Zähringerstraße 25
    8001 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    6,5 de 10 (55 valoracions)


     des de 145,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 55 habitacions.
    L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta). L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 3,0 km).
    Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
     Hotel Hotel Continental Zürich a Zuric (Zürich) 
    Hotel Continental Zürich

    Stampfenbachstraße 60
    8006 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    7,7 de 10 (39 valoracions)


     des de 100,00 EUR  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 138 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
    Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
    Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. En aquest hotel hi ha premsa de manera gratuïta.
     Hotel Holiday Inn Zürich Messe a Zuric (Zurich) 
    Holiday Inn Zürich Messe

    Wallisellenstrasse 48
    8050 Zuric (Zurich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    8,8 de 10 (20 valoracions)


     des de 131,26 CHF  
    Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 164 habitacions adequades de manera confortable.
    En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). A la recepció té disponible una caixa forta.
    Les habitacions estan climatitzades.
    Els hostes poden gaudir del gimnàs.
    Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
     Hotel Crowne Plaza Zürich a Zuric (Zürich) 
    Crowne Plaza Zürich

    Badenerstraße 420
    8040 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    6,3 de 10 (45 valoracions)


     des de 124,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 364 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
    El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
    A la vostra habitació climatitzada trobareu entre altres coses un minibar i un assecador de cabells. Recepció de televisió de pagament possible.
    Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Podeu desconnectar a la sauna.
    Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
     Hotel EMA house - The Zurich All Suite Hotel a Zuric (Zürich) 
    EMA house - The Zurich All Suite Hotel

    Nordstraße 1
    8006 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    8,5 de 10 (68 valoracions)


     des de 153,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 8 habitacions adequades de manera confortable.
    L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,5 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,0 km).
    Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
     Hotel Hotel Coronado a Zuric (Zürich) 
    Hotel Coronado

    Schaffhauser Straße 137
    8057 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    8,0 de 10 (46 valoracions)


     des de 100,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 40 habitacions.
    Els viatgers de llarga distància aprecien la seva situació al costat de l'autopista.
    L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
    En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
    Gaudiu de l'assortiment de diferents plats, també vegetarians, del restaurant de l'hotel.
     Hotel Hotel Senator a Zuric (Zürich) 
    Hotel Senator

    Heinrichstraße 254
    8005 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

    5,9 de 10 (31 valoracions)


     des de 140,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 120 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
    Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 0,2 km. i fins al centre de la ciutat només 1,2 km.
    També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
    La climatització, un minibar i un assecador de cabells estan inclosos en l'estàndard de les habitacions de l'hotel. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
    Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
     Hotel Atlantis Guesthouse a Zuric (Zürich) 
    Atlantis Guesthouse

    Döltschihalde 49
    8055 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    6,9 de 10 (34 valoracions)


     des de 135,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 62 habitacions.
    L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
    Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
    Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
    Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
     Hotel Hotel St. Josef a Zuric (Zürich) 
    Hotel St. Josef

    Hirschengraben 64
    8001 Zuric (Zürich), Suïssa

    Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

    7,4 de 10 (77 valoracions)


     des de 160,00 CHF  
    Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 3 estrelles té 45 habitacions.
    L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,3 km en línia recta). En sortir de l'autopista s'arriba molt ràpid a l'hotel.
    Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
    Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. També hi ha una caixa forta disponible. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
    Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.


    hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
    hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

    Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
    Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta