Hotel Zeulenroda | Reserveu hotels a bon preu | Turíngia, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Zeulenroda

 Mostrar els hotels a Zeulenroda

Els millors hotels a Zeulenroda a l'/al gener

 Hotel Bio-Seehotel Zeulenroda a Zeulenroda-Triebes 
Bio-Seehotel Zeulenroda

Bauerfeind-Allee 1
07937 Zeulenroda-Triebes, Alemanya

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

8,8 de 10
(80 valoracions)



 des de 89,00 EUR  
Hotel a Zeulenroda-Triebes: L'hotel disposa de 158 habitacions, de les quals 97 són dobles.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 3,0 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Goldener Löwe a Zeulenroda 
Hotel Goldener Löwe

Kirchstraße 15
07937 Zeulenroda, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10
(36 valoracions)



 des de 66,00 EUR  
Hotel a Zeulenroda: Aquest hotel amb les seves 30 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. Podeu desconnectar al bany turc i la sauna. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Goldener Löwe a Triebes 
Hotel Goldener Löwe

Hauptstraße 18
07950 Triebes, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10
(3 valoracions)



 des de 37,00 EUR  
Hotel a Triebes: L'hotel té 4 habitacions (2 habitacions dobles).
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,4 km en línia recta).
El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). A la recepció té disponible una caixa forta. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium.
El xef s'alegra de la teva visita al restaurant (amb terrassa) i t'ofereix també plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel Hotel Zur Altstadt a Weida 
Hotel Zur Altstadt

Untere Straße 2
07570 Weida, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
   
Hotel a Weida: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 9 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,2 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon.
Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Goldener Ring a Weida 
Hotel Goldener Ring

Markt 18
07570 Weida, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10
(5 valoracions)



 des de 39,00 EUR  
Hotel a Weida: En aquest hotel hi ha 24 habitacions (de les quals 10 són habitacions dobles).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel; pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.

 Mostrar els hotels a Zeulenroda

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1046 Hotels
Rome
592 Hotels
Londres
438 Hotels
Prague
444 Hotels
Barcelona
299 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
205 Hotels
Viena
229 Hotels
Venècia
206 Hotels
Amsterdam
159 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta