Hotel Wiesmoor | Reserveu hotels a bon preu | Baixa Saxònia, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Wiesmoor

 Mostrar els hotels a Wiesmoor

Els millors hotels a Wiesmoor a l'/al gener

 Hotel Hotel Blauer Fasan a Wiesmoor 
Hotel Blauer Fasan

Fliederstraße 1
26639 Wiesmoor, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10
(24 valoracions)



 des de 46,00 EUR  
Hotel a Wiesmoor: Aquest hotel amb les seves 26 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,0 km de distància.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Podeu desconnectar a la sauna. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Schumacher's Landhaus a Friedeburg 
Schumacher's Landhaus

Margaretenstraße 19
26446 Friedeburg, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 42,00 EUR  
Hotel a Friedeburg: L'hotel disposa de més de 15 habitacions: 2 habitacions individuals i 12 dobles.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
 Hotel Landhotel und Gasthof Oltmanns a Friedeburg 
Landhotel und Gasthof Oltmanns

Friedeburger Hauptstraße 79
26446 Friedeburg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10
(4 valoracions)



 des de 47,00 EUR  
Hotel a Friedeburg: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 11 habitacions.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Per als amics de la gastronomia, la taverna/cerveseria de l'hotel disposa de terrassa.
 Hotel Landhotel Zum Lütten Didi a Friedeburg 
Landhotel Zum Lütten Didi

Strudden 10
26446 Friedeburg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10
(4 valoracions)



 des de 39,00 EUR  
Hotel a Friedeburg: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 28 habitacions.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Hotel Jagdhaus Kloster Barthe a Hesel 
Hotel Jagdhaus Kloster Barthe

Stikelkamper Straße 21
26835 Hesel, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10
(7 valoracions)



 des de 38,00 EUR  
Hotel a Hesel: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 40 habitacions.
L'hotel té places d'aparcament pròpies. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!

 Mostrar els hotels a Wiesmoor

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1046 Hotels
Rome
592 Hotels
Londres
439 Hotels
Prague
442 Hotels
Barcelona
299 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
200 Hotels
Viena
229 Hotels
Venècia
207 Hotels
Amsterdam
160 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta