hotel.info

Hotel Westböhmen | Reserveu hotels a bon preu | Westböhmen, República Txeca

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | República Txeca | Westböhmen  Hotel Westböhmen | Hotels günstig buchen | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Book hotels at great rates | Westböhmen, República Txeca Hôtel Westböhmen | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Reserva hoteles a buen precio | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Prenotare comodamente gli hotel | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Reserveu hotels a bon preu | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Výhodně rezervovat hotely | Westböhmen, República Txeca Hotellit Westböhmen | Varaa hotelleja edullisesti | Westböhmen, República Txeca Szálloda itt: Westböhmen| Szobafoglalás kedvező áron | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Hotels voordelig boeken | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Reserva barata de hotéis | Westböhmen, República Txeca Hotel Westböhmen | Rezervaţi hoteluri avantajos | Westböhmen, República Txeca Отель г. Westböhmen | Недорогое бронирование отелей | Westböhmen, República Txeca Hotell Westböhmen | Boka hotell billigt | Westböhmen, República Txeca Otel Westböhmen | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Westböhmen, República Txeca 酒店 Westböhmen | 优惠地预订酒店客房 | Westböhmen, República Txeca

Cerca d'hotel per Westböhmen. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Westböhmen
 Hotel Luxury Spa & Wellness Hotel Prezident a Karlovy Vary 
Luxury Spa & Wellness Hotel Prezident

Moraska 3
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 68,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 28 habitacions moblades confortablement.
L'hotel es troba a tocar de l'aeroport (5,0 quilòmetres). L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,2 km). De l'hotel al recinte firal només hi ha 2,0 quilòmetres.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Els banys estan equipats amb un assecador de cabells i un barnús. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar.
La sauna i els massatges són només dos dels múltiples serveis de l'hotel. Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel! Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel, també aptes per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Hotel Ruze a Karlovy Vary 
Hotel Ruze

I. P. Pavlova 1/506
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (3 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 54 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació.
A la vostra habitació climatitzada trobareu entre altres coses un minibar i un assecador de cabells. Les habitacions tenen televisor i telèfon.
Informeu-vos dels massatges i les ofertes terapèutiques! Relaxeu-vos al jacuzzi i deixeu de banda per un moment l'agitació.
Al restaurant de l'hotel amb bar estaran encantats de la vostra visita. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Humboldt Park Hotel & Spa a Karlovy Vary 
Humboldt Park Hotel & Spa

Zahradni 27
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (74 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel amb les seves 37 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista. La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5.
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel.
A la vostra habitació climatitzada trobareu entre altres coses un minibar i un assecador de cabells. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
Informeu-vos si pot ser amb anticipació sobre els massatges i les ofertes terapèutiques de l'hotel! L'hotel ofereix tractaments de bellesa. La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Al jacuzzi podeu relaxar-vos amb calma i oblidar-vos de l'estrès del món exterior. Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Hotel Promenada a Karlovy Vary 
Hotel Promenada

Trziste 31
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 75,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 21 habitacions moblades confortablement.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
Els banys estan equipats amb un assecador de cabells i un barnús. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
L'hotel ofereix una sauna amb bany turc. Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Oblideu-vos del dia a dia amb un benèfic massatge. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments.
Gaudiu de l'assortiment de diferents plats, també vegetarians, del restaurant de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa.
 Hotel Wellness & Spa Hotel Ambiente a Karlovy Vary 
Wellness & Spa Hotel Ambiente

Moravska 1a
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (5 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 39 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Feu servir la places de garatge de pagament de l'hotel. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Feu servir l'opció de massatges i ofertes terapèutiques de l'establiment! Al complex de saunes podeu trobar un jacuzzi a la vostra disposició per relaxar-vos Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel Hotel Sonata a Marianske Lazne 
Hotel Sonata

Plzenska 97/2
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
   
Hotel a Marianske Lazne: El personal de l'hotel (disponible tot el dia) rep cordialment els viatgers al seu confortable alberg de 3 estrelles.
Aquest hotel és un establiment amb 40 habitacions (de les quals 17 són habitacions per a dues persones).
Fins al següent telesquí només hi ha 0,5 km. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,3 km en línia recta). L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Podeu desconnectar al bany turc. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Sant Georg a Marianske Lazne 
Hotel Sant Georg

Anglicka 358/4
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,9 de 10 (110 valoracions)


 des de 34,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 13 habitacions adequades de manera confortable.
Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,3 km).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
 Hotel Hotel garni Palatin a Karlovy Vary 
Hotel garni Palatin

Lazenska 10
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (7 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel amb les seves 15 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel es troba a tocar de l'aeroport (4,0 km). L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,3 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Spa Hotel Imperial a Karlovy Vary (Karlsbad) 
Spa Hotel Imperial

Libusina 18
36121 Karlovy Vary (Karlsbad), República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 98,00 EUR  
 Hotel Sanssouci Spa Resort a Karlovy Vary 
Sanssouci Spa Resort

Jarni 1
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

3,9 de 10 (3 valoracions)


 des de 322,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 164 habitacions adequades de manera confortable.
 Hotel Villa Gloria a Marianske Lazne 
Villa Gloria

Trebizskeho 211
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (3 valoracions)


 des de 30,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 14 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 0,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km. El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
 Hotel Hotel Romance Puskin a Karlovy Vary 
Hotel Romance Puskin

Trziste 37
36090 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (29 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel amb les seves 37 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel es troba a tocar de l'aeroport (5,0 quilòmetres).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
El restaurant de l'hotel ofereix una terrassa per quan fa bon temps.
 Hotel Hotel Nove Lazne a Marianske Lazne 
Hotel Nove Lazne

Reitenbergerova 53
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (9 valoracions)


 des de 83,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest hotel de 5 estrelles té en total 98 habitacions luxosament equipades.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,3 km.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan climatitzades i disposen de minibar i assecador de cabells. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. També hi ha una caixa forta disponible.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Villa Patriot a Marianske Lazne (Marienbad) 
Villa Patriot

Dusikova 62
35301 Marianske Lazne (Marienbad), República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (14 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne (Marienbad): Aquest hotel amb les seves 14 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,5 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 1,0 km de distància.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Residence Hotel Romanza a Marianske Lazne 
Residence Hotel Romanza

Mladejovskeho 150
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (38 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest hotel amb les seves 30 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km). Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Informeu-vos dels massatges i les ofertes terapèutiques! Relaxeu-vos al jacuzzi i deixeu de banda per un moment l'agitació. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana.
 Hotel Savoy Westend Hotel a Karlovy Vary 
Savoy Westend Hotel

Petra Velikeho 16
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (6 valoracions)


 des de 132,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel de luxe de 5 estrelles té 116 habitacions per a les màximes exigències.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Les habitacions estan climatitzades i disposen de minibar i assecador de cabells. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). Televisió de pagament disponible.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Falkensteiner Hotel Grand Spa Marienbad a Marianske Lazne 
Falkensteiner Hotel Grand Spa Marienbad

Ruska 123
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (23 valoracions)


 des de 79,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 168 habitacions adequades de manera confortable.
Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,1 km).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). A l'habitació tindreu accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a les piscines de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca tant a l'interior com sota un cel ras quan fa bon temps! Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Els hostes poden gaudir del gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel OREA Hotel Bohemia a Marianske Lazne 
OREA Hotel Bohemia

Hlavní 100
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (13 valoracions)


 des de 33,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 88 habitacions moblades confortablement.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. per descomptat, teniu a la vostra disposició tovalloles i barnús per a la sessió de sauna. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. La vostra habitació ofereix accés a Internet. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Al solàrium propi de l'hotel podeu guanyar un mica de color fins i tot amb mal temps.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel, també aptes per a diabètics i vegetarians. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa.
 Hotel Danubius Health Spa Resort Hvezda Skalnik a Marianske Lazne 
Danubius Health Spa Resort Hvezda Skalnik

Goethovo namesti 7
35352 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (4 valoracions)


 des de 61,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 154 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,3 km. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A l'habitació de l'hotel també hi ha instal·lats un minibar i una caixa forta. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel! L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
El xef del restaurant s'alegra de la teva visita i també t'ofereix plats especials per a vegetarians i diabètics. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Agricola a Marianske Lazne 
Hotel Agricola

Tyrsova 31
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (16 valoracions)


 des de 41,70 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 98 habitacions moblades confortablement.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,2 km). Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium; a més teniu a la vostra disposició un bany turc. Aquí hi ha una oferta magnífica de massatges i opcions terapèutiques. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta de l'hotel tot és possible!
Gaudeix dels plats del restaurant (amb zona exterior) que també són aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Hotel Continental a Marianske Lazne 
Hotel Continental

Hlavni Trida 230
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (16 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Marianske Lazne: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 27 habitacions moblades confortablement.
El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar.
Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel EuroHotel Karlovy Vary a Karlovy Vary 
EuroHotel Karlovy Vary

Stara Kysibelska 583
36009 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (28 valoracions)


 des de 850,00 CZK  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 34 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 0,2 km. i fins al centre de la ciutat només 1,0 km. L'hotel es troba a tocar de l'aeroport (3,0 quilòmetres).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
 Hotel Wellness Hotel Jean De Carro a Karlovy Vary 
Wellness Hotel Jean De Carro

Stezka Jeana de Carro 4-6
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,2 de 10 (5 valoracions)


 des de 43,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 31 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,3 km).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. A l'habitació de l'hotel també hi ha instal·lats un minibar i una caixa forta. A l'habitació tindreu accés a Internet. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
Al complex de saunes podeu trobar un jacuzzi a la vostra disposició per relaxar-vos Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel Villa Sonnenstrahl a Marianske Lazne 
Hotel Villa Sonnenstrahl

Karlovarska 334
35301 Marianske Lazne, República Txeca

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 1000,00 CZK  
Hotel a Marianske Lazne: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 9 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,1 km). El telesquí més proper és a només 0,5 km de distància.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
A la vostra habitació hi trobareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
 Hotel Euroagentur Hotel Derby a Karlovy Vary 
Euroagentur Hotel Derby

Bulharská 15
36001 Karlovy Vary, República Txeca

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (31 valoracions)


 des de 38,00 EUR  
Hotel a Karlovy Vary: Aquest hotel amb les seves 20 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
De l'hotel al recinte firal només hi ha 0,5 quilòmetres. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). La vostra habitació ofereix accés a Internet.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta