Hotel Thalfang | Reserveu hotels a bon preu | Renània-Palatinat, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Thalfang

 Mostrar els hotels a Thalfang

Els millors hotels a Thalfang a l'/al gener

 Hotel Apart-Hotel Blumenhof a Thalfang 
Apart-Hotel Blumenhof

Birkenweg 73
54424 Thalfang, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10
(39 valoracions)



 des de 52,00 EUR  
Hotel a Thalfang: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 33 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. Podeu desconnectar a la sauna.
Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Gutshotel Galerie Riesling a Trittenheim 
Gutshotel Galerie Riesling

Moselweinstraße 42
54349 Trittenheim, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10
(8 valoracions)



 des de 65,00 EUR  
Hotel a Trittenheim: Aquest hotel de 3 estrelles té 11 habitacions.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
El xef s'alegra de la teva visita al restaurant (amb terrassa) i t'ofereix també plats especials per a vegetarians i diabètics. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Land-gut-Hotel Landhaus Am Kirschbaum a Morbach 
Land-gut-Hotel Landhaus Am Kirschbaum

Am Kirschbaum 55
54497 Morbach, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10
(39 valoracions)



 des de 50,00 EUR  
Hotel a Morbach: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 24 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,8 km).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. També hi ha una caixa forta disponible.
Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel!
Gaudeix dels plats del nostre restaurant, també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel Hotel St. Michael a Morbach 
Hotel St. Michael

Bernkasteler Straße 3 - 5
54497 Morbach, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,8 de 10
(5 valoracions)



 des de 80,00 EUR  
Hotel a Morbach: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 56 habitacions moblades confortablement.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Acabeu la nit al bar de l'hotel. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Klosterhotel Marienhöh - Hideaway & Spa a Langweiler 
Klosterhotel Marienhöh - Hideaway & Spa

Marienhöh 2 - 10
55758 Langweiler, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10
(28 valoracions)



 des de 85,00 EUR  
Hotel a Langweiler: Aquest hotel amb les seves 66 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.

 Mostrar els hotels a Thalfang

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1043 Hotels
Rome
589 Hotels
Londres
439 Hotels
Prague
443 Hotels
Barcelona
296 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
202 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
206 Hotels
Amsterdam
159 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta