Hotel Springe | Reserveu hotels a bon preu | Baixa Saxònia, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Springe

 Mostrar els hotels a Springe

Els millors hotels a Springe a l'/al gener

 Hotel NKF-Hotel a Springe 
NKF-Hotel

Philipp-Reis-Straße 13
31832 Springe, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10
(12 valoracions)



 des de 55,25 EUR  
Hotel a Springe: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 46 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Hotel Terrassen Cafe a Bad Münder 
Hotel Terrassen Cafe

Querlandweg 2
31848 Bad Münder, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10
(20 valoracions)



 des de 70,00 EUR  
Hotel a Bad Münder: En aquest hotel hi ha 24 habitacions (9 habitacions individuals, 13 habitacions dobles).
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,5 km). Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,5 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Amb el barnús preparat per a això podeu arribar relaxadament a les ofertes terapèutiques. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
L'hotel ofereix un bany turc. Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Hotel Goldenes M a Bad Münder 
Hotel Goldenes M

Lange Straße 70a
31848 Bad Münder, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10
(11 valoracions)



 des de 55,00 EUR  
Hotel a Bad Münder: Aquest hotel de 3 estrelles té 21 habitacions.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,5 km de distància. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,7 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel & Restaurant Wiesengrund a Bad Münder 
Hotel & Restaurant Wiesengrund

Lange Straße 70
31848 Bad Münder, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10
(17 valoracions)



 des de 55,50 EUR  
Hotel a Bad Münder: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 38 habitacions.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km). L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,5 km).
Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Quan fa bon temps, la terrassa del restaurant de l'hotel convida a visitar-la.
 Hotel Tagungszentrum Johanniterhaus Kloster a Wennigsen 
Tagungszentrum Johanniterhaus Kloster

Klosteramthof 5
30974 Wennigsen, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

6,5 de 10
(9 valoracions)



 des de 55,00 EUR  
Hotel a Wennigsen: En aquest hotel hi ha 35 habitacions (27 habitacions individuals, 8 habitacions dobles).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).

 Mostrar els hotels a Springe

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1043 Hotels
Rome
589 Hotels
Londres
439 Hotels
Prague
443 Hotels
Barcelona
296 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
202 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
206 Hotels
Amsterdam
159 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta