hotel.info

Hotel Schwanstetten | Reserveu hotels a bon preu | Baviera, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Schwanstetten  Hotel Schwanstetten | Hotels günstig buchen | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Book hotels at great rates | Baviera, Alemanya Hôtel Schwanstetten | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Reserva hoteles a buen precio | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Prenotare comodamente gli hotel | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Reserveu hotels a bon preu | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Výhodně rezervovat hotely | Baviera, Alemanya Hotellit Schwanstetten | Varaa hotelleja edullisesti | Baviera, Alemanya Szálloda itt: Schwanstetten| Szobafoglalás kedvező áron | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Hotels voordelig boeken | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Reserva barata de hotéis | Baviera, Alemanya Hotel Schwanstetten | Rezervaţi hoteluri avantajos | Baviera, Alemanya Отель г. Schwanstetten | Недорогое бронирование отелей | Baviera, Alemanya Hotell Schwanstetten | Boka hotell billigt | Baviera, Alemanya Otel Schwanstetten | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Baviera, Alemanya 酒店 Schwanstetten | 优惠地预订酒店客房 | Baviera, Alemanya

Cerca d'hotel per Schwanstetten. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Schwanstetten
 Hotel Hotel Hembacher Hof a Rednitzhembach 
Hotel Hembacher Hof

Rathausplatz 2
91126 Rednitzhembach, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (35 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Rednitzhembach: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 22 habitacions.
L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 3,0 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Holiday Inn Express Nürnberg-Schwabach a Schwabach 
Holiday Inn Express Nürnberg-Schwabach

Wendelsteinerstrasse 4
91126 Schwabach, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,8 de 10 (142 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Schwabach: Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. Recepció de televisió de pagament possible.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Gasthof Weißes Lamm a Nuremberg (Nürnberg) 
Hotel Gasthof Weißes Lamm

Flockenstraße 2
90455 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (15 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest establiment de 2 estrelles disposa de 30 habitacions.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel-Gasthof Raab a Schwabach 
Hotel-Gasthof Raab

Äußere Rittersbacher Straße 14
91126 Schwabach, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (11 valoracions)


 des de 79,00 EUR  
Hotel a Schwabach: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 29 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,2 km) i al mateix temps molt cèntric (1,2 km del centre).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel. A la recepció té disponible una caixa forta.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Stadt-gut-Hotel Kübler Hof a Wendelstein 
Stadt-gut-Hotel Kübler Hof

In der Lach 2
90530 Wendelstein, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (61 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Wendelstein: A les plantes superiors de l'hotel s'hi accedeix còmodament amb l'ascensor.
L'hotel té 48 habitacions (31 habitacions dobles).
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel on, naturalment, s'hi ofereixen plats vegetarians.
 Hotel Hotel Schwarzer Bär a Schwabach 
Hotel Schwarzer Bär

Ludwigstraße 16
91126 Schwabach, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

6,3 de 10 (7 valoracions)


 des de 55,00 EUR  
Hotel a Schwabach: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 22 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,1 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Els hostes poden gaudir del gimnàs.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel-Gasthof Zum Heidenberg a Büchenbach (Kühedorf) 
Hotel-Gasthof Zum Heidenberg

Ritterstraße 1
91186 Büchenbach (Kühedorf), Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (55 valoracions)


 des de 30,00 EUR  
Hotel a Büchenbach (Kühedorf): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 33 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians.
 Hotel MD Landhotel Böhm a Roth 
MD Landhotel Böhm

Schwabacher Straße 1-3
91154 Roth, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (14 valoracions)


 des de 61,00 EUR  
 Hotel Motel Nürnberg Feucht a Feucht 
Motel Nürnberg Feucht

An der BAB 9
90537 Feucht, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

4,8 de 10 (36 valoracions)


 des de 67,00 EUR  
Hotel a Feucht: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 69 habitacions.
Els viatgers de llarga distància aprecien la seva situació al costat de l'autopista.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Schneider a Allersberg 
Hotel Schneider

Sperlingstraße 4 + 5
90584 Allersberg, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (30 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Allersberg: L'hotel disposa de 30 habitacions, de les quals 26 són dobles.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 1,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
 Hotel Hotel-Cafe Weisses Lamm a Allersberg 
Hotel-Cafe Weisses Lamm

Marktplatz 15
90584 Allersberg, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (16 valoracions)


 des de 44,00 EUR  
Hotel a Allersberg: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 21 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Gästehaus Moorblick a Schwarzenbruck 
Gästehaus Moorblick

Hammerwerkstraße 15
90592 Schwarzenbruck, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10 (42 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Schwarzenbruck: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 12 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Els banys estan equipats amb un assecador de cabells i un barnús. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
 Hotel more Hotel Feucht a Feucht 
more Hotel Feucht

Waldstraße 12
90537 Feucht, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (3 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Feucht: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 13 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,3 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,2 km en línia recta).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Arvena Park - Das Hotel am Franken-Center a Nuremberg (Nürnberg) 
Arvena Park - Das Hotel am Franken-Center

Görlitzer Str. 51
90473 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (92 valoracions)


 des de 74,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 242 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 2,0 km). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (2,0 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel. Els hostes poden gaudir del gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel on, naturalment, s'hi ofereixen plats vegetarians. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Landgasthof Hotel Gentner a Nuremberg (Nürnberg) 
Landgasthof Hotel Gentner

Bregenzer Straße 31
90475 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 63,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest hotel de 3 estrelles té 29 habitacions.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Al restaurant de l'hotel, que disposa d'una carta vegetariana especial, estaran encantats de la vostra visita. Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Hotel Gelber Löwe a Schwabach 
Hotel Gelber Löwe

Oberbaimbacher Weg 11
91126 Schwabach, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 55,00 EUR  
Hotel a Schwabach: A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). A la recepció hi ha una caixa forta. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
 Hotel Waldhotel Rummelsberg a Schwarzenbruck 
Waldhotel Rummelsberg

Rummelsberg 61
90592 Schwarzenbruck, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 59,00 EUR  
Hotel a Schwarzenbruck: Aquest establiment de 2 estrelles disposa de 18 habitacions.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5.
Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva.
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel RAMADA Landhotel Nürnberg a Nuremberg (Nürnberg) 
RAMADA Landhotel Nürnberg

Oelser Straße 2
90475 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (142 valoracions)


 des de 52,50 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): L'hotel té 70 habitacions (20 habitacions individuals, 50 habitacions dobles).
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (2,0 km de distància).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Recepció de televisió de pagament possible.
El jacuzzi i la sauna us conviden a relaxar-vos. Podeu desconnectar al bany turc. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel Restaurant Daucher a Nuremberg (Nürnberg) 
Hotel Restaurant Daucher

Habsburgerstraße 9
90475 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (56 valoracions)


 des de 41,50 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 40 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Quan fa bon temps, la terrassa del restaurant de l'hotel convida a visitar-la. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Novotel Nürnberg Am Messezentrum a Nuremberg (Nürnberg) 
Novotel Nürnberg Am Messezentrum

Münchener Straße 340
90471 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (200 valoracions)


 des de 69,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 117 habitacions adequades de manera confortable.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
A l'habitació de l'hotel també hi ha instal·lats un minibar i una caixa forta. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
 Hotel Best Living Hotel AROTEL a Nuremberg (Nürnberg) 
Best Living Hotel AROTEL

Eibacher Hauptstraße 135
90451 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (33 valoracions)


 des de 75,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest hotel amb les seves 72 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Les ofertes de wellness en l'hotel faran batre fort el cor de qui vulgui relaxar-se. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Zur Post a Hilpoltstein 
Hotel Zur Post

Marktstraße 8
91161 Hilpoltstein, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (13 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Hilpoltstein: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 16 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel; també els vegetarians s'hi sentiran a gust. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel garni Hotel Nürnberger Trichter a Nuremberg (Nürnberg) 
garni Hotel Nürnberger Trichter

Löwenberger Straße 147
90475 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (36 valoracions)


 des de 55,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): Aquest confortable hotel està classificat amb 3 estrelles (hotel de categoria mitjana).
 Hotel Arvena Messe Hotel an der NürnbergMesse a Nuremberg (Nürnberg) 
Arvena Messe Hotel an der NürnbergMesse

Bertolt-Brecht-Straße 2
90471 Nuremberg (Nürnberg), Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (130 valoracions)


 des de 54,00 EUR  
Hotel a Nuremberg (Nürnberg): L'hotel disposa de més de 101 habitacions: 21 habitacions individuals i 74 dobles.
Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (0,1 km). L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 2,0 km).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Televisió de pagament disponible.
A l'hotel trobareu sauna i solàrium.
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Hotel garni Pension zur Krone a Hilpoltstein 
Hotel garni Pension zur Krone

Christoph-Sturm-Straße 39
91161 Hilpoltstein, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

9,2 de 10 (12 valoracions)


 des de 46,00 EUR  
Hotel a Hilpoltstein: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 17 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta