Hotel Schwabenheim an der Selz | Reserveu hotels a bon preu | Renània-Palatinat, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Schwabenheim an der Selz

 Mostrar els hotels a Schwabenheim an der Selz

Els millors hotels a Schwabenheim an der Selz a l'/al gener

 Hotel Hotel Pfaffenhofen a Schwabenheim 
Hotel Pfaffenhofen

Bubenheimer Straße 10
55270 Schwabenheim, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10
(31 valoracions)



 des de 64,00 EUR  
Hotel a Schwabenheim: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 30 habitacions.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Christian Gartenhotel a Stadecken-Elsheim 
Christian Gartenhotel

Christian-Reichert-Straße 3-5
55271 Stadecken-Elsheim, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10
(9 valoracions)



 des de 79,00 EUR  
Hotel a Stadecken-Elsheim: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 22 habitacions adequades de manera confortable.
Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. A la recepció té disponible una caixa forta. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Totes les habitacions disposen de televisor, telèfon i de la possibilitat de preparar cafè i té. Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Preneu-vos una copa al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Landhotel Multatuli a Ingelheim am Rhein 
Landhotel Multatuli

Mainzer Straße 255
55218 Ingelheim am Rhein, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10
(35 valoracions)



 des de 75,00 EUR  
Hotel a Ingelheim am Rhein: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 17 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (2,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
A la vostra habitació hi trobareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Gaudiu de l'assortiment de diferents plats, també vegetarians, del restaurant de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Landgasthof Kirschgarten a Wackernheim 
Landgasthof Kirschgarten

Kleine Hohl 2
55263 Wackernheim, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,9 de 10
(191 valoracions)



 des de 51,50 EUR  
Hotel a Wackernheim: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 8 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. Les habitacions estan climatitzades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Erholung a Ingelheim am Rhein 
Hotel Erholung

Binger Straße 92
55218 Ingelheim am Rhein, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10
(74 valoracions)



 des de 64,00 EUR  
Hotel a Ingelheim am Rhein: Aquest hotel de 2 estrelles allotja els seus clients en un total de 17 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (2,5 km de distància). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,2.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.

 Mostrar els hotels a Schwabenheim an der Selz

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1046 Hotels
Rome
591 Hotels
Londres
439 Hotels
Prague
442 Hotels
Barcelona
297 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
201 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
207 Hotels
Amsterdam
160 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta