hotel.info

Hotel Schlitz | Reserveu hotels a bon preu | Hesse, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Schlitz  Hotel Schlitz | Hotels günstig buchen | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Book hotels at great rates | Hesse, Alemanya Hôtel Schlitz | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Reserva hoteles a buen precio | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Prenotare comodamente gli hotel | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Reserveu hotels a bon preu | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Výhodně rezervovat hotely | Hesse, Alemanya Hotellit Schlitz | Varaa hotelleja edullisesti | Hesse, Alemanya Szálloda itt: Schlitz| Szobafoglalás kedvező áron | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Hotels voordelig boeken | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Reserva barata de hotéis | Hesse, Alemanya Hotel Schlitz | Rezervaţi hoteluri avantajos | Hesse, Alemanya Отель г. Schlitz | Недорогое бронирование отелей | Hesse, Alemanya Hotell Schlitz | Boka hotell billigt | Hesse, Alemanya Otel Schlitz | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Hesse, Alemanya 酒店 Schlitz | 优惠地预订酒店客房 | Hesse, Alemanya

Cerca d'hotel per Schlitz. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Schlitz
 Hotel Hotel Stadt Schlitz a Schlitz 
Hotel Stadt Schlitz

Otto-Zinßer-Straße 5
36110 Schlitz, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (8 valoracions)


 des de 35,00 EUR  
Hotel a Schlitz: Aquest establiment de 2 estrelles disposa de 29 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,4 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Oblideu-vos del dia a dia amb un benèfic massatge. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Haus Maria a Bad Salzschlirf 
Hotel Haus Maria

An der Altefeld 3
36364 Bad Salzschlirf, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (29 valoracions)


 des de 30,00 EUR  
Hotel a Bad Salzschlirf: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 16 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium.
 Hotel Hotel Schober am Kurpark a Bad Salzschlirf 
Hotel Schober am Kurpark

Bahnhofstraße 16
36364 Bad Salzschlirf, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (5 valoracions)


 des de 36,00 EUR  
Hotel a Bad Salzschlirf: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 48 habitacions.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Feu servir l'aparcament de l'hotel per deixar el vostre vehicle. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació.
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Badehof Hotel & Gesundheitszentrum a Bad Salzschlirf 
Badehof Hotel & Gesundheitszentrum

Lindenstraße 2
36364 Bad Salzschlirf, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (10 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Bad Salzschlirf: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 90 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. A la piscina coberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel Söderberg a Bad Salzschlirf 
Hotel Söderberg

Bonifatiusstraße 6
36364 Bad Salzschlirf, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (33 valoracions)


 des de 46,00 EUR  
Hotel a Bad Salzschlirf: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 32 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel aqualux Wellness- & Tagungshotel a Bad Salzschlirf 
aqualux Wellness- & Tagungshotel

Ahornstraße 7
36364 Bad Salzschlirf, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (52 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Bad Salzschlirf: Aquest hotel amb les seves 126 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel.
 Hotel Landgasthof & Hotel Rhönhof a Hünfeld (Oberrombach) 
Landgasthof & Hotel Rhönhof

Forsthausstraße 20
36088 Hünfeld (Oberrombach), Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10 (16 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Hünfeld (Oberrombach): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 17 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
Acabeu la nit al restaurant i al bar de l'hotel.
 Hotel Das Landhotel Am Trätzhof a Fulda 
Das Landhotel Am Trätzhof

Trätzhofstraße 23
36041 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (233 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 42 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
El restaurant té terrassa pròpia.
 Hotel Landgasthof & Hotel Jossatal a Breitenbach am Herzberg 
Landgasthof & Hotel Jossatal

Hersfelder Straße 10
36287 Breitenbach am Herzberg, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (37 valoracions)


 des de 40,00 EUR  
Hotel a Breitenbach am Herzberg: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 29 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Ringhotel Schubert a Lauterbach 
Ringhotel Schubert

Kanalstraße 12
36341 Lauterbach, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (15 valoracions)


 des de 79,00 EUR  
Hotel a Lauterbach: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 33 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
A l'habitació tindreu accés a Internet. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Podeu rebre el diari del dia de manera gratuïta a petició a la vostra habitació. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Al restaurant i al bar de l'hotel s'ocuparan del vostre benestar físic.
 Hotel Landgasthof & Pension Zellmühle a Petersberg 
Landgasthof & Pension Zellmühle

Zellmühle 3
36100 Petersberg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (8 valoracions)


 des de 42,00 EUR  
Hotel a Petersberg: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 16 habitacions.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor (televisió per cable).
El restaurant té terrassa pròpia. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Best Western Premier Konrad Zuse Hotel a Hünfeld 
Best Western Premier Konrad Zuse Hotel

Josefstraße 1
36088 Hünfeld, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,9 de 10 (48 valoracions)


 des de 77,00 EUR  
Hotel a Hünfeld: Aquest hotel amb les seves 100 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
 Hotel Hotel Europa a Fulda 
Hotel Europa

Haimbacher Straße 65-67
36041 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (55 valoracions)


 des de 56,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 60 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel City Partner Hotel Lenz a Fulda 
City Partner Hotel Lenz

Leipzigerstraße 122 - 124
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,5 de 10 (17 valoracions)


 des de 46,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 49 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
 Hotel Ibis Hotel Fulda a Fulda 
Ibis Hotel Fulda

Kurfürstenstraße 1-3
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (105 valoracions)


 des de 44,30 EUR  
Hotel a Fulda: Podeu arribar a les plantes superiors de l'hotel amb l'ascensor.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Les habitacions tenen climatitzador. La vostra habitació també té una caixa forta. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
 Hotel MARITIM Hotel am Schlossgarten Fulda a Fulda 
MARITIM Hotel am Schlossgarten Fulda

Pauluspromenade 2
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (42 valoracions)


 des de 78,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel amb les seves 112 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (2,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (1,0 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment.
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Am Dom a Fulda 
Hotel Am Dom

Wiesenmühlenstraße 6
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (55 valoracions)


 des de 61,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 45 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,5 km) i al mateix temps molt cèntric (0,2 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). A l'habitació tindreu accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
 Hotel Brauhaus Wiesenmühle a Fulda 
Brauhaus Wiesenmühle

Wiesenmühlenstraße 13
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (4 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 26 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Esperanto a Fulda 
Hotel Esperanto

Esperantoplatz
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (259 valoracions)


 des de 96,00 EUR  
Hotel a Fulda: L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,2 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. Les habitacions tenen climatitzador. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Aquí hi ha una oferta magnífica de massatges i opcions terapèutiques. Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Hotel zum Ritter a Fulda 
Hotel zum Ritter

Kanalstraße 18 - 20
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (11 valoracions)


 des de 85,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 33 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Les habitacions tenen, per descomptat, televisió per cable, telèfon i un minibar. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana.
 Hotel Hotel Peterchens Mondfahrt a Fulda 
Hotel Peterchens Mondfahrt

Rabanusstraße 7
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (137 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 38 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,0 km.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana.
 Hotel CityHotel Hessischer Hof a Fulda 
CityHotel Hessischer Hof

Nikolausstraße 22
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (33 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 28 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (3,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,3 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,1 km en línia recta).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
 Hotel Altstadthotel Arte a Fulda 
Altstadthotel Arte

Doll 2-4
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10 (105 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 59 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Holiday Inn Fulda a Fulda 
Holiday Inn Fulda

Lindenstraße 45
36037 Fulda, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (98 valoracions)


 des de 80,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel amb les seves 134 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. A la recepció hi ha una caixa forta. El servei de secretariat de l'hotel us ajuda en la vostra feina d'oficina. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. L'hotel ofereix una sauna.
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
 Hotel Hotel am Rosenbad a Fulda 
Hotel am Rosenbad

Johannisstraße 5
36041 Fulda, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (16 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Fulda: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 20 habitacions.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (2,0 km). Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km).
Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament de l'hotel (en part de pagament, en part gratuït). El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor (televisió per cable).  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta