hotel.info

Hotel Schardenberg | Reserveu hotels a bon preu | Upper Austria, Àustria

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Àustria | Schardenberg  Hotel Schardenberg | Hotels günstig buchen | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Book hotels at great rates | Upper Austria, Àustria Hôtel Schardenberg | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Reserva hoteles a buen precio | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Prenotare comodamente gli hotel | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Reserveu hotels a bon preu | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Výhodně rezervovat hotely | Upper Austria, Àustria Hotellit Schardenberg | Varaa hotelleja edullisesti | Upper Austria, Àustria Szálloda itt: Schardenberg| Szobafoglalás kedvező áron | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Hotels voordelig boeken | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Reserva barata de hotéis | Upper Austria, Àustria Hotel Schardenberg | Rezervaţi hoteluri avantajos | Upper Austria, Àustria Отель г. Schardenberg | Недорогое бронирование отелей | Upper Austria, Àustria Hotell Schardenberg | Boka hotell billigt | Upper Austria, Àustria Otel Schardenberg | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Upper Austria, Àustria 酒店 Schardenberg | 优惠地预订酒店客房 | Upper Austria, Àustria

Cerca d'hotel per Schardenberg. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Schardenberg
 Hotel Hotel Schloss Neuburg a Neuburg am Inn 
Hotel Schloss Neuburg

Am Burgberg 5
94127 Neuburg am Inn, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (6 valoracions)


 des de 75,00 EUR  
Hotel a Neuburg am Inn: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 34 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. A l'habitació tindreu accés a Internet.
A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment.
Al restaurant i al bar de l'hotel s'ocuparan del vostre benestar físic.
 Hotel TOP CityLine Golf- und Tagungshotel am Jesuitenschlössl a Passau 
TOP CityLine Golf- und Tagungshotel am Jesuitenschlössl

Kapuzinerstraße 32
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (23 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel amb les seves 160 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància).
 Hotel Hotel Schloß Ort a Passau 
Hotel Schloß Ort

Ort 11
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (9 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 18 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta). Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km).
Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). A la recepció té disponible una caixa forta.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Hotel Wilder Mann a Passau 
Hotel Wilder Mann

Am Rathausplatz
94032 Passau, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (77 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Passau: L'hotel té 49 habitacions (20 habitacions individuals, 23 habitacions dobles).
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta). Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km).
A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
 Hotel Hotel Residenz Passau a Passau 
Hotel Residenz Passau

Fritz-Schäffer-Promenade
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (110 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel amb les seves 49 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Weisser Hase a Passau 
Hotel Weisser Hase

Heiliggeistgasse 1
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (48 valoracions)


 des de 69,00 EUR  
Hotel a Passau: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 108 habitacions moblades confortablement.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Spitzberg a Passau 
Hotel Spitzberg

Neuburger Straße 29
94032 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (105 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel de 3 estrelles té 29 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 2,0 km.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Podeu desconnectar a la sauna.
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel König a Passau 
Hotel König

Untere Donaulände 1
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (99 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel amb les seves 61 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,6. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Hotel Passauer Wolf a Passau 
Hotel Passauer Wolf

Rindermarkt 6
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (125 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel amb les seves 39 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,7. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). A la recepció hi ha una caixa forta.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
A la sauna i el jacuzzi trobareu tranquil·litat i descans. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Restaurant am Paulusbogen a Passau 
Hotel Restaurant am Paulusbogen

Rindermarkt 2
94032 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (51 valoracions)


 des de 47,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 20 habitacions.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,6. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. A la recepció hi ha una caixa forta.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana.
 Hotel ACHAT Hotel Passau a Passau 
ACHAT Hotel Passau

Neuburger Straße 79
94036 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (105 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 66 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 2,0 km). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 2,0 km.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
A la sauna i el jacuzzi trobareu tranquil·litat i descans. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel IBB Hotel Passau a Passau 
IBB Hotel Passau

Bahnhofstraße 24
94032 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (146 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 129 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 2,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,5 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,0 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu. Feu servir la planta de negocis de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. Les habitacions estan climatitzades.
Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Euro Hotel Passau a Passau 
Euro Hotel Passau

Neuburger Strasse 128
94036 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (8 valoracions)


 des de 52,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest confortable hotel està classificat amb 3 estrelles (hotel de categoria mitjana).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor (televisió per cable). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Atrium a Passau 
Hotel Atrium

Neue Rieser Straße 6
94034 Passau, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (291 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel amb les seves 49 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,7. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,3 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. Al jacuzzi podeu relaxar-vos amb calma i oblidar-vos de l'estrès del món exterior. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Dreiflüssehof a Passau 
Hotel Dreiflüssehof

Danziger Straße 42/44
94036 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (50 valoracions)


 des de 58,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 67 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 2,5 km). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 0,8 km.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Si fa bon temps, també podeu menjar a l'aire lliure a la terrassa de l'hotel.
 Hotel Hotel Ferienidyll Maxhöhe a Kellberg 
Hotel Ferienidyll Maxhöhe

Gut Wolfersdorf 1
94136 Kellberg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (38 valoracions)


 des de 42,00 EUR  
Hotel a Kellberg: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 90 habitacions.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km).
Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments. L'hotel ofereix un bany turc. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu de l'assortiment de diferents plats, també vegetarians, del restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Forstinger a Schärding 
Hotel Forstinger

Unterer Stadtplatz 3
4780 Schärding, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (6 valoracions)


 des de 78,00 EUR  
Hotel a Schärding: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 22 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Restaurant Burgwald a Passau 
Hotel Restaurant Burgwald

Salzweger Straße 9
94034 Passau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (60 valoracions)


 des de 35,00 EUR  
Hotel a Passau: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 37 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon.
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel; també els vegetarians s'hi sentiran a gust. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Apparthotel Alte Innbrücke a Neuhaus a. Inn 
Apparthotel Alte Innbrücke

Finkenweg 7
94152 Neuhaus a. Inn, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (88 valoracions)


 des de 35,00 EUR  
Hotel a Neuhaus a. Inn: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 37 habitacions.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (3,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,5 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
La vostra habitació ofereix accés a Internet. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Landgasthof Zum Kirchenwirt a Kellberg 
Landgasthof Zum Kirchenwirt

St.-Blasius-Straße 1
94136 Kellberg, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (52 valoracions)


 des de 36,00 EUR  
Hotel a Kellberg: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 15 habitacions.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 1,0 km de distància.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor.
Al complex de saunes podeu trobar un jacuzzi a la vostra disposició per relaxar-vos Els hostes poden gaudir del gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel AKZENT Hotel Lindenhof a Kellberg 
AKZENT Hotel Lindenhof

Kurpromenade 12
94136 Kellberg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (42 valoracions)


 des de 41,00 EUR  
Hotel a Kellberg: Aquest hotel de 3 estrelles té 35 habitacions.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 1,0 km de distància.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
Podeu desconnectar al bany turc. Relaxeu-vos al jacuzzi i deixeu de banda per un moment l'agitació. Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel!
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Landhotel St. Florian a St. Florian 
Landhotel St. Florian

St. Florian 18
4782 St. Florian, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (4 valoracions)


 des de 52,00 EUR  
Hotel a St. Florian: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 20 habitacions.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
El restaurant de l'hotel ofereix una terrassa per quan fa bon temps. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel und Restaurant Salzweger-Hof a Salzweg 
Hotel und Restaurant Salzweger-Hof

Büchlbergerstraße 1
94121 Salzweg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (10 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Salzweg: Per a qui vulgui un allotjament confortable i un bon servei (disponibilitat 24 h), aquest hotel de 3 estrelles és l'indicat.
L'hotel disposa de 26 habitacions, de les quals 16 són dobles.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Junt a molts altres detalls de l'equipament, la vostra habitació també té assecador de cabells i bullidor d'aigua. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Gaudeix dels plats del restaurant (amb zona exterior) que també són aptes per a diabètics i vegetarians. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Panoramahotel Fohlenhof a Obernzell 
Panoramahotel Fohlenhof

Matzenberger Straße 36
94130 Obernzell, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (3 valoracions)


 des de 44,50 EUR  
Hotel a Obernzell: L'operador d'aquest còmode hotel de categoria mitjana dóna gran valor a la bona atenció als clients. Per això, per exemple, l'equip de l'hotel està a disposició del client les 24 h.
Aquest hotel és un establiment amb 87 habitacions (6 habitacions individuals, 23 habitacions per a dues persones).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km).
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Flair-Aktiv-Hotel Obermüller a Untergriesbach 
Flair-Aktiv-Hotel Obermüller

Sonnenweg 12
94107 Untergriesbach, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10 (6 valoracions)


 des de 47,50 EUR  
Hotel a Untergriesbach: Aquest hotel és un establiment amb 33 habitacions (de les quals 23 són habitacions per a dues persones).
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 1,0 km).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Relaxeu-vos al jacuzzi i deixeu de banda per un moment l'agitació. Podeu desconnectar al bany turc. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Els hostes poden gaudir del gimnàs.
Al restaurant de l'hotel, que disposa d'una carta vegetariana especial, estaran encantats de la vostra visita.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta