hotel.info

Hotel Sankt Gilgen | Reserveu hotels a bon preu | Salzburg, Àustria

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Àustria | Sankt Gilgen  Hotel Sankt Gilgen | Hotels günstig buchen | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Book hotels at great rates | Salzburg, Àustria Hôtel Sankt Gilgen | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Reserva hoteles a buen precio | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Prenotare comodamente gli hotel | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Reserveu hotels a bon preu | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Výhodně rezervovat hotely | Salzburg, Àustria Hotellit Sankt Gilgen | Varaa hotelleja edullisesti | Salzburg, Àustria Szálloda itt: Sankt Gilgen| Szobafoglalás kedvező áron | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Hotels voordelig boeken | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Reserva barata de hotéis | Salzburg, Àustria Hotel Sankt Gilgen | Rezervaţi hoteluri avantajos | Salzburg, Àustria Отель г. Sankt Gilgen | Недорогое бронирование отелей | Salzburg, Àustria Hotell Sankt Gilgen | Boka hotell billigt | Salzburg, Àustria Otel Sankt Gilgen | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Salzburg, Àustria 酒店 Sankt Gilgen | 优惠地预订酒店客房 | Salzburg, Àustria

Cerca d'hotel per Sankt Gilgen. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Sankt Gilgen
 Hotel Hotel Schernthaner a Sankt Gilgen 
Hotel Schernthaner

Schwarzenbrunnerstraße 4
5340 Sankt Gilgen, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (8 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Sankt Gilgen: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 17 habitacions.
El telesquí més proper és a només 0,1 km de distància.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable.
L'hotel ofereix un bany turc. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
 Hotel Hotel Mohrenwirt a Fuschl am See 
Hotel Mohrenwirt

Dorfplatz 3
5330 Fuschl am See, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (28 valoracions)


 des de 63,00 EUR  
Hotel a Fuschl am See: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 59 habitacions moblades confortablement.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Amb el barnús preparat per a això podeu arribar relaxadament a la zona de massatges. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. La vostra habitació ofereix accés a Internet. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
L'hotel ofereix una sauna amb bany turc. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Seerose a Fuschl am See 
Hotel Seerose

Dorfstraße 20
5330 Fuschl am See, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (8 valoracions)


 des de 65,00 EUR  
Hotel a Fuschl am See: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 62 habitacions adequades de manera confortable.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Des de la vostra habitació podeu anar sense problemes al massatge amb el barnús preparat per a això. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
A l'hotel trobareu sauna, bany turc i solàrium. Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Landhotel Schützenhof a Fuschl am See 
Landhotel Schützenhof

Dorfstraße 14
5330 Fuschl am See, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (5 valoracions)


 des de 48,00 EUR  
Hotel a Fuschl am See: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 44 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
El jacuzzi i la sauna us conviden a relaxar-vos. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
El xef del restaurant s'alegra de la teva visita i també t'ofereix plats especials per a vegetarians i diabètics. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Waldfrieden a Fuschl am See 
Hotel Waldfrieden

Feichterkarstraße 31
5330 Fuschl am See, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (18 valoracions)


 des de 40,00 EUR  
Hotel a Fuschl am See: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 15 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
 Hotel Ebners Waldhof am See Hotel Resort & Spa a Fuschl am See 
Ebners Waldhof am See Hotel Resort & Spa

Seestraße 30
5330 Fuschl am See, Àustria

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 113,00 EUR  
Hotel a Fuschl am See: L'hotel disposa de 114 habitacions, de les quals 54 són dobles.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,5 km).
Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible! Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Del vostre benestar físic se n'encarreguen el restaurant de l'hotel i el cafè/bar. Acabeu la nit al bar de l'hotel. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Seeböckenhotel Zum Weissen Hirschen a St. Wolfgang 
Seeböckenhotel Zum Weissen Hirschen

Markt 73
5360 St. Wolfgang, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (15 valoracions)


 des de 85,00 EUR  
Hotel a St. Wolfgang: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 23 habitacions adequades de manera confortable.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
les habitacions disposen de televisió per cable i accés a Internet així com caixa forta i un minibar amb begudes fresques i alguna cosa per menjar. Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
Entre altres comoditats l'hotel també disposa de jacuzzi.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Romantik Hotel Im Weissen Roessl a St. Wolfgang am See 
Romantik Hotel Im Weissen Roessl

Markt 74
5360 St. Wolfgang am See, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (10 valoracions)


 des de 110,00 EUR  
Hotel a St. Wolfgang am See: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 94 habitacions adequades de manera confortable.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a la piscina de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca sota un cel ras quan fa bon temps! Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Jagdhof am Fuschlsee a Hof bei Salzburg 
Hotel Jagdhof am Fuschlsee

Schloss Strasse 1
5322 Hof bei Salzburg, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (6 valoracions)


 des de 175,00 EUR  
Hotel a Hof bei Salzburg: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 143 habitacions moblades confortablement.
A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Schloss Mondsee a Mondsee 
Hotel Schloss Mondsee

Schlosshof 1a
5310 Mondsee, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (4 valoracions)


 des de 80,00 EUR  
Hotel a Mondsee: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 68 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (0,5 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,1 km). Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,5 km de distància.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. A l'habitació de l'hotel també hi ha instal·lats un minibar i una caixa forta.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge. Podeu desconnectar al bany turc. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
El xef del restaurant s'alegra de la teva visita i també t'ofereix plats especials per a vegetarians i diabètics. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Villa Brandauer Hotel a Strobl 
Villa Brandauer Hotel

Moosgasse 73
5350 Strobl, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 85,00 EUR  
Hotel a Strobl: Aquest hotel amb les seves 30 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel. Podeu desconnectar al bany turc. A la piscina descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Hubertushof - die Wellness-Residenz a Adnet 
Hotel Hubertushof - die Wellness-Residenz

Waidach 20a
5421 Adnet, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

5,7 de 10 (6 valoracions)


 des de 75,00 EUR  
Hotel a Adnet: Aquest hotel amb les seves 41 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta/descoberta de l'hotel tot és possible! Es fàcil desconnectar: a la sauna amb jacuzzi de l'hotel sempre és possible. L'hotel ofereix un bany turc. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa.
 Hotel Kurhotel Vollererhof a Puch 
Kurhotel Vollererhof

Vollererhofstraße 158
5412 Puch, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (4 valoracions)


 des de 87,00 EUR  
Hotel a Puch: Aquest hotel amb les seves 40 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Informeu-vos dels massatges i les ofertes terapèutiques! Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. A la piscina descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Hotel Alpenblick a Attersee 
Hotel Alpenblick

Abtsdorf 56
4864 Attersee, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (7 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Attersee: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 26 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància). El telesquí més proper és a només 0,8 km de distància.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). La vostra habitació ofereix accés a Internet.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Goldener Ochs a Bad Ischl 
Hotel Goldener Ochs

Grazer Straße 4
4820 Bad Ischl, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (12 valoracions)


 des de 53,00 EUR  
Hotel a Bad Ischl: Aquest hotel amb les seves 48 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km). El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. Les habitacions tenen televisor i telèfon. La vostra habitació també té una caixa forta.
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Goldenes Schiff a Bad Ischl 
Hotel Goldenes Schiff

Adalbert-Stifterkai 3
4820 Bad Ischl, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (8 valoracions)


 des de 10,00 EUR  
Hotel a Bad Ischl: Aquest hotel amb les seves 50 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,8 km en línia recta).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Podeu desconnectar al bany turc.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel amb bar.
 Hotel Romantik Hotel Die Gersberg Alm a Salzburg 
Romantik Hotel Die Gersberg Alm

Gersberg 37
5023 Salzburg, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (12 valoracions)


 des de 130,00 EUR  
Hotel a Salzburg: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 46 habitacions moblades confortablement.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Com a particularitat, l'hotel també ofereix una piscina.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.
 Hotel Gasthof Hotel Doktorwirt a Salzburg 
Gasthof Hotel Doktorwirt

Glaserstraße 9
5026 Salzburg, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (3 valoracions)


 des de 95,00 EUR  
Hotel a Salzburg: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 41 habitacions adequades de manera confortable.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu. Feu servir la planta de negocis de l'hotel. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor (televisió per cable). Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a les piscines de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca tant a l'interior com sota un cel ras quan fa bon temps! Els hostes poden gaudir del gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Gasthof zum Kirchenwirt a Puch 
Hotel Gasthof zum Kirchenwirt

Halleiner Landesstraße 28
5412 Puch, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (17 valoracions)


 des de 47,00 EUR  
Hotel a Puch: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 39 habitacions.
El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Les ofertes de wellness en l'hotel faran batre fort el cor de qui vulgui relaxar-se. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Gasthof Langwies a Bad Vigaun 
Hotel Gasthof Langwies

Langwies 22
5424 Bad Vigaun, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (16 valoracions)


 des de 62,00 EUR  
Hotel a Bad Vigaun: Benvingut al nostre acollidor hotel First Class!
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km). Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda. En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Relaxeu-vos a la sauna i el bany turc de l'hotel. La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Schöne Aussicht a Salzburg 
Hotel Schöne Aussicht

Heuberg 3
5023 Salzburg, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10 (14 valoracions)


 des de 94,00 EUR  
Hotel a Salzburg: Aquest hotel de 3 estrelles té 28 habitacions.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Podeu desconnectar al bany turc i la sauna. L'hotel també disposa de piscina.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
 Hotel Amadé Hotel Schaffenrath a Salzburg 
Amadé Hotel Schaffenrath

Alpenstraße 117
5020 Salzburg, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (9 valoracions)


 des de 76,00 EUR  
Hotel a Salzburg: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 76 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Les ofertes de wellness en l'hotel faran batre fort el cor de qui vulgui relaxar-se. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Gastein a Salzburg 
Hotel Gastein

Ignaz-Rieder-Kai 25
5020 Salzburg, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
   
Hotel a Salzburg: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 14 habitacions moblades confortablement.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 1,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
 Hotel Hotel Gartenauer a Anif 
Hotel Gartenauer

Hellbrunnerstrasse 7
5081 Anif, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 105,00 EUR  
Hotel a Anif: Aquest hotel amb les seves 38 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Les habitacions estan equipades amb accés a Internet, minibar, assecador de cabells, possibilitat de preparar cafè, entre altres coses. Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda.
Preneu-vos una pausa de l'estrès diari: feu servir la sauna i el solàrium. L'hotel també disposa de piscina.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Gutjahr a Abtenau 
Hotel Gutjahr

Markt 187
5441 Abtenau, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,9 de 10 (5 valoracions)


 des de 66,00 EUR  
Hotel a Abtenau: Aquest hotel amb les seves 58 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,2 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,3 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. Podeu desconnectar al bany turc i la sauna. Relaxeu-vos al jacuzzi i deixeu de banda per un moment l'agitació. A la piscina coberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta