Hotel Saanenmöser | Reserveu hotels a bon preu | Berne, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Saanenmöser

 Mostrar els hotels a Saanenmöser

Els millors hotels a Saanenmöser a l'/al desembre

 Hotel Z Loft Hotel a Saanenmöser 
Z Loft Hotel

Hornbergstraße
3777 Saanenmöser, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 175,00 CHF  
Hotel a Saanenmöser: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 30 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,8 km). Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,5 km). El telesquí més proper és a només 0,3 km de distància.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Del vostre benestar físic se n'encarreguen el restaurant de l'hotel i el cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Golfhotel les Hauts de Gstaad a Saanenmöser (Saanenmoeser) 
Golfhotel les Hauts de Gstaad

Bahnhofstrasse
3777 Saanenmöser (Saanenmoeser), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10
(4 valoracions)



 des de 170,00 CHF  
Hotel a Saanenmöser (Saanenmoeser): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 55 habitacions adequades de manera confortable.
La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. L'hotel us ofereix la possibilitat de deixar al seu aparcament el cotxe que heu llogat a l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. Al complex de saunes podeu trobar un jacuzzi a la vostra disposició per relaxar-vos Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium. A la pista de tennis us hi sentireu molt bé, informeu-vos a recepció!
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Kernen a Schönried (Gstaad - Schonried) 
Hotel Kernen

Hauptstraße
3778 Schönried (Gstaad - Schonried), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

9,4 de 10
(6 valoracions)



 des de 130,00 CHF  
Hotel a Schönried (Gstaad - Schonried): El personal de l'hotel (disponible tot el dia) rep cordialment els viatgers al seu confortable alberg de 3 estrelles.
L'hotel té 22 habitacions (8 habitacions individuals, 14 habitacions dobles).
Fins al següent telesquí només hi ha 0,4 km. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,1 km en línia recta).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu. Feu servir la planta de negocis de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Al restaurant de l'hotel amb bar estaran encantats de la vostra visita.
 Hotel Wellness & Spa Hotel Ermitage-Golf a Schönried 
Wellness & Spa Hotel Ermitage-Golf

Hauptstrasse
3778 Schönried, Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 235,00 CHF  
Hotel a Schönried: Aquest hotel de 5 estrelles té en total 73 habitacions luxosament equipades.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,1 km. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,3 km en línia recta).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A l'habitació tindreu accés a Internet. Recepció de televisió de pagament possible.
Informeu-vos dels massatges i les ofertes terapèutiques! Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. A la piscina descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Steigenberger Gstaad-Saanen a Saanen 
Steigenberger Gstaad-Saanen

Auf der Halten
3792 Saanen, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10
(11 valoracions)



 des de 95,00 CHF  
Hotel a Saanen: Aquest hotel amb les seves 133 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.

 Mostrar els hotels a Saanenmöser

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1047 Hotels
Rome
591 Hotels
Londres
440 Hotels
Prague
444 Hotels
Barcelona
298 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
203 Hotels
Viena
227 Hotels
Venècia
205 Hotels
Amsterdam
158 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta