Hotel la Casona de Calderon
Plaza Cervantes No 16
41640 Osuna
Descripció de l'hotel:
L'operador d'aquest còmode hotel de categoria mitjana dóna gran valor a la bona atenció als clients. Per això, per exemple, l'equip de l'hotel està a disposició del client les 24 h. En aquest hotel hi ha 15 habitacions (de les quals 11 són habitacions dobles). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 0,5 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0. L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Les habitacions tenen climatitzador. La vostra habitació també té una caixa forta. La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
Descripció original del propi hotel >>Descripció original del propi hotel:
Business hours of reception: 24 hours
Hotel la Casona de Calderon is a rural hotel in Andalusia that has won the 1st prize for innovation Tourist Business in Level Andaluz and also 2nd prize in the contest of Entrepreneurs in Tourism Industry Nationwide.
We provide a total of 15 rooms and guests can choose between 4 suites and 11 rooms that can be used as double or single rooms. All of them are equipped with a private bathroom with a shower, a bath tub, a bathrobe, a hair dryer, an air-conditioning, a safe, a TV, a telephone, an internet access and a desk. Rooms for non-smokers and for disabled people are also available.
In our property, you will find a cosy restaurant, where you can taste both, local and international cuisine. Our bar and café are also at your disposal.
In your free time, you can make a use of our outdoor swimming pool and massages. We also recommend visiting the city and surroundings, where you can find a lot of tourist attractions and spend a very nice day getting know better our culture, history and tradition.
Més informació sobre l'hotel:
Possibilitat d'allotjament gratuït de màxim 1 nen/s de / d'10 any/s d'edat (inclòs) a l'habitació doble dels pares (2 persones amb tarifa completa). Si teniu més preguntes, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Dades sobre la distància (km)
Aeroport (San Pablo - Sevilla):
Estació de tren (Osuna):
Estació d’Intercity (Santa Justa, Sevilla):
Golf:
Tennis:
100
1
100
150
0,5
Aeroport (Malaga):
Fira (Del Ejido):
Platja (llac) (Laguna Calderon):
Centre de la ciutat:
Instal·lacions d'equitació:
150
0,5
15
0,1
0,5
Ubicació
central
Característiques i particularitats de l'hotel
Habitació doble: 11
Servei de bugaderia
WLAN
Sala amb llar de foc / Biblioteca
Suites: 4
Recepció diürna i nocturna
Servei de despertador
Sales de congressos: 3 (quantitat màx. de persones: 70)
Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta