hotel.info

Hotel Onnens | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Vaud, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Onnens  Hotel Onnens | Hotels günstig buchen | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Book hotels at great rates | Canton of Vaud, Suïssa Hôtel Onnens | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Reserva hoteles a buen precio | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Prenotare comodamente gli hotel | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Výhodně rezervovat hotely | Canton of Vaud, Suïssa Hotellit Onnens | Varaa hotelleja edullisesti | Canton of Vaud, Suïssa Szálloda itt: Onnens| Szobafoglalás kedvező áron | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Hotels voordelig boeken | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Reserva barata de hotéis | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Onnens | Rezervaţi hoteluri avantajos | Canton of Vaud, Suïssa Отель г. Onnens | Недорогое бронирование отелей | Canton of Vaud, Suïssa Hotell Onnens | Boka hotell billigt | Canton of Vaud, Suïssa Otel Onnens | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Canton of Vaud, Suïssa 酒店 Onnens | 优惠地预订酒店客房 | Canton of Vaud, Suïssa

Cerca d'hotel per Onnens. Us hem trobat 24 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Onnens
 Hotel Hotel Bellevue a Onnens 
Hotel Bellevue

.
1425 Onnens, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (12 valoracions)


 des de 95,00 CHF  
Hotel a Onnens: Aquest hotel de 3 estrelles té 12 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics).
 Hotel Hotel de la Prairie a Yverdon-les-Bains 
Hotel de la Prairie

Avenue des Bains 9
1400 Yverdon-les-Bains, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10 (5 valoracions)


 des de 190,00 CHF  
Hotel a Yverdon-les-Bains: Aquest hotel amb les seves 34 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 2,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,7 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Entre l'equipament de l'habitació hi ha un televisor (televisió per cable), accés a Internet, un minibar, una caixa forta i molt més. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
  
Grand Hotel des Bains

Av. des Bains 22
1401 Yverdon-les-Bains, Suïssa

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 440,00 CHF  
Hotel a Yverdon-les-Bains: Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Preneu-vos una pausa de l'estrès diari: feu servir la sauna i el solàrium.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
 Hotel Minotel de l'Aigle a Couvet 
Minotel de l'Aigle

Grand-Rue 27
2108 Couvet, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 165,00 CHF  
Hotel a Couvet: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 19 habitacions.
Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Park Inn Lully a Lully (Lully/Estavayer-le-Lac) 
Park Inn Lully

Restoroute Rose de la Broye A1/E25
1470 Lully (Lully/Estavayer-le-Lac), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (15 valoracions)


 des de 140,00 CHF  
Hotel a Lully (Lully/Estavayer-le-Lac): Aquest hotel amb les seves 80 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Recepció de televisió de pagament possible. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Les habitacions tenen climatitzador. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Motel de Bevaix a Bevaix 
Motel de Bevaix

Les Maladieres 18
2022 Bevaix, Suïssa

Hotel 1 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10 (12 valoracions)


 des de 70,00 CHF  
Hotel a Bevaix: L'hotel disposa de més de 18 habitacions: 6 habitacions individuals i 12 dobles.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a la piscina de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca sota un cel ras quan fa bon temps!
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Restaurant Le Chalet a Cortaillod 
Hotel Restaurant Le Chalet

Chanelaz 15
2016 Cortaillod, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 147,00 CHF  
Hotel a Cortaillod: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 17 habitacions.
El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon.
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel.
 Hotel EcoHotel L'Aubier a Montmollin (Montézillon) 
EcoHotel L'Aubier

Les Murailles 5
2037 Montmollin (Montézillon), Suïssa

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (10 valoracions)


 des de 125,00 CHF  
Hotel a Montmollin (Montézillon): L'hotel té 25 habitacions (10 habitacions individuals, 15 habitacions dobles).
L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Les habitacions estan climatitzades.
Al restaurant de l'hotel, que disposa d'una carta vegetariana especial, estaran encantats de la vostra visita. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel St.-Louis Bateau Fribourg a Delley-Portalban 
Hotel St.-Louis Bateau Fribourg

Route du Park 8
1568 Delley-Portalban, Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (16 valoracions)


 des de 90,00 CHF  
Hotel a Delley-Portalban: Aquest hotel de 2 estrelles allotja els seus clients en un total de 12 habitacions.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel au Lieutenant Baillival a Romainmôtier (Romainmotier) 
Hotel au Lieutenant Baillival

Rue du Bourg
1323 Romainmôtier (Romainmotier), Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 110,00 CHF  
Hotel a Romainmôtier (Romainmotier): L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 7 habitacions.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Feu servir la planta de negocis de l'hotel. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel.
 Hotel Le France - Chateaux et Hotels Collection a Villers-le-Lac 
Le France - Chateaux et Hotels Collection

8, place M. Cupillard
25130 Villers-le-Lac, França

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 55,00 EUR  
Hotel a Villers-le-Lac: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 12 habitacions.
La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Beau Rivage Hotel a Neuenburg (Neuchatel) 
Beau Rivage Hotel

1, Esplanade du Mt-Blanc
2000 Neuenburg (Neuchatel), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 320,00 CHF  
Hotel a Neuenburg (Neuchatel): Aquest hotel de 5 estrelles amb les seves 66 habitacions satisfà les màximes exigències de comoditat i servei.
L'amistós equip i la recepció estan a la vostra disposició les 24 hores del dia, ofereix servei de secretariat, servei de despertador i es fa càrrec dels objectes valuosos desant-los a la caixa forta de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
L'oferta del restaurant de l'hotel també es distingeix per la seva qualitat excepcional.
 Hotel Hotel Touring au Lac a Neuenburg (Neuchatel) 
Hotel Touring au Lac

Place Numa-Droz 1
2001 Neuenburg (Neuchatel), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

5,8 de 10 (15 valoracions)


 des de 120,00 CHF  
Hotel a Neuenburg (Neuchatel): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 41 habitacions.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (3,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,2 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,7.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel, el bar us espera amb begudes fresques. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Hotel La Croisee a Boudevilliers 
Hotel La Croisee

Malvilliers
2043 Boudevilliers, Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (20 valoracions)


 des de 106,00 CHF  
Hotel a Boudevilliers: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 26 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel Hotel Beaulac a Neuenburg (Neuchatel) 
Hotel Beaulac

Esplanade Leopold-Robert 2
2000 Neuenburg (Neuchatel), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (18 valoracions)


 des de 205,00 CHF  
Hotel a Neuenburg (Neuchatel): Aquest hotel amb les seves 90 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Feu servir el barnús preparat per arribar còmodament al tractament de bellesa. Les habitacions tenen climatitzador. Recepció de televisió de pagament possible. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Hotel des Arts a Neuenburg (Neuchatel) 
Hotel des Arts

Rue J.-L. Pourtalès 3
2000 Neuenburg (Neuchatel), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,3 de 10 (3 valoracions)


 des de 143,00 CHF  
Hotel a Neuenburg (Neuchatel): Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 50 habitacions.
Els viatgers de llarga distància aprecien la seva situació al costat de l'autopista. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
 Hotel Hotel Les Rives du Doubs a Les Brenets 
Hotel Les Rives du Doubs

Pre du Lac 26
2416 Les Brenets, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (6 valoracions)


 des de 128,00 CHF  
Hotel a Les Brenets: Aquest hotel de 3 estrelles té 15 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
El restaurant de l'hotel s'ocupa del vostre benestar físic, i entre hores teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Hotel la Clef des Champs a Fontainemelon (La-Vue-des-Alpes) 
Hotel la Clef des Champs

Tête-de-Ran
2052 Fontainemelon (La-Vue-des-Alpes), Suïssa

Hotel 1 Sterne Hotelbewertung
 des de 91,00 CHF  
Hotel a Fontainemelon (La-Vue-des-Alpes): En aquest hotel hi ha 25 habitacions (13 habitacions individuals, 10 habitacions dobles).
El telesquí més proper és a només 0,1 km de distància.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Oblideu-vos del dia a dia amb un benèfic massatge.
Gaudeix dels plats del restaurant (amb zona exterior) que també són aptes per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Hotel Palafitte a Neuenburg (Neuchatel) 
Hotel Palafitte

Route des Gouttes-d Or 2
2008 Neuenburg (Neuchatel), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (5 valoracions)


 des de 345,00 CHF  
Hotel a Neuenburg (Neuchatel): Aquest hotel de 5 estrelles té en total 40 habitacions luxosament equipades.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (0,1 km), el viatge per carretera és molt còmode de fer. L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar.
 Hotel Campanile Pontarlier a Pontarlier 
Campanile Pontarlier

4 Rue Donnet-Zedel
25300 Pontarlier, França

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 70,00 EUR  
Hotel a Pontarlier: Els qui donen més importància a un preu econòmic que a una gran comoditat, es trobaran molt bé en aquest hotel.
L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
A la vostra habitació hi trobareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Les habitacions tenen climatitzador.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Lacotel a Avenches 
Hotel Lacotel

Route de Salavaux
1580 Avenches, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (22 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Avenches: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 39 habitacions.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible!
Gaudeix dels plats del restaurant; també són aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Le Funi a Cossonay-Ville 
Hotel Le Funi

avenue du Funiculaire 11
1304 Cossonay-Ville, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (40 valoracions)


 des de 109,00 CHF  
Hotel a Cossonay-Ville: Aquest hotel de 3 estrelles té 16 habitacions.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,0 km en línia recta). Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
 Hotel Galion´s Pub et Hotel a Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne) 
Galion´s Pub et Hotel

Route de Lausanne, 14
1033 Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (5 valoracions)


 des de 120,00 CHF  
Hotel a Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 22 habitacions.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel La Croix Federale a St-Blaise (Saint-Blaise) 
Hotel La Croix Federale

avenue de la Gare 1
2072 St-Blaise (Saint-Blaise), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

5,2 de 10 (3 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a St-Blaise (Saint-Blaise): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 10 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 3,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta