Hotel Mürzzuschlag | Reserveu hotels a bon preu | Styria, Àustria

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Àustria | Mürzzuschlag

 Mostrar els hotels a Mürzzuschlag

Els millors hotels a Mürzzuschlag a l'/al desembre

 Hotel Hotel-Restaurant Winkler a Mürzzuschlag 
Hotel-Restaurant Winkler

Stadtplatz 3
8680 Mürzzuschlag, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10
(3 valoracions)



 des de 65,00 EUR  
Hotel a Mürzzuschlag: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 28 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,5 km) i al mateix temps molt cèntric (0,0 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Alpenhof Hotel a Steinhaus am Semmering 
Alpenhof Hotel

Am Alpenhof 1
8685 Steinhaus am Semmering, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 64,50 EUR  
Hotel a Steinhaus am Semmering: Aquest hotel és un establiment amb 60 habitacions (de les quals 54 són habitacions per a dues persones).
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància). L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km).
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. A la piscina coberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Grandhotel Panhans a Semmering 
Grandhotel Panhans

Hochstraße 32 b
2680 Semmering, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 98,00 EUR  
Hotel a Semmering: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 113 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,5 km del centre). Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Hotel Roseggerhof a Sankt Kathrein am Hauenstein 
Hotel Roseggerhof

Obere Zeil 34
8671 Sankt Kathrein am Hauenstein, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

9,4 de 10
(3 valoracions)



 des de 30,00 EUR  
Hotel a Sankt Kathrein am Hauenstein: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 23 habitacions.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel Hotel Sonnwendhof a Semmering 
Hotel Sonnwendhof

Passhöhe 105
2680 Semmering, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 57,00 EUR  
Hotel a Semmering: Aquest hotel de 3 estrelles té 26 habitacions.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància). Fins al següent telesquí només hi ha 0,2 km.
La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
El restaurant de l'hotel s'ocupa del vostre benestar físic, i entre hores teniu a la vostra disposició un cafè/bar. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.

 Mostrar els hotels a Mürzzuschlag

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1042 Hotels
Rome
582 Hotels
Prague
444 Hotels
Londres
441 Hotels
Barcelona
289 Hotels
New York
268 Hotels
Viena
227 Hotels
Venècia
206 Hotels
Ciutat d'Hamburg
199 Hotels
Amsterdam
156 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta