Hotel Muggensturm | Reserveu hotels a bon preu | Baden-Wurtemberg, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Muggensturm

 Mostrar els hotels a Muggensturm

Els millors hotels a Muggensturm a l'/al desembre

 Hotel Hotel Bürgerstube a Muggensturm 
Hotel Bürgerstube

Friedrich-Ebert-Straße 11
76461 Muggensturm, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10
(28 valoracions)



 des de 50,00 EUR  
Hotel a Muggensturm: Aquest hotel de 3 estrelles té 24 habitacions.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
 Hotel Hotel auf der Bühn a Malsch 
Hotel auf der Bühn

Am Hänfig 9 a
76316 Malsch, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10
(48 valoracions)



 des de 65,00 EUR  
Hotel a Malsch: Aquest hotel de 3 estrelles té 24 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. A la recepció té disponible una caixa forta.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens.
Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Holiday Inn Garden Court RASTATT/BADEN-BADEN a Rastatt 
Holiday Inn Garden Court RASTATT/BADEN-BADEN

Karlsruher Strasse 29
76437 Rastatt, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10
(85 valoracions)



 des de 59,00 EUR  
Hotel a Rastatt: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 129 habitacions.
Podeu llogar un cotxe directament a l'hotel i deixar-lo al seu aparcament durant la vostra estada. A la recepció hi ha una caixa forta.
Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
L'hotel ofereix una sauna.
 Hotel Hotel Garni Kambeitz a Ötigheim 
Hotel Garni Kambeitz

Rheinstraße 19
76470 Ötigheim, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10
(13 valoracions)



 des de 54,00 EUR  
Hotel a Ötigheim: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 16 habitacions.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 3,0 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
L'hotel ofereix una sauna.
 Hotel Hotel am Kulturplatz a Rastatt 
Hotel am Kulturplatz

Am Schlossplatz 7
76437 Rastatt, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

9,3 de 10
(13 valoracions)



 des de 75,00 EUR  
Hotel a Rastatt: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 10 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 2,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Gaudeix dels plats del restaurant (amb zona exterior) que també són aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.

 Mostrar els hotels a Muggensturm

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1049 Hotels
Rome
590 Hotels
Londres
438 Hotels
Prague
443 Hotels
Barcelona
297 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
199 Hotels
Viena
229 Hotels
Venècia
205 Hotels
Amsterdam
158 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta