Hotel Mayen | Reserveu hotels a bon preu | Renània-Palatinat, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Mayen

 Mostrar els hotels a Mayen

Els millors hotels a Mayen a l'/al gener

 Hotel Hotel Wasserspiel a Mayen 
Hotel Wasserspiel

Im Weiherhölzchen 7 - 9
56727 Mayen, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10
(19 valoracions)



 des de 54,00 EUR  
Hotel a Mayen: Aquest hotel és un establiment amb 18 habitacions (de les quals 12 són habitacions per a dues persones).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. A la recepció té disponible una caixa forta. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Park Hotel am Schloss a Ettringen 
Park Hotel am Schloss

Im Nettetal 1
56729 Ettringen, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10
(112 valoracions)



 des de 65,00 EUR  
Hotel a Ettringen: Aquest hotel amb les seves 18 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
El restaurant de l'hotel ofereix una terrassa per quan fa bon temps. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Seehotel Maria Laach a Maria Laach 
Seehotel Maria Laach

Am Laacher See
56653 Maria Laach, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10
(28 valoracions)



 des de 77,00 EUR  
Hotel a Maria Laach: Aquest hotel amb les seves 70 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (2,0 km de distància).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Burgklause a Nickenich 
Hotel Burgklause

Hauptstraße 78
56645 Nickenich, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10
(51 valoracions)



 des de 41,00 EUR  
Hotel a Nickenich: Per a qui vulgui un allotjament confortable i un bon servei (disponibilitat 24 h), aquest hotel de 3 estrelles és l'indicat.
L'hotel disposa de 29 habitacions, de les quals 29 són dobles.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). A la recepció hi ha una caixa forta. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Hotel zur Post a Kaisersesch 
Hotel zur Post

Balduinstraße 1-3
56759 Kaisersesch, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10
(5 valoracions)



 des de 45,00 EUR  
Hotel a Kaisersesch: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 14 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,0 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens.
El restaurant té terrassa pròpia. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.

 Mostrar els hotels a Mayen

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1054 Hotels
Rome
592 Hotels
Londres
438 Hotels
Prague
444 Hotels
Barcelona
301 Hotels
New York
271 Hotels
Ciutat d'Hamburg
204 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
204 Hotels
Amsterdam
158 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2010 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta