hotel.info

Hotel Luckenwalde | Reserveu hotels a bon preu | Brandenburg, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Luckenwalde  Hotel Luckenwalde | Hotels günstig buchen | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Book hotels at great rates | Brandenburg, Alemanya Hôtel Luckenwalde | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Reserva hoteles a buen precio | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Prenotare comodamente gli hotel | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Reserveu hotels a bon preu | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Výhodně rezervovat hotely | Brandenburg, Alemanya Hotellit Luckenwalde | Varaa hotelleja edullisesti | Brandenburg, Alemanya Szálloda itt: Luckenwalde| Szobafoglalás kedvező áron | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Hotels voordelig boeken | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Reserva barata de hotéis | Brandenburg, Alemanya Hotel Luckenwalde | Rezervaţi hoteluri avantajos | Brandenburg, Alemanya Отель г. Luckenwalde | Недорогое бронирование отелей | Brandenburg, Alemanya Hotell Luckenwalde | Boka hotell billigt | Brandenburg, Alemanya Otel Luckenwalde | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Brandenburg, Alemanya 酒店 Luckenwalde | 优惠地预订酒店客房 | Brandenburg, Alemanya

Cerca d'hotel per Luckenwalde. Us hem trobat 17 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!



  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Luckenwalde
 Hotel Hotel Pelikan a Luckenwalde 
Hotel Pelikan

Puschkinstraße 27
14943 Luckenwalde, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (10 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Luckenwalde: Aquest hotel de 3 estrelles té 19 habitacions.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,3 km en línia recta). Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,7 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
 Hotel Hotel Märkischer Hof a Luckenwalde 
Hotel Märkischer Hof

Poststraße 8
14943 Luckenwalde, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (37 valoracions)


 des de 55,00 EUR  
Hotel a Luckenwalde: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 51 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 1,0 km).
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Vierseithof a Luckenwalde 
Hotel Vierseithof

Haag 20 / Am Herrenhaus 1
14943 Luckenwalde, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (23 valoracions)


 des de 63,00 EUR  
Hotel a Luckenwalde: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 43 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 1,0 km).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma a la piscina coberta de l'hotel! Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Romantik Hotel Alte Försterei a Kloster Zinna 
Romantik Hotel Alte Försterei

Markt 7
14913 Kloster Zinna, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (5 valoracions)


 des de 74,00 EUR  
Hotel a Kloster Zinna: Aquest hotel amb les seves 20 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Zum Goldenen Stern garni a Jüterbog 
Hotel Zum Goldenen Stern garni

Markt 14
14913 Jüterbog, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (10 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Jüterbog: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 28 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Per als amics de la gastronomia, la taverna/cerveseria de l'hotel disposa de terrassa.
 Hotel Landhotel Heidepark a Trebbin 
Landhotel Heidepark

Trebbiner Straße 19
14959 Trebbin, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (22 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Trebbin: L'establiment té 2 estrelles i ofereix en total 26 habitacions.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i feu una parada al bar.
 Hotel AKZENT Parkhotel Trebbin a Trebbin 
AKZENT Parkhotel Trebbin

Parkstraße 5
14959 Trebbin, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (39 valoracions)


 des de 59,95 EUR  
Hotel a Trebbin: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 38 habitacions.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,3 km en línia recta).
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Zur Heimat a Am Mellensee 
Hotel Zur Heimat

Alte Neuendorfer Straße 1
15838 Am Mellensee, Alemanya

Hotel 1 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (18 valoracions)


 des de 32,00 EUR  
Hotel a Am Mellensee: Aquest hotel és un establiment amb 13 habitacions (de les quals 10 són habitacions per a dues persones).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Podeu desconnectar a la sauna. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Landhaus Zur Alten Gärtnerei a Zossen bei Berlin 
Landhaus Zur Alten Gärtnerei

Nächst Neuendorfer Landstraße 49 ( B 246 )
15806 Zossen bei Berlin, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (37 valoracions)


 des de 63,00 EUR  
Hotel a Zossen bei Berlin: Aquest hotel de 3 estrelles té 20 habitacions.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,7 km en línia recta). Al centre de la ciutat hi podeu arribar a peu (distància 2,0 km).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Hotel & Restaurant Weisser Schwan a Zossen 
Hotel & Restaurant Weisser Schwan

Bahnhofstraße 12
15806 Zossen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (14 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Zossen: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 19 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,3 km).
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana.
 Hotel Märkisches Tagungs-Hotel a Zossen 
Märkisches Tagungs-Hotel

Zum Königsgraben 1
15806 Zossen, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 65,00 EUR  
Hotel a Zossen: Aquest hotel és un establiment amb 70 habitacions (22 habitacions individuals, 43 habitacions per a dues persones).
Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Feu servir el barnús preparat per a arribar còmodament a la vostra cita per un massatge. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Flair Hotel Reuner a Zossen 
Flair Hotel Reuner

Machnower Chaussee 1a
15806 Zossen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 55,00 EUR  
Hotel a Zossen: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 17 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,8 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. A la planta de negocis trobareu totes les comoditats per als professionals de negocis.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Ibis Hotel Berlin Brandenburg Park a Genshagen 
Ibis Hotel Berlin Brandenburg Park

Kastanienweg 4
14974 Genshagen, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (48 valoracions)


 des de 82,50 EUR  
Hotel a Genshagen: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 81 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Les habitacions estan climatitzades. També hi ha una caixa forta disponible.
 Hotel Hotel Fliegerheim a Borkheide 
Hotel Fliegerheim

Friedrich-Engels-Straße 9
14822 Borkheide, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (22 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Borkheide: Aquest hotel de 3 estrelles té 22 habitacions.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel.
 Hotel B&B Hotel Berlin - Süd a Ludwigsfelde 
B&B Hotel Berlin - Süd

Lindenweg 3
14974 Ludwigsfelde, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (58 valoracions)


 des de 32,00 EUR  
Hotel a Ludwigsfelde: L'establiment té 2 estrelles i ofereix en total 73 habitacions.
Els viatgers de llarga distància aprecien la seva situació al costat de l'autopista.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. Les habitacions tenen climatitzador. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
 Hotel Hotel Linther Hof a Linthe 
Hotel Linther Hof

Chaussestraße 20
14822 Linthe, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (15 valoracions)


 des de 76,00 EUR  
Hotel a Linthe: Aquest hotel de 3 estrelles té 20 habitacions.
En sortir de l'autopista s'arriba molt ràpid a l'hotel.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! A la piscina descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua!
Al restaurant i al bar de l'hotel s'ocuparan del vostre benestar físic. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant. Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel TOP CountryLine Hotel Seebad-Casino a Rangsdorf bei Berlin 
TOP CountryLine Hotel Seebad-Casino

Am Strand 1
15834 Rangsdorf bei Berlin, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (41 valoracions)


 des de 68,40 EUR  
Hotel a Rangsdorf bei Berlin: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 48 habitacions moblades confortablement.
A la recepció trobareu els empleats de l'hotel les 24 hores, us ajudaran amb serveis de secretariat i us desperten per telèfon si ho demaneu. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta