hotel.info

Hotel Lingen (Ems) | Reserveu hotels a bon preu | Baixa Saxònia, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Lingen (Ems)  Hotel Lingen (Ems) | Hotels günstig buchen | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Book hotels at great rates | Baixa Saxònia, Alemanya Hôtel Lingen (Ems) | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Reserva hoteles a buen precio | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Prenotare comodamente gli hotel | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Reserveu hotels a bon preu | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Výhodně rezervovat hotely | Baixa Saxònia, Alemanya Hotellit Lingen (Ems) | Varaa hotelleja edullisesti | Baixa Saxònia, Alemanya Szálloda itt: Lingen (Ems)| Szobafoglalás kedvező áron | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Hotels voordelig boeken | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Reserva barata de hotéis | Baixa Saxònia, Alemanya Hotel Lingen (Ems) | Rezervaţi hoteluri avantajos | Baixa Saxònia, Alemanya Отель г. Lingen (Ems) | Недорогое бронирование отелей | Baixa Saxònia, Alemanya Hotell Lingen (Ems) | Boka hotell billigt | Baixa Saxònia, Alemanya Otel Lingen (Ems) | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Baixa Saxònia, Alemanya 酒店 Lingen (Ems) | 优惠地预订酒店客房 | Baixa Saxònia, Alemanya

Cerca d'hotel per Lingen (Ems). Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!



  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Lingen (Ems)
 Hotel Parkhotel Lingen a Lingen 
Parkhotel Lingen

Marienstraße 29
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (49 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 32 habitacions.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,1 km en línia recta). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,0 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Waldhotel a Lingen 
Waldhotel

Lohner Straße 1
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (15 valoracions)


 des de 47,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 27 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,5 km.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Altes Gasthaus Lübben a Lingen 
Hotel Altes Gasthaus Lübben

Duisenburger Straße 71
49811 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (45 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 9 habitacions.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Hubertushof a Lingen 
Hotel Hubertushof

Nordhorner Straße 18
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10 (15 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 40 habitacions.
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 2,0 km). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,0 km.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Kolpinghaus a Lingen 
Hotel Kolpinghaus

Burgstraße 25
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (8 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 11 habitacions.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 1,0 km de distància. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,0 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Apparthouse Lingen a Lingen 
Apparthouse Lingen

Herrenkamp 19
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (18 valoracions)


 des de 49,50 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel de 3 estrelles té 28 habitacions.
L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Hotel Zum Märchenwald a Lingen 
Hotel Zum Märchenwald

Vennestraße 25
49809 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (89 valoracions)


 des de 58,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 48 habitacions.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 2,0 km). De l'hotel al recinte firal només hi ha 2,0 quilòmetres.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Les habitacions tenen climatitzador.
L'hotel ofereix una sauna amb bany turc. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Hotel Altes Landhaus a Lingen 
Hotel Altes Landhaus

Lindenstraße 45
49808 Lingen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (41 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Lingen: Aquest hotel de 3 estrelles té 22 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 1,0 km). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (0,3 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
El xef s'alegra de la teva visita al restaurant (amb terrassa) i t'ofereix també plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel Fokus a Emsbüren 
Hotel Fokus

Schulstraße 6-7
48488 Emsbüren, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (42 valoracions)


 des de 40,00 EUR  
Hotel a Emsbüren: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 16 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,2 km).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics.
 Hotel AKZENT Hotel Saller See a Freren 
AKZENT Hotel Saller See

Am Saller See 3
49832 Freren, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (48 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Freren: Aquest hotel amb les seves 44 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Landgasthaus Berns De Bakker a Engden 
Landgasthaus Berns De Bakker

Dorfstraße 22
48465 Engden, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (24 valoracions)


 des de 38,00 EUR  
Hotel a Engden: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 12 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
A la vostra habitació hi torbareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel, que disposa d'una carta vegetariana especial, estaran encantats de la vostra visita.
 Hotel Hotel Tiek a Meppen 
Hotel Tiek

Junkerstraße 2
49716 Meppen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10 (31 valoracions)


 des de 49,00 EUR  
Hotel a Meppen: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 18 habitacions.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 2,5 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Els banys estan equipats amb un assecador de cabells i un barnús. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudeix dels plats del restaurant (amb zona exterior) que també són aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Landgasthof Redeker a Haselünne 
Landgasthof Redeker

Laurentiusstraße 2
49740 Haselünne, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (45 valoracions)


 des de 55,00 EUR  
Hotel a Haselünne: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 19 habitacions.
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Hotel von Euch a Meppen 
Hotel von Euch

Kuhstraße 21-25
49716 Meppen, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10 (43 valoracions)


 des de 64,00 EUR  
Hotel a Meppen: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 29 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,2 km).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). A l'habitació tindreu accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel In-Side-Hotel a Nordhorn 
In-Side-Hotel

Bernhard-Niehues-Straße 12
48529 Nordhorn, Alemanya

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (28 valoracions)


 des de 69,00 EUR  
Hotel a Nordhorn: Podeu arribar a les plantes superiors de l'hotel amb l'ascensor.
En aquest hotel hi ha 38 habitacions (21 habitacions individuals, 17 habitacions dobles).
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
El restaurant de l'hotel ofereix una terrassa per quan fa bon temps. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Hotel Schmidt am Markt a Meppen 
Hotel Schmidt am Markt

Markt 17
49716 Meppen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (14 valoracions)


 des de 49,50 EUR  
Hotel a Meppen: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 20 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva).
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
 Hotel Hotel Pöker a Meppen 
Hotel Pöker

Herzog-Arenberg-Straße 15
49716 Meppen, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (8 valoracions)


 des de 50,00 EUR  
Hotel a Meppen: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 49 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,1 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,2 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Naturalment, les habitacions tenen televisió per cable, telèfon i un minibar. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Parkhotel Meppen a Meppen 
Parkhotel Meppen

Lilienstraße 21
49716 Meppen, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10 (65 valoracions)


 des de 60,00 EUR  
Hotel a Meppen: Aquest hotel amb les seves 34 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (3,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (1,5 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Les habitacions tenen televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. L'hotel ofereix tractaments de bellesa.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Burghotel Haselünne a Haselünne 
Burghotel Haselünne

Steintorstraße 7
49740 Haselünne, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 59,00 EUR  
Hotel a Haselünne: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 31 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
Les habitacions disposen de televisió per cable, telèfon i minibar. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva.
Les ofertes de wellness en l'hotel faran batre fort el cor de qui vulgui relaxar-se. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Gutsschänke Holsterfeld a Salzbergen 
Gutsschänke Holsterfeld

Feldstraße 30
48499 Salzbergen, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (13 valoracions)


 des de 45,50 EUR  
Hotel a Salzbergen: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 20 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel on, naturalment, s'hi ofereixen plats vegetarians. L'hotel disposa d'un cafè/bar. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Nickisch a Schüttorf 
Hotel Nickisch

Nordhorner Straße 71-73
48465 Schüttorf, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (26 valoracions)


 des de 79,00 EUR  
Hotel a Schüttorf: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 34 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (3,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 1,0 km).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Preneu-vos una pausa de l'estrès diari: feu servir la sauna, el bany turc i el solàrium. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Autohof - Motel Salzbergen a Salzbergen 
Autohof - Motel Salzbergen

Holsterfeld 2
48499 Salzbergen, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (30 valoracions)


 des de 49,50 EUR  
Hotel a Salzbergen: Aquest hotel de 2 estrelles allotja els seus clients en un total de 40 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (0,3 km), el viatge per carretera és molt còmode de fer.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Hampshire Inn Bentheimer Hof a Bad Bentheim 
Hampshire Inn Bentheimer Hof

Bahnhof Nord 1
48455 Bad Bentheim, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (15 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Bad Bentheim: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 20 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (2,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 1,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,2 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Landhotel Waldseiter Hof a Bad Bentheim 
Landhotel Waldseiter Hof

An der Waldseite 7
48455 Bad Bentheim, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (112 valoracions)


 des de 57,00 EUR  
Hotel a Bad Bentheim: Aquest hotel amb les seves 18 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (2,0 km de distància).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel; també els vegetarians s'hi sentiran a gust.
 Hotel Hotel Am Berghang a Bad Bentheim 
Hotel Am Berghang

Am Kathagen 68 - 69
48455 Bad Bentheim, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (19 valoracions)


 des de 45,00 EUR  
Hotel a Bad Bentheim: Aquest hotel amb les seves 30 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km).
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Les habitacions disposen de televisió per cable, telèfon i minibar. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta