hotel.info

Hotel Lienz | Reserveu hotels a bon preu | Tyrol, Àustria

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Àustria | Lienz  Hotel Lienz | Hotels günstig buchen | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Book hotels at great rates | Tyrol, Àustria Hôtel Lienz | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Reserva hoteles a buen precio | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Prenotare comodamente gli hotel | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Reserveu hotels a bon preu | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Výhodně rezervovat hotely | Tyrol, Àustria Hotellit Lienz | Varaa hotelleja edullisesti | Tyrol, Àustria Szálloda itt: Lienz| Szobafoglalás kedvező áron | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Hotels voordelig boeken | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Reserva barata de hotéis | Tyrol, Àustria Hotel Lienz | Rezervaţi hoteluri avantajos | Tyrol, Àustria Отель г. Lienz | Недорогое бронирование отелей | Tyrol, Àustria Hotell Lienz | Boka hotell billigt | Tyrol, Àustria Otel Lienz | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Tyrol, Àustria 酒店 Lienz | 优惠地预订酒店客房 | Tyrol, Àustria

Cerca d'hotel per Lienz. Us hem trobat 10 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Lienz
 Hotel Romantik Hotel Traube a Lienz 
Romantik Hotel Traube

Hauptplatz 14
9900 Lienz, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,5 de 10 (10 valoracions)


 des de 62,00 EUR  
Hotel a Lienz: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 53 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,2 km en línia recta).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma a la piscina coberta de l'hotel!
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita (també hi ha plats especials per a vegetarians i diabètics). Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Grandhotel Lienz a Lienz 
Grandhotel Lienz

Fanny-Wibmer-Peditstraße 2
9900 Lienz, Àustria

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 103,00 EUR  
Hotel a Lienz: Aquest hotel de 5 estrelles té en total 76 habitacions luxosament equipades.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 1,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. Feu servir la planta de negocis de l'hotel. Per entretenir-vos, a l'hotel també trobareu un casino.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Naturalment, les habitacions tenen televisió per cable, telèfon i un minibar. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
A la piscina coberta/descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Els hostes poden gaudir del gimnàs. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Parkhotel Tristachersee a Lienz 
Parkhotel Tristachersee

Tristachersee 1
9900 Lienz, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 190,00 EUR  
Hotel a Lienz: Aquest hotel amb les seves 54 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Les habitacions tenen televisor i telèfon. La vostra habitació ofereix accés a Internet. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
La piscina coberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel. A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Ferienhotel Moarhof a Lienz 
Ferienhotel Moarhof

Moarfeldweg 18
9900 Lienz, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 62,00 EUR  
Hotel a Lienz: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 55 habitacions moblades confortablement.
El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 1,0 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació.
L'hotel ofereix un bany turc. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible! Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Best Western Hotel Sonne a Lienz 
Best Western Hotel Sonne

Sudtiroler Platz 8
9900 Lienz, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (16 valoracions)


 des de 59,00 EUR  
Hotel a Lienz: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 62 habitacions adequades de manera confortable.
Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
 Hotel Hotel Strasserwirt a Strassen 
Hotel Strasserwirt

Strassen 6
9920 Strassen, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (4 valoracions)


 des de 76,00 EUR  
Hotel a Strassen: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 28 habitacions adequades de manera confortable.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon.
Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel! L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Panorama Hotel CIS relax & gourmet a Kartitsch 
Panorama Hotel CIS relax & gourmet

Wiese 39
9941 Kartitsch, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (5 valoracions)


 des de 39,00 EUR  
Hotel a Kartitsch: Fins al següent telesquí només hi ha 0,9 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Goldried a Matrei in Osttirol 
Hotel Goldried

Goldriedstraße 15
9971 Matrei in Osttirol, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (13 valoracions)


 des de 46,00 EUR  
Hotel a Matrei in Osttirol: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 52 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,5 km). El telesquí més proper és a només 0,0 km de distància.
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. per descomptat, teniu a la vostra disposició tovalloles i barnús per a la sessió de sauna. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta/descoberta de l'hotel tot és possible! Al solàrium propi de l'hotel podeu guanyar un mica de color fins i tot amb mal temps.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Gasthof Edelweiss a Kötschach-Mauthen 
Gasthof Edelweiss

Mauthen 60
9640 Kötschach-Mauthen, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,6 de 10 (5 valoracions)


 des de 100,00 EUR  
Hotel a Kötschach-Mauthen: El personal de l'hotel (disponible tot el dia) rep cordialment els viatgers al seu confortable alberg de 3 estrelles.
L'hotel té 25 habitacions (8 habitacions individuals, 14 habitacions dobles).
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta). Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Al restaurant de l'hotel, que disposa d'una carta vegetariana especial, estaran encantats de la vostra visita. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
  
Hotel Outside

Virgener Strasse 3
9971 Matrei in Osttirol, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 188,16 EUR  
Hotel a Matrei in Osttirol: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 42 habitacions adequades de manera confortable.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
A l'hotel trobareu sauna i solàrium. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma a la piscina coberta de l'hotel!
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta