Hotel Lenzkirch | Reserveu hotels a bon preu | Baden-Wurtemberg, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Lenzkirch

 Mostrar els hotels a Lenzkirch

Els millors hotels a Lenzkirch a l'/al desembre

 Hotel Schwarzwaldhotel Ruhbühl a Lenzkirch 
Schwarzwaldhotel Ruhbühl

Am Schönenberg 6
79853 Lenzkirch, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10
(24 valoracions)



 des de 57,00 EUR  
Hotel a Lenzkirch: Aquest hotel és un establiment amb 38 habitacions (de les quals 36 són habitacions per a dues persones).
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Feu servir el barnús preparat per a arribar còmodament a la vostra cita per un massatge. A l'habitació tindreu accés a Internet. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Preneu-vos una pausa de l'estrès diari: feu servir la sauna, el bany turc i el solàrium. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Hotel Saigerhöh a Lenzkirch 
Hotel Saigerhöh

Saigerhöhe 8-10
79853 Lenzkirch, Alemanya

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10
(25 valoracions)



 des de 79,00 EUR  
Hotel a Lenzkirch: L'hotel té 105 habitacions (38 habitacions individuals, 31 habitacions dobles).
Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. A la piscina coberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Podeu desconnectar al bany turc.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant. Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Hotel Hochfirst a Lenzkirch 
Hotel Hochfirst

Dorfplatz 5
79853 Lenzkirch, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10
(44 valoracions)



 des de 50,00 EUR  
Hotel a Lenzkirch: En aquest hotel hi ha 21 habitacions (de les quals 16 són habitacions dobles).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A més d'una zona de sauna, l'hotel us ofereix també una àmplia oferta de massatges. Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel MARITIM TitiseeHotel a Titisee / Neustadt 
MARITIM TitiseeHotel

Seestraße 16
79822 Titisee / Neustadt, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10
(24 valoracions)



 des de 64,00 EUR  
Hotel a Titisee / Neustadt: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 130 habitacions moblades confortablement.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,2 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Amb el barnús preparat per a això podeu arribar relaxadament a la zona de massatges. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. La vostra habitació ofereix accés a Internet. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta de l'hotel tot és possible!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Hotel Seebachstüble a Titisee 
Hotel Seebachstüble

Seebachstraße 43
79822 Titisee, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10
(13 valoracions)



 des de 99,00 EUR  
Hotel a Titisee: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 9 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,5 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians.

 Mostrar els hotels a Lenzkirch

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1047 Hotels
Rome
591 Hotels
Londres
440 Hotels
Prague
444 Hotels
Barcelona
298 Hotels
New York
270 Hotels
Ciutat d'Hamburg
203 Hotels
Viena
227 Hotels
Venècia
205 Hotels
Amsterdam
158 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta