hotel.info

Hotel Lenk im Simmental | Reserveu hotels a bon preu | Berne, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Lenk im Simmental  Hotel Lenk im Simmental | Hotels günstig buchen | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Book hotels at great rates | Berne, Suïssa Hôtel Lenk im Simmental | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Reserva hoteles a buen precio | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Prenotare comodamente gli hotel | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Reserveu hotels a bon preu | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Výhodně rezervovat hotely | Berne, Suïssa Hotellit Lenk im Simmental | Varaa hotelleja edullisesti | Berne, Suïssa Szálloda itt: Lenk im Simmental| Szobafoglalás kedvező áron | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Hotels voordelig boeken | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Reserva barata de hotéis | Berne, Suïssa Hotel Lenk im Simmental | Rezervaţi hoteluri avantajos | Berne, Suïssa Отель г. Lenk im Simmental | Недорогое бронирование отелей | Berne, Suïssa Hotell Lenk im Simmental | Boka hotell billigt | Berne, Suïssa Otel Lenk im Simmental | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Berne, Suïssa 酒店 Lenk im Simmental | 优惠地预订酒店客房 | Berne, Suïssa

Cerca d'hotel per Lenk im Simmental. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Lenk im Simmental
 Hotel Lenkerhof Alpine Resort a Lenk im Simmental 
Lenkerhof Alpine Resort

Badstraße 20
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 5,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 230,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest hotel és un establiment amb 80 habitacions (8 habitacions individuals, 32 habitacions per a dues persones).
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0. El telesquí més proper és a només 0,1 km de distància. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. La piscina coberta/descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Relaxeu-vos a la sauna i el bany turc de l'hotel. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Parkhotel Bellevue a Lenk im Simmental 
Parkhotel Bellevue

Rawylstraße 23
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (8 valoracions)


 des de 75,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 40 habitacions.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,1 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. El telesquí més proper és a només 0,1 km de distància.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. per descomptat, teniu a la vostra disposició tovalloles i barnús per a la sessió de sauna. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). La vostra habitació també té una caixa forta. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible! Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Al solàrium propi de l'hotel podeu guanyar un mica de color fins i tot amb mal temps. Oblideu-vos del dia a dia amb un benèfic massatge. Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! L'hotel ofereix un bany turc.
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Hotel zum Gade a Lenk im Simmental 
Hotel zum Gade

Rawilstraße 20
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (6 valoracions)


 des de 70,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest hotel de 2 estrelles allotja els seus clients en un total de 10 habitacions.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). El telesquí més proper és a només 0,5 km de distància.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel; també els vegetarians s'hi sentiran a gust. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Hotel Kreuz Lenk a Lenk im Simmental 
Hotel Kreuz Lenk

Aegertenstraße 1
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 80,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 83 habitacions.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,0 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,3 km en línia recta). Fins al següent telesquí només hi ha 0,5 km.
Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel. Feu servir la planta de negocis de l'hotel.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor (televisió per cable). Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
A l'hotel trobareu sauna i solàrium. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma a la piscina coberta de l'hotel!
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Alpenhotel Residence a Lenk im Simmental 
Alpenhotel Residence

Simmenguetlistraße 3
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 105,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 23 habitacions.
El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància. La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,2.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. A la recepció hi ha una caixa forta.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Waldrand a Lenk im Simmental 
Hotel Waldrand

Aegertenstrasse 12
3775 Lenk im Simmental, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 85,00 CHF  
Hotel a Lenk im Simmental: Aquest hotel de 3 estrelles té 25 habitacions.
 Hotel Minotel Waldhaus-Huldi a Adelboden 
Minotel Waldhaus-Huldi

Dorfstraße 77/88
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 110,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel de 3 estrelles té 43 habitacions.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,3 km.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. A la recepció té disponible una caixa forta.
Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Podeu desconnectar al bany turc i la sauna.
El xef del restaurant s'alegra de la teva visita i també t'ofereix plats especials per a vegetarians i diabètics. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Steinmattli Swiss Quality Hotel a Adelboden 
Steinmattli Swiss Quality Hotel

Risetensträssli 10
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (3 valoracions)


 des de 125,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 56 habitacions.
El telesquí més proper és a només 0,2 km de distància. La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,5.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La vostra habitació també té una caixa forta. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
A la sauna amb solàrium pròpia de l'hotel us hi trobareu molt bé. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar.
 Hotel Parkhotel Bellevue a Adelboden 
Parkhotel Bellevue

Bellevuestrasse 15
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 337,50 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 50 habitacions adequades de manera confortable.
les habitacions disposen de televisió per cable i accés a Internet així com caixa forta i un minibar amb begudes fresques i alguna cosa per menjar. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
A l'hotel trobareu sauna, bany turc i solàrium. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
  
Hotel Baeren Adelboden

Dorfstrasse 22
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 270,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 14 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
En forma; la pista de tenis us convida a fer un partidet!
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel amb bar.
 Hotel Hotel Bristol a Adelboden 
Hotel Bristol

Obere Dorfstrasse 6
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 110,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 31 habitacions.
El telesquí més proper és a només 0,2 km de distància.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Les habitacions disposen de televisió per cable, telèfon i minibar. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) podràs gaudir de la nit i encarregar també plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
  
Adler Sporthotel

Dorfstrasse 19
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 192,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 43 habitacions.
La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
A l'hotel trobareu sauna, bany turc i solàrium. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Solis Cambrian Hotel & Spa a Adelboden 
Solis Cambrian Hotel & Spa

Dorfstraße 7
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (21 valoracions)


 des de 200,00 CHF  
Hotel a Adelboden: En aquest hotel hi ha 71 habitacions (de les quals 48 són habitacions dobles).
El telesquí més proper és a només 0,3 km de distància. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel. Al jacuzzi podeu relaxar-vos amb calma i oblidar-vos de l'estrès del món exterior.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
  
Hotel Alpenland

Rohrbrücke
3782 Lauenen bei Gstaad, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 180,00 CHF  
Hotel a Lauenen bei Gstaad: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 22 habitacions.
Les habitacions, a més de televisió per cable i accés a Internet, també tenen un minibar i una caixa forta. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
  
Ramada Hotel Regina

Dorfstrasse 7
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 105,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel amb les seves 91 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
 Hotel Boutique Hotel Beau-Site Fitness & Spa a Adelboden 
Boutique Hotel Beau-Site Fitness & Spa

Dorfstraße 5
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (6 valoracions)


 des de 10,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel és un establiment amb 36 habitacions (de les quals 29 són habitacions per a dues persones).
Fins al següent telesquí només hi ha 1,0 km.
Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament de l'hotel (de pagament). L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació.
A la vostra habitació hi torbareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Podeu desconnectar al bany turc i la sauna. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Ferien- und Familienhotel Alpina a Adelboden 
Ferien- und Familienhotel Alpina

Flecklistrasse 40
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 100,00 CHF  
Hotel a Adelboden: A l'habitació tindreu accés a Internet. També hi ha una caixa forta disponible. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel.
  
Hotel Crystal

Schlegelistrasse 2
3715 Adelboden, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 197,00 CHF  
Hotel a Adelboden: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 32 habitacions.
Les habitacions, a més de televisió per cable i accés a Internet, tenen un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Z Loft Hotel a Saanenmöser 
Z Loft Hotel

Hornbergstraße
3777 Saanenmöser, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 195,00 CHF  
Hotel a Saanenmöser: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 30 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,8 km). Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,5 km). El telesquí més proper és a només 0,3 km de distància.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Del vostre benestar físic se n'encarreguen el restaurant de l'hotel i el cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Grand Hotel Park a Gstaad 
Grand Hotel Park

Wispilestrasse
3780 Gstaad, Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 480,00 CHF  
Hotel a Gstaad: Aquest hotel de 5 estrelles amb les seves 99 habitacions satisfà les màximes exigències de comoditat i servei.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
A la vostra habitació hi trobareu entre altres coses un televisor, un telèfon i un bullidor. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina o el gimnàs. L'hotel ofereix tractaments de bellesa.
L'oferta del restaurant de l'hotel també es distingeix per la seva qualitat excepcional.
 Hotel Gstaad Palace a Gstaad 
Gstaad Palace

Palacestrasse
3780 Gstaad, Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 308,00 CHF  
Hotel a Gstaad: El luxós hotel té en total 104 habitacions i suites equipades amb la millor qualitat.
L'amistós equip i la recepció estan a la vostra disposició les 24 hores del dia, ofereix servei de secretariat, servei de despertador i es fa càrrec dels objectes valuosos desant-los a la caixa forta de l'hotel. L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. L'hotel us ofereix una estada al seu casino per entretenir-vos.
La vostra habitació disposa de climatitzador, televisió per cable, telèfon, assecador de cabells i un minibar. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. La vostra habitació també té una caixa forta. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
Es fàcil desconnectar: a la sauna amb jacuzzi de l'hotel sempre és possible. Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. L'hotel ofereix un bany turc. Una mica d'esport al matí o després d'un dia estressant: a la pista de tennis us podreu desfogar. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
En relació amb l'estàndard de l'hotel, també podeu gaudir de la màxima qualitat i d'un servei excel·lent al restaurant.
 Hotel Hotel Alphorn a Gstaad 
Hotel Alphorn

Gsteigstrasse
3780 Gstaad, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 216,00 CHF  
Hotel a Gstaad: Per a qui vulgui un allotjament confortable, aquest hotel de 3 estrelles és l'indicat.
 Hotel Sporthotel Krone a Zweisimmen 
Sporthotel Krone

Lenkstraße 4
3770 Zweisimmen, Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

5,4 de 10 (4 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Zweisimmen: Aquest establiment de 2 estrelles disposa de 18 habitacions.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. L'hotel ofereix una planta de negocis.
Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Sport-Motel a Zweisimmen 
Sport-Motel

Saanenstrasse 15
3770 Zweisimmen, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 170,00 CHF  
Hotel a Zweisimmen: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 20 habitacions.
Totes les habitacions disposen de televisor, ràdio i una caixa forta. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium; a més teniu a la vostra disposició un bany turc. Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina o el gimnàs.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.
 Hotel Le Grand Chalet a Gstaad 
Le Grand Chalet

Neueretstraße 43
3780 Gstaad, Suïssa

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung
   
Hotel a Gstaad: En aquest hotel hi ha 24 habitacions (de les quals 7 són habitacions dobles).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km). El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions, a més de televisió per cable i accés a Internet, també tenen un minibar i una caixa forta. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Recepció de televisió de pagament possible. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel. La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta