Hotel Lahr | Reserveu hotels a bon preu | Baden-Wurtemberg, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Lahr

 Mostrar els hotels a Lahr

Els millors hotels a Lahr a l'/al desembre

 Hotel City-Hotel-Lahr a Lahr 
City-Hotel-Lahr

Alte Bahnhofstraße 6
77933 Lahr, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10
(78 valoracions)



 des de 55,00 EUR  
Hotel a Lahr: Aquest hotel amb les seves 28 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Preferiu un té calent o una llimonada freda? Gràcies al minibar i al bullidor d'aigua a la vostra habitació sempre podreu triar!
 Hotel Hotel Zum Schwanen a Lahr 
Hotel Zum Schwanen

Gärtnerstraße 1
77933 Lahr, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10
(34 valoracions)



 des de 57,50 EUR  
Hotel a Lahr: Aquest hotel de 2 estrelles allotja els seus clients en un total de 47 habitacions.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,4 km). L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,2 km).
El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel am Westend a Lahr 
Hotel am Westend

Schwarzwaldstrasse 97
77933 Lahr, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10
(38 valoracions)



 des de 60,00 EUR  
Hotel a Lahr: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 34 habitacions.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 2,5 km). A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs.
Del vostre benestar físic se n'encarreguen el restaurant de l'hotel i el cafè/bar. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Schmieders-Ochsen-Seelbach a Seelbach 
Hotel Schmieders-Ochsen-Seelbach

Hauptstraße 100
77960 Seelbach, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10
(44 valoracions)



 des de 57,00 EUR  
Hotel a Seelbach: Aquest hotel de 3 estrelles té 34 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor.
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Euro-Hotel a Kappel-Grafenhausen 
Euro-Hotel

Hauptstraße 200
77966 Kappel-Grafenhausen, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10
(53 valoracions)



 des de 49,00 EUR  
Hotel a Kappel-Grafenhausen: L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 55 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.

 Mostrar els hotels a Lahr

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1042 Hotels
Rome
582 Hotels
Prague
444 Hotels
Londres
441 Hotels
Barcelona
289 Hotels
New York
268 Hotels
Viena
227 Hotels
Venècia
206 Hotels
Ciutat d'Hamburg
199 Hotels
Amsterdam
156 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta