Hotel La Sénia | Reserveu hotels a bon preu | Catalonia, Espanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Espanya | La Sénia

 Mostrar els hotels a La Sénia

Els millors hotels a La Sénia a l'/al desembre

 Hotel Hotel Nova Senia a La Sénia (La Senia) 
Hotel Nova Senia

Ctra Santa Barbara km 21.4
43560 La Sénia (La Senia), Espanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 59,00 EUR  
Hotel a La Sénia (La Senia): L'operador d'aquest còmode hotel de categoria mitjana dóna gran valor a la bona atenció als clients. Per això, per exemple, l'equip de l'hotel està a disposició del client les 24 h.
Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
La climatització, un minibar i un assecador de cabells estan inclosos en l'estàndard de les habitacions de l'hotel. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. La vostra habitació també té una caixa forta.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Villages Golf Panoramica a San Jorge (San Jorge (Vinaros)) 
Villages Golf Panoramica

Avenida Madrid, 15
12320 San Jorge (San Jorge (Vinaros)), Espanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,8 de 10
(3 valoracions)



 des de 35,00 EUR  
Hotel a San Jorge (San Jorge (Vinaros)): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 35 habitacions.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,0 km de distància.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a la piscina de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca sota un cel ras quan fa bon temps!
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Montsia a Amposta 
Hotel Montsia

Av. De La Rapita, 8
43870 Amposta, Espanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 70,21 EUR  
Hotel a Amposta: A les plantes superiors de l'hotel s'hi accedeix còmodament amb l'ascensor.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu.
Les habitacions estan climatitzades. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
  
La Torre Del Visco

Crta Valderrobres A
44587 Fuentespalda, Espanya

 
 des de 193,67 EUR  
Hotel a Fuentespalda: A la recepció té disponible una caixa forta. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Spa Natura Resort a Peñíscola (Peniscola) 
Spa Natura Resort

Partida Villarroyos s/n
12598 Peñíscola (Peniscola), Espanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 55,00 EUR  
Hotel a Peñíscola (Peniscola): Aquest hotel amb les seves 180 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Feu servir l'aparcament de l'hotel per deixar el vostre vehicle. A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel.
Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). Les habitacions tenen climatitzador.
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta/descoberta de l'hotel tot és possible! L'hotel ofereix una sauna amb bany turc. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.

 Mostrar els hotels a La Sénia

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

A i al voltant de La Sénia

Les millors destinacions de viatge

París
1046 Hotels
Rome
591 Hotels
Londres
442 Hotels
Prague
445 Hotels
Barcelona
297 Hotels
New York
269 Hotels
Ciutat d'Hamburg
203 Hotels
Viena
230 Hotels
Venècia
206 Hotels
Amsterdam
158 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta