hotel.info

Hotel Küsnacht | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Küsnacht  Hotel Küsnacht | Hotels günstig buchen | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Book hotels at great rates | Canton of Zürich, Suïssa Hôtel Küsnacht | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Reserva hoteles a buen precio | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Prenotare comodamente gli hotel | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Výhodně rezervovat hotely | Canton of Zürich, Suïssa Hotellit Küsnacht | Varaa hotelleja edullisesti | Canton of Zürich, Suïssa Szálloda itt: Küsnacht| Szobafoglalás kedvező áron | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Hotels voordelig boeken | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Reserva barata de hotéis | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Küsnacht | Rezervaţi hoteluri avantajos | Canton of Zürich, Suïssa Отель г. Küsnacht | Недорогое бронирование отелей | Canton of Zürich, Suïssa Hotell Küsnacht | Boka hotell billigt | Canton of Zürich, Suïssa Otel Küsnacht | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Canton of Zürich, Suïssa 酒店 Küsnacht | 优惠地预订酒店客房 | Canton of Zürich, Suïssa

Cerca d'hotel per Küsnacht. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Küsnacht
 Hotel Romantik Seehotel Sonne a Küsnacht (Zürich-Küsnacht) 
Romantik Seehotel Sonne

Seestraße 120
8700 Küsnacht (Zürich-Küsnacht), Suïssa

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

8,5 de 10 (35 valoracions)


 des de 275,00 CHF  
Hotel a Küsnacht (Zürich-Küsnacht): L'hotel té 40 habitacions (38 habitacions dobles).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Sedartis a Thalwil 
Hotel Sedartis

Bahnhofstraße 15/16
8800 Thalwil, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 185,00 CHF  
Hotel a Thalwil: Aquest hotel amb les seves 40 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (1,0 km), el viatge per carretera és molt còmode de fer. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,1 km en línia recta). Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,0 km de distància.
A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Feu servir el barnús preparat per a arribar còmodament a la vostra cita per un massatge. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Lady´s First design hotel a Zuric (Zürich) 
Lady´s First design hotel

Mainaustraße 24
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (16 valoracions)


 des de 200,50 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 28 habitacions.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisor (amb connexió de cable) i una caixa forta. A l'habitació tindreu accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
A l'hotel trobareu sauna, bany turc i solàrium. Els hostes poden gaudir del gimnàs. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel California House a Zuric (Zürich) 
California House

Asylstraße 125
8032 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,0 de 10 (9 valoracions)


 des de 120,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 28 habitacions moblades confortablement.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos.
 Hotel Hotel-Landgasthof Wassberg a Forch 
Hotel-Landgasthof Wassberg

Wassbergstraße 62
8127 Forch, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 120,00 CHF  
Hotel a Forch: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 18 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisor (amb connexió de cable) i una caixa forta. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells.  L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors en les que instal·larem encantats un llit infantil per als nens.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel on, naturalment, s'hi ofereixen plats vegetarians. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel. Per als amics de la gastronomia, la taverna/cerveseria de l'hotel disposa de terrassa.
 Hotel Sorell Hotel Seefeld a Zuric (Zürich) 
Sorell Hotel Seefeld

Seefeldstraße 63
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (24 valoracions)


 des de 180,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): En aquest hotel hi ha 64 habitacions (de les quals 49 són habitacions dobles).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
Les habitacions, a més de televisió per cable i accés a Internet, també tenen un minibar i una caixa forta. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Recepció de televisió de pagament possible. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Si fa bon temps, també podeu menjar a l'aire lliure a la terrassa de l'hotel. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Seegarten a Zuric (Zurich) 
Hotel Seegarten

Seegartenstrasse 14
8008 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (9 valoracions)


 des de 295,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 28 habitacions.
Entre l'equipament de l'habitació hi ha un televisor (televisió per cable), accés a Internet, un minibar, una caixa forta i molt més. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Steigenberger Bellerive au Lac a Zuric (Zürich) 
Steigenberger Bellerive au Lac

Utoquai 47
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (26 valoracions)


 des de 350,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 51 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet. Amb el barnús preparat per a això podeu arribar relaxadament a la zona de massatges. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. Al solàrium propi de l'hotel podeu guanyar un mica de color fins i tot amb mal temps.
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Eden Au Lac Hotel a Zuric (Zürich) 
Eden Au Lac Hotel

Utoquai 45
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 330,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 5 estrelles té en total 50 habitacions luxosament equipades.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Les habitacions climatitzades tenen, per descomptat, televisió per cable, telèfon i un minibar. Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. Recepció de televisió de pagament possible. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Podeu desconnectar a la sauna.
El xef del restaurant s'alegra de la teva visita i també t'ofereix plats especials per a vegetarians i diabètics. El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Hotel Seehof a Zuric (Zurich) 
Hotel Seehof

Seehofstrasse 11
8008 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (19 valoracions)


 des de 325,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 20 habitacions.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A l'habitació tindreu accés a Internet. Podeu rebre el diari del dia de manera gratuïta a petició a la vostra habitació.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Europe a Zuric (Zürich) 
Hotel Europe

Dufourstrasse 4
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,6 de 10 (21 valoracions)


 des de 250,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 41 habitacions.
L'amable personal de l'hotel us oferirà servei d'habitacions i servei de despertador. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Opera a Zuric (Zürich) 
Hotel Opera

Dufourstraße 5
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (21 valoracions)


 des de 198,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 62 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (2,5 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,1 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Recepció de televisió de pagament possible. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Les habitacions tenen climatitzador.
Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
 Hotel Ambassador Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
Ambassador Swiss Quality Hotel

Falkenstraße 6
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (8 valoracions)


 des de 187,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 45 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
La climatització, un minibar i un assecador de cabells estan inclosos en l'estàndard de les habitacions de l'hotel. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). La vostra habitació també té una caixa forta.
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
  
The Dolder Grand

Kurhausstrasse 65
8032 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

9,0 de 10 (3 valoracions)


 des de 795,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel de luxe de 5 estrelles té 173 habitacions per a les màximes exigències.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Per descomptat, les habitacions climatitzades tenen televisió per cable, telèfon i un minibar. A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Entre altres comoditats l'hotel també disposa de jacuzzi.
En el restaurant propi de l'hotel també podeu gaudir al màxim amb un servei excel·lent.
 Hotel Four Points by Sheraton Sihlcity - Zürich a Zuric (Zürich) 
Four Points by Sheraton Sihlcity - Zürich

Kalandergasse 1
8045 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (34 valoracions)


 des de 219,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 132 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (0,2 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 2,0 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Recepció de televisió de pagament possible.
El xef s'alegra de la teva visita al restaurant (amb terrassa) i t'ofereix també plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Claridge Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
Claridge Swiss Quality Hotel

Steinwiesstraße 8-10
8032 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (8 valoracions)


 des de 199,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 30 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Podeu desconnectar a la sauna. Els hostes poden gaudir del gimnàs.
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Seestrasse Apartments a Zuric (Zürich) 
Seestrasse Apartments

Seestraße 65
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (3 valoracions)


 des de 155,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 25 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,5 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,8 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
 Hotel Hotel Dolder Waldhaus a Zuric (Zürich) 
Hotel Dolder Waldhaus

Kurhausstraße 20
8032 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (23 valoracions)


 des de 265,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 100 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,3 km de distància.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Des de la vostra habitació podeu anar sense problemes al massatge amb el barnús preparat per a això. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Preneu-vos una pausa de l'estrès diari: feu servir la sauna i el solàrium. A la piscina coberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua!
Al restaurant de l'hotel amb bar estaran encantats de la vostra visita.
 Hotel Jenatsch Apartments a Zuric (Zürich) 
Jenatsch Apartments

Jenatschstraße 5
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 180,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 24 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,5 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,4 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació.
Per al vostre benestar hi ha un assecador de cabells i un barnús a la vostra disposició al bany. La vostra habitació disposa de televisió per cable i telèfon.
Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
 Hotel Hotel California a Zuric (Zurich) 
Hotel California

Schifflande 18
8001 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (41 valoracions)


 des de 170,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 19 habitacions.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (2,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,1 km).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
El restaurant de l'hotel ofereix una terrassa per quan fa bon temps. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Sheraton Neues Schloss Hotel - Zurich a Zuric (Zürich) 
Sheraton Neues Schloss Hotel - Zurich

Stockerstraße 17
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (16 valoracions)


 des de 266,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 60 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,2 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. La vostra habitació ofereix accés a Internet. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Alden Hotel Splügenschloss a Zuric (Zürich) 
Alden Hotel Splügenschloss

Splügenstrasse 2
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 565,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): El luxós hotel té en total 22 habitacions i suites equipades amb la millor qualitat.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de climatitzador, televisió per cable, telèfon, assecador de cabells i un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
En relació amb l'estàndard de l'hotel, també podeu gaudir de la màxima qualitat i d'un servei excel·lent al restaurant.
 Hotel Hotel Rössli a Zuric (Zurich) 
Hotel Rössli

Rössligasse 7
8001 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (39 valoracions)


 des de 145,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 27 habitacions.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. Les habitacions estan equipades amb accés a Internet, minibar, assecador de cabells, possibilitat de preparar cafè, entre altres coses.
Podeu desconnectar al bany turc.
 Hotel Hotel Altstadt a Zuric (Zurich) 
Hotel Altstadt

Kirchgasse 4
8001 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (22 valoracions)


 des de 295,26 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 23 habitacions.
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
A l'habitació de l'hotel també hi ha instal·lats un minibar i una caixa forta. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
 Hotel Helmhaus Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
Helmhaus Swiss Quality Hotel

Schifflände 30
8008 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (13 valoracions)


 des de 150,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 24 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel està ben comunicat, a la mateixa autopista. L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan climatitzades i disposen de minibar i assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). També hi ha una caixa forta disponible.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta