hotel.info

Hotel Großarl | Reserveu hotels a bon preu | Salzburg, Àustria

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Àustria | Großarl  Hotel Großarl | Hotels günstig buchen | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Book hotels at great rates | Salzburg, Àustria Hôtel Großarl | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Reserva hoteles a buen precio | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Prenotare comodamente gli hotel | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Reserveu hotels a bon preu | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Výhodně rezervovat hotely | Salzburg, Àustria Hotellit Großarl | Varaa hotelleja edullisesti | Salzburg, Àustria Szálloda itt: Großarl| Szobafoglalás kedvező áron | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Hotels voordelig boeken | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Reserva barata de hotéis | Salzburg, Àustria Hotel Großarl | Rezervaţi hoteluri avantajos | Salzburg, Àustria Отель г. Großarl | Недорогое бронирование отелей | Salzburg, Àustria Hotell Großarl | Boka hotell billigt | Salzburg, Àustria Otel Großarl | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Salzburg, Àustria 酒店 Großarl | 优惠地预订酒店客房 | Salzburg, Àustria

Cerca d'hotel per Großarl. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Großarl
 Hotel Aparthotel Kathrin a Großarl 
Aparthotel Kathrin

Markt 184
5611 Großarl, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 67,00 EUR  
Hotel a Großarl: En aquest hotel hi ha 30 habitacions (6 habitacions individuals, 6 habitacions dobles).
El telesquí més proper és a només 0,5 km de distància.
Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Amb el barnús preparat per a això podeu arribar relaxadament a la zona de massatges. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium; a més teniu a la vostra disposició un bany turc. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta de l'hotel tot és possible! Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Hotel-Pension Egger a Großarl 
Hotel-Pension Egger

Eben 44
5611 Großarl, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 59,00 EUR  
Hotel a Großarl: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 50 habitacions.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel. Les coses de valor les podeu deixar a la recepció per a la seva custòdia.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Les ofertes de wellness en l'hotel faran batre fort el cor de qui vulgui relaxar-se. Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel amb bar.
 Hotel Wellnesshotel Edelweiss a Großarl 
Wellnesshotel Edelweiss

Unterberg 83
5611 Großarl, Àustria

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung
   
Hotel a Großarl: En aquest hotel hi ha 100 habitacions (3 habitacions individuals, 89 habitacions dobles).
El telesquí més proper és a només 0,0 km de distància.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). La vostra habitació ofereix accés a Internet.
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Landhotel Roemerhof a Dorfgastein 
Landhotel Roemerhof

Roemerplatz 2
5632 Dorfgastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 144,00 EUR  
Hotel a Dorfgastein: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 43 habitacions adequades de manera confortable.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisor (amb connexió de cable) i una caixa forta. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. A l'hotel trobareu sauna i solàrium.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Landhotel Almrösl a Hüttschlag 
Landhotel Almrösl

Nr. 80
5612 Hüttschlag, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 65,00 EUR  
Hotel a Hüttschlag: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 50 habitacions moblades confortablement.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. La vostra habitació també té una caixa forta. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! L'hotel ofereix un bany turc. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible!
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Alpendorf a St. Johann 
Hotel Alpendorf

Alpendorf 9
5600 St. Johann, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (8 valoracions)


 des de 105,00 EUR  
Hotel a St. Johann: Aquest hotel amb les seves 40 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
El telesquí més proper és a només 0,0 km de distància. L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 3,0 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. A l'hotel hi trobareu un solàrium que teniu a la vostra disposició en tot moment. Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Oberforsthof a St. Johann 
Hotel Oberforsthof

Alpendorf 11
5560 St. Johann, Àustria

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 72,00 EUR  
Hotel a St. Johann: Aquest hotel de 5 estrelles té en total 80 habitacions luxosament equipades.
La recepció és oberta les 24 hores i també ofereix servei de despertador. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). L'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
A la piscina coberta/descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Hotel Plankenau Wirt a St. Johann 
Hotel Plankenau Wirt

Liechtensteinklammstraße 130
5600 St. Johann, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 53,00 EUR  
Hotel a St. Johann: En aquest hotel hi ha 22 habitacions (de les quals 20 són habitacions dobles).
L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 2,0 km).
A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisió per cable i caixa forta. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Permeteu-vos alguna cosa bona: amb un massatge a l'hotel us podreu relaxar completament. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Robinson Club Amade (Full Board) a Kleinarl 
Robinson Club Amade (Full Board)

Dorf 16
5603 Kleinarl, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 105,00 EUR  
Hotel a Kleinarl: Aquest hotel amb les seves 162 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,1 km).
A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
L'assecador de cabells i el barnús pertanyen a l'equipament bàsic del bany. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. La piscina coberta/descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Relaxeu-vos a la sauna i el bany turc de l'hotel. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i conegueu els altres hostes de l'hotel al bar.
 Hotel Hotel Arkadia a Bad Hofgastein 
Hotel Arkadia

Tauernstraße 53
5630 Bad Hofgastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 95,00 EUR  
Hotel a Bad Hofgastein: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 24 habitacions moblades confortablement.
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 1,0 km). El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,5 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Junt a molts altres detalls de l'equipament, la vostra habitació també té assecador de cabells i bullidor d'aigua. La vostra habitació també té una caixa forta.
L'hotel ofereix una sauna amb bany turc.
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Grand Park Hotel a Bad Hofgastein 
Grand Park Hotel

Kurgartenstraße 26
5630 Bad Hofgastein, Àustria

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung
 des de 110,00 EUR  
Hotel a Bad Hofgastein: El luxós hotel té en total 89 habitacions i suites equipades amb la millor qualitat.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,1 km). El telesquí més proper és a només 0,6 km de distància.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Els banys estan equipats amb un assecador de cabells i un barnús. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar. La vostra habitació ofereix accés a Internet.
A més de massatges i tractaments terapèutics, l'hotel ofereix un departament de bellesa amb solàrium i un gimnàs. L'hotel ofereix un bany turc. A l'aigua amb bombolles del jacuzzi es fàcil passar dels dies esgotadors a altres pensaments. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta de l'hotel tot és possible!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel St Georg Hotel a Bad Hofgastein 
St Georg Hotel

Dr.Zimmermannstrasse 7
5630 Bad Hofgastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 151,00 EUR  
Hotel a Bad Hofgastein: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 50 habitacions moblades confortablement.
En aquest hotel els més petits s'hi trobaran d'allò més bé: l'hotel disposa de zona de jocs i tant els nens com la resta de la família es poden allotjar en una habitació per a no fumadors (si us plau, sol·liciteu-la en fer la reserva). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi. L'hotel us ofereix una estada al seu casino per entretenir-vos. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. A la recepció hi ha una caixa forta.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
Permeteu-vos un mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot el que necessiteu! Els hostes esportistes s'alegraran de gaudir de la piscina i el gimnàs. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible!
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Klammer´s Kärnten a Bad Hofgastein 
Hotel Klammer´s Kärnten

Dr. Zimmermannstr. 3
5630 Bad Hofgastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 93,50 EUR  
Hotel a Bad Hofgastein: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 120 habitacions adequades de manera confortable.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,5 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta). Fins al següent telesquí només hi ha 0,8 km.
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Gràcies a l'escriptori, l'accés a Internet i el telèfon podeu fer feina d'oficina també a la vostra habitació. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Televisió de pagament disponible.
Entreneu la vostra resistència al gimnàs i després relaxeu-vos a la piscina de l'hotel. Feu servir l'opció de massatges i ofertes terapèutiques de l'establiment! L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Trieu el vostre recorregut i mantingueu-vos en forma: a la piscina de l'hotel podeu gaudir de l'aigua fresca sota un cel ras quan fa bon temps! Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant, també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Hotel Pyrkerhof a Bad Hofgastein 
Hotel Pyrkerhof

Haltestellenweg 23
5630 Bad Hofgastein, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10 (4 valoracions)


 des de 64,00 EUR  
Hotel a Bad Hofgastein: En aquest hotel hi ha 38 habitacions (de les quals 26 són habitacions dobles).
El telesquí més proper és a només 0,5 km de distància. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 1,0 km).
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. La vostra habitació també té una caixa forta. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel! Relaxeu-vos al bany turc de l'hotel.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Sporthotel Wagrain a Wagrain 
Sporthotel Wagrain

Hofmark 9
5602 Wagrain, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 198,00 EUR  
Hotel a Wagrain: Aquest hotel, és un hotel per a exigències elevades i està distingit corresponentment amb 4 estrelles.
L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel amb solàrium; a més teniu a la vostra disposició un bany turc. Com a particularitat, l'hotel també ofereix una piscina. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel, el bar us espera amb begudes fresques.
 Hotel Hotel Schattauer a Wagrain 
Hotel Schattauer

Markt 91
5602 Wagrain, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 62,00 EUR  
Hotel a Wagrain: Aquest hotel amb les seves 37 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
El telesquí més proper és a només 0,5 km de distància. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon.
Permeteu-vos un mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot el que necessiteu! La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat.
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Wanderhotel Erika a Wagrain 
Wanderhotel Erika

Haid 50
5602 Wagrain, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 53,00 EUR  
Hotel a Wagrain: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 26 habitacions.
El telesquí més proper és a només 0,4 km de distància.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. La vostra habitació ofereix accés a Internet. La vostra habitació també té una caixa forta.
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé.
A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
  
Gasthof Reiner

Industriestrasse 35
5600 St Johann im Pongau, Àustria

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 62,00 EUR  
Hotel a St Johann im Pongau: Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 11 habitacions.
A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. La vostra habitació ofereix accés a Internet. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Gaudiu del vostre sopar al restaurant de l'hotel i parleu en una agradable companyia al bar.
 Hotel Hotel Alpina a Wagrain 
Hotel Alpina

Kirchboden 97
5602 Wagrain, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 93,00 EUR  
Hotel a Wagrain: Aquest hotel amb les seves 35 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
El telesquí més proper és a només 0,0 km de distància. L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 2,0 km).
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
A la sauna pròpia de l'hotel amb bany turc i solàrium us hi trobareu molt bé. Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. Oblideu-vos del dia a dia amb un benèfic massatge. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
 Hotel Familienhotel Sonngastein a Bad Gastein 
Familienhotel Sonngastein

Sonnleitenstraße 6
5640 Bad Gastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 249,00 EUR  
Hotel a Bad Gastein: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 46 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,1 km de distància. Al centre de la ciutat hi podeu arribar a peu (distància 2,5 km).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
La zona esportiva i de wellness de l'hotel ofereix, entre altres coses, massatges, tractaments terapèutics i de bellesa, un solàrium i un gimnàs. A la piscina coberta/descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Podeu desconnectar al bany turc.
El xef del restaurant s'alegrarà de la vostra visita al restaurant (amb zona exterior) i el bar (també plats especials per a vegetarians i diabètics). El bar de l'hotel us espera amb les begudes més variades.
 Hotel Hoteldorf Grüner Baum a Bad Gastein 
Hoteldorf Grüner Baum

Kötschachtal 25
5640 Bad Gastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung
 des de 79,00 EUR  
Hotel a Bad Gastein: L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 80 habitacions moblades confortablement.
L'hotel no es troba a gaire distància del centre (aprox. 2,5 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Permeteu-vos una mica de descans: amb sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi tindreu tot allò que necessiteu. Sentiu-vos a gust amb els confortables barnussos de l'hotel! Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles).
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina interior o el gimnàs. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible! Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Gaudiu dels plats al restaurant (amb zona exterior) o al bar, també aptes per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel EUROPÄISCHER HOF a Bad Gastein 
Hotel EUROPÄISCHER HOF

Miesbichlstraße 20
5640 Bad Gastein, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10 (3 valoracions)


 des de 88,00 EUR  
Hotel a Bad Gastein: Aquest hotel amb les seves 124 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Al camp de golf hi podeu anar a peu i és a només 0,0 km de distància. L'hotel no es troba lluny del centre (aprox. 2,0 km).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les ofertes de wellness de l'hotel colpiran el cor de qui vulgui relaxar-se. També s'ofereix un barnús. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants! Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Pension Frohsinn Bad Gastein a Bad Gastein 
Pension Frohsinn Bad Gastein

Koenig Carol Weg 4
5640 Bad Gastein, Àustria

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 112,00 EUR  
Hotel a Bad Gastein: Aquest establiment de 2 estrelles disposa de 10 habitacions.
Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle.
Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel.
 Hotel Villa Excelsior, Hôtel & Kurhaus a Bad Gastein 
Villa Excelsior, Hôtel & Kurhaus

Kaiser-Wilhelm-Promenade
5640 Bad Gastein, Àustria

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung
 des de 49,00 EUR  
Hotel a Bad Gastein: Aquest hotel és un establiment amb 26 habitacions (10 habitacions individuals, 16 habitacions per a dues persones).
Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,4 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,7. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,5 km).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet.
L'hotel ofereix tractaments de bellesa. Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel.
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians.
 Hotel Hotel Edelweiss Wagrain a Wagrain 
Hotel Edelweiss Wagrain

Weberlandl 65
5602 Wagrain, Àustria

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,4 de 10 (3 valoracions)


 des de 102,00 EUR  
Hotel a Wagrain: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 35 habitacions adequades de manera confortable.
Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Deixeu-vos cuidar entre dues sessions de sauna amb un massatge. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel! Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
Gaudeix dels plats del nostre restaurant (amb terrassa), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta