Hotel Rödelheimer Hof am Wasserturm - Opening January 2010
Hotel Rödelheimer Hof am Wasserturm - Opening January 2010
Eschborner Landstraße 146
60489 Frankfurt del Main
Descripció de l'hotel:
Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 52 habitacions. El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). A la recepció hi ha una caixa forta. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Les habitacions tenen climatitzador. Relaxeu-vos a la sauna pròpia de l'hotel. Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
Més informació sobre l'hotel:
Hores de recepció: des de la/les 07:00 fins la/les 23:00 hores
Possibilitat d'allotjament gratuït de màxim 1 nen/s de / d'3 any/s d'edat (inclòs) a l'habitació doble dels pares (2 persones amb tarifa completa). Si teniu més preguntes, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Dades sobre la distància (km)
Aeroport (Frankfurt):
Autopista (A5):
Fira:
Metro / tren de rodalies (Röderheim):
Centre de la ciutat:
15
0,5
4,5
0,5
5
Autopista (A3):
Estació de tren (Frankfurt):
Centre de congressos:
Estació d’Intercity:
0,5
5
4,5
5
Ubicació
central
Característiques i particularitats de l'hotel
Habitació individual: 20
Habitació de 3 llits: 4
Aparcaments de pagament
Aparcaments
Habitació doble: 13
Habitació de 4 llits: 2
WLAN
Caixa forta a recepció
Habitació de dos llits: 12
Sales de congressos: 1 (quantitat màx. de persones: 40)
Ascensor
Pets on request allowed (EUR 10.00 one-time for end-cleaning)
Equipament de les habitacions
Assecador de cabells
Habitació adaptada per a minusvàlids
Connexió per a mòbils
Televisió per satèl·lit
Cambra de bany
Dutxa
Escriptori
Accés a Internet
Habitacions per a no fumadors
XDSI
Bressol disponible
Ràdio
Telèfon
TV
Aire condicionat
Balcony partly available
Gastronomia
Bar
Cafeteria
Temps lliure
Sauna
Gimnàs
S'accepten pagaments amb targeta
MasterCard/EuroCard
DinersClub
AmericanExpress
EC-Card (Electronic Cash)
Visa
Malauradament, no tenim cap imatge d'aquest hotel.
Els millors hotels seleccionats de Frankfurt del Main
Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta