Falk Suite Hotel
Fellnerstraße 3
60322 Frankfurt del Main
4,9 de 10
Descripció de l'hotel:
Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 29 habitacions adequades de manera confortable. L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 2,2 km) i al mateix temps molt cèntric (0,3 km del centre). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,8 km). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel. Les habitacions estan climatitzades i disposen de minibar i assecador de cabells. Totes les habitacions disposen de televisor, telèfon i de la possibilitat de preparar cafè i té. Televisió de pagament disponible. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel amb sauna. Els hostes poden gaudir del gimnàs. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
Descripció original del propi hotel >>Descripció original del propi hotel:
Business hours of reception: from 07:00 a.m. to 11:00 p.m.
Each of the 26 Suites is furnished with modern technical equipment: direct dial phone, fax and all modern, wireless LAN included, cable and pay TV, radio, mini bar, private safe, fully equipped kitchen, bathroom with hairdryer and cosmetic mirror.
Sport and recreational facilities like wellness, sauna, steam bath and others are available. Parking in front of the house possible. Four stars comfort at the whole house.
Additional Information: Children up to 13 years are accomodated free of charge in a room with parents and in the available beds. Children from 14 years to 18 years pay only EUR 20.
Més informació sobre l'hotel:
Possibilitat d'allotjament gratuït de màxim 1 nen/s de / d'10 any/s d'edat (inclòs) a l'habitació doble dels pares (2 persones amb tarifa completa). Si teniu més preguntes, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Dades sobre la distància (km)
Aeroport (Frankfurt Rhein-Main):
Autopista (A66):
Estació de tren (Frankfurt Hbf):
Centre de congressos (Frankfurt):
Estació d’Intercity (Frankfurt Hbf):
12,8
2,2
1,5
1,8
1,5
Aeroport (Frankfurt Hahn):
Autopista (A5):
Fira (Frankfurt):
Metro / tren de rodalies:
Centre de la ciutat:
125
8,5
1,8
0,1
0,3
Ubicació
central
Característiques i particularitats de l'hotel
Suites: 29
WLAN
Caixa forta a recepció
Servei de despertador
Ascensor
Aparcaments gratuïts
S'admeten animals domèstics (12,00€/nit)
Aparcaments
Equipament de les habitacions
TV
Escriptori
Accés a Internet
Televisió per satèl·lit
Caixa forta
Dutxa
Preparació de cafè
Bressol disponible
Ràdio
Telèfon
Habitacions per a no fumadors
Aire condicionat
Cambra de bany
Banyera
Balcó
Connexió per a mòbils
Televisió de pagament
Minibar
Assecador de cabells
XDSI
Gastronomia
Bar
Temps lliure
Bany de vapor
Sauna
Gimnàs
S'accepten pagaments amb targeta
MasterCard/EuroCard
EC-Card (Electronic Cash)
AmericanExpress
Visa
Vista exterior
Vista de l'habitació
Vista de l'habitació
Vista de l'habitació
Vista de l'habitació
Vista de l'habitació
Els millors hotels seleccionats de Frankfurt del Main
Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta