hotel.info

Hotel Crissier | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Vaud, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Crissier  Hotel Crissier | Hotels günstig buchen | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Book hotels at great rates | Canton of Vaud, Suïssa Hôtel Crissier | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Reserva hoteles a buen precio | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Prenotare comodamente gli hotel | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Výhodně rezervovat hotely | Canton of Vaud, Suïssa Hotellit Crissier | Varaa hotelleja edullisesti | Canton of Vaud, Suïssa Szálloda itt: Crissier| Szobafoglalás kedvező áron | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Hotels voordelig boeken | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Reserva barata de hotéis | Canton of Vaud, Suïssa Hotel Crissier | Rezervaţi hoteluri avantajos | Canton of Vaud, Suïssa Отель г. Crissier | Недорогое бронирование отелей | Canton of Vaud, Suïssa Hotell Crissier | Boka hotell billigt | Canton of Vaud, Suïssa Otel Crissier | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Canton of Vaud, Suïssa 酒店 Crissier | 优惠地预订酒店客房 | Canton of Vaud, Suïssa

Cerca d'hotel per Crissier. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!
Recorreguts a Crissier
Paula de Crissier



  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Crissier
 Hotel Ibis Lausanne Crissier a Crissier 
Ibis Lausanne Crissier

4, Chemin de l'Esparcette
1023 Crissier, Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (57 valoracions)


 des de 166,00 CHF  
Hotel a Crissier: Aquest domicili de viatges ideal té 2 estrelles i ofereix en total 113 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). A petició vostra rebreu un diari gratuït a la vostra habitació. També hi ha una caixa forta disponible.
 Hotel Novotel Lausanne Bussigny a Bussigny-Lausanne 
Novotel Lausanne Bussigny

35 Route de Condemine
1030 Bussigny-Lausanne, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10 (25 valoracions)


 des de 195,00 CHF  
Hotel a Bussigny-Lausanne: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 141 habitacions.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. Podeu deixar el vostre vehicle a l'aparcament gratuït de l'hotel. L'administració de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). També hi ha una caixa forta disponible.
 Hotel Hotel Minotel La Chotte a Romanel-sur-Lausanne (Romanel sur Lausanne) 
Hotel Minotel La Chotte

19, rue Chemin du Village
1032 Romanel-sur-Lausanne (Romanel sur Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (5 valoracions)


 des de 145,00 CHF  
Hotel a Romanel-sur-Lausanne (Romanel sur Lausanne): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 14 habitacions.
Gràcies a la proximitat amb l'autopista (3,0 km de distància), el viatge en cotxe és relativament senzill.
Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
Entre l'equipament de l'habitació hi ha un televisor (televisió per cable), accés a Internet, un minibar, una caixa forta i molt més.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel, el bar us espera amb begudes fresques.
  
Jugendherberge Lausanne

Ch. du Bois-de-Vaux 36
1007 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung
 des de 60,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): L'hotel de 2 estrelles disposa de més de 115 habitacions.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). També hi ha una caixa forta disponible.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Galion´s Pub et Hotel a Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne) 
Galion´s Pub et Hotel

Route de Lausanne, 14
1033 Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (5 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Cheseaux-Lausanne (Cheseaux-sur-Lausanne): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 22 habitacions.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Tulip Inn Lausanne Beaulieu a Lausana (Lausanne) 
Tulip Inn Lausanne Beaulieu

Chemin Du Cerisier 8 10
1004 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (15 valoracions)


 des de 189,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): El personal de l'hotel (disponible tot el dia) rep cordialment els viatgers al seu confortable alberg de 3 estrelles.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Naturalment, les habitacions tenen televisió per cable, telèfon i un minibar. A l'habitació tindreu accés a Internet. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
 Hotel Hotel Bellerive a Lausana (Lausanne) 
Hotel Bellerive

Avenue de Cour 99
1007 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (30 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de 3 estrelles té 35 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (0,3 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,6 km). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,0 km. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. A l'habitació tindreu accés a Internet. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit.
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Podeu desconnectar a la sauna.
Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Hotel Minotel Crystal a Lausana (Lausanne) 
Hotel Minotel Crystal

Chaucrau 5
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (30 valoracions)


 des de 127,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 40 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 2,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,1 km del centre). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (0,5 km).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Acabeu la nit al restaurant i al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Regina a Lausana (Lausanne) 
Hotel Regina

Rue Grand Saint-Jean 18
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (15 valoracions)


 des de 138,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 34 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (3,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 1,5 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,7 km en línia recta).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Recepció de televisió de pagament possible. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A l'habitació tindreu accés a Internet.
 Hotel Hotel Du Boulevard a Lausana (Lausanne) 
Hotel Du Boulevard

51 Boulevard de Grancy
1006 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,1 de 10 (18 valoracions)


 des de 138,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 21 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 2,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,5 km del centre). Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,0 km). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,5 km en línia recta).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. L'hotel us ofereix la possibilitat de llogar un vehicle a bon preu. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Totes les habitacions disposen de televisor, telèfon i de la possibilitat de preparar cafè i té. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable). També hi ha una caixa forta disponible.
 Hotel Lausanne Palace & Spa a Lausana (Lausanne) 
Lausanne Palace & Spa

Grand Chene 7-9
1002 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (5 valoracions)


 des de 390,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de luxe de 5 estrelles té 146 habitacions per a les màximes exigències.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 2,0 km) i al mateix temps molt cèntric (0,0 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,3 km en línia recta).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Feu servir les múltiples ofertes de wellness de l'hotel com, per exemple, sauna, solàrium, bany turc i jacuzzi. També teniu a la vostra disposició un barnús. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
Feu servir l'opció de massatges i ofertes terapèutiques de l'establiment! Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
L'hotel ofereix un restaurant i un cafè/bar per a picar-hi alguna cosa entre hores. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Alpha-Palmiers a Lausana (Lausanne) 
Hotel Alpha-Palmiers

Rue Du Petit-Chene 34
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (36 valoracions)


 des de 140,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel amb les seves 210 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (3,0 km de distància). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,3 km en línia recta). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 0,8 km.
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
A la vostra habitació climatitzada trobareu entre altres coses un minibar i un assecador de cabells. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Directament a la sauna en barnús: així podeu començar el descans nocturn! També hi ha una caixa forta disponible. Recepció de televisió de pagament possible.
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel; també els vegetarians s'hi sentiran a gust. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Passeu una nit agradable a la taverna/cerveseria amb terrassa de l'hotel.
 Hotel Hotel Elite a Lausana (Lausanne) 
Hotel Elite

Avenue Sainte-Luce 1
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung
 des de 230,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 33 habitacions.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisor (amb connexió de cable) i una caixa forta. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. A l'habitació tindreu accés a Internet.
 Hotel Hotel Agora a Lausana (Lausanne) 
Hotel Agora

Avenue du Rond-Point 9
1006 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (131 valoracions)


 des de 100,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel amb les seves 82 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (2,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,5 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,3. Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 1,0 km.
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Les habitacions tenen climatitzador. Recepció de televisió de pagament possible. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
 Hotel Hotel Victoria a Lausana (Lausanne) 
Hotel Victoria

46, avenue de la Gare
1001 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,1 de 10 (14 valoracions)


 des de 239,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 51 habitacions adequades de manera confortable.
A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Els hostes poden gaudir del gimnàs.
 Hotel Minotel AlaGare a Lausana (Lausanne) 
Minotel AlaGare

Rue du Simplon 14
1006 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (13 valoracions)


 des de 147,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel de 3 estrelles té 45 habitacions.
Les habitacions estàndard disposen de ràdio, televisor (amb connexió de cable) i una caixa forta. A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Podeu desconnectar al bany turc.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
 Hotel Hotel City a Lausana (Lausanne) 
Hotel City

Rue Caroline 5
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,2 de 10 (37 valoracions)


 des de 139,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 51 habitacions.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta). Per als visitants de fires, la ubicació de l'hotel és ideal, perquè la distància és de només 0,5 km. L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km).
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Recepció de televisió de pagament possible.
 Hotel Hotel de la Paix Lausanne a Lausana (Lausanne) 
Hotel de la Paix Lausanne

Avenue Benjamin-Constant 5
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (3 valoracions)


 des de 190,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel amb les seves 109 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
De l'hotel al recinte firal només hi ha 1,5 quilòmetres. L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, accés a Internet, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Un escriptori, una caixa forta així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure) i el cafè/bar; pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'una agradable taverna/cerveseria.
  
Hotel De La Paix-Lausanne

Avenue Benjamin-Constant 5
1002 Lausana (Lausanne), Suïssa

 
 des de 388,10 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel.
 Hotel Nash-Carlton Hotel a Lausana (Lausanne) 
Nash-Carlton Hotel

Avenue de Cour 4
1007 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (19 valoracions)


 des de 160,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel amb les seves 47 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (3,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,5 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 1,0.
A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic.
Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, accés a Internet, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Les habitacions tenen televisor i telèfon. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
 Hotel Best Western Hotel Mirabeau a Lausana (Lausanne) 
Best Western Hotel Mirabeau

31 Avenue De La Gare
1003 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,9 de 10 (21 valoracions)


 des de 282,80 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel amb les seves 74 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos.
 Hotel Hôtel Royal Savoy a Lausana (Lausanne) 
Hôtel Royal Savoy

40, Avenue d'Ouchy
1006 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,1 de 10 (21 valoracions)


 des de 280,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 108 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina i el gimnàs.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
 Hotel Mövenpick Hotel Lausanne a Lausana (Lausanne 6) 
Mövenpick Hotel Lausanne

4, Avenue de Rhodanie
1000 Lausana (Lausanne 6), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,3 de 10 (41 valoracions)


 des de 289,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne 6): Aquest hotel amb les seves 265 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
L'amistós equip i la recepció estan a la vostra disposició les 24 hores del dia, ofereix servei de secretariat, servei de despertador i es fa càrrec dels objectes valuosos desant-los a la caixa forta de l'hotel. L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Les habitacions disposen de climatitzador i, naturalment, també televisió per cable, telèfon i un minibar. Junt a molts altres detalls de l'equipament, la vostra habitació també té assecador de cabells i bullidor d'aigua. El televisor permet la recepció de televisió de pagament. La vostra habitació també té una caixa forta.
Es fàcil desconnectar: a la sauna amb jacuzzi de l'hotel sempre és possible. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina descoberta de l'hotel tot és possible! Els hostes esportistes estan convidats a fer servir el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Aulac a Lausana (Lausanne) 
Hotel Aulac

Place de la Navigation 4
1000 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (28 valoracions)


 des de 120,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 84 habitacions.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (2,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 2,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva.
Les habitacions climatitzades estan equipades amb televisió per cable, telèfon, assecador de cabells i un minibar. Un escriptori, una caixa forta així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions.
Gaudiu de la nit al restaurant de l'hotel amb bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Beau-Rivage Palace a Lausana (Lausanne) 
Beau-Rivage Palace

17-19 Place du Port
1006 Lausana (Lausanne), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

8,7 de 10 (7 valoracions)


 des de 440,00 CHF  
Hotel a Lausana (Lausanne): L'establiment és un dels hotels líders de la zona.
Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació.
Les habitacions tenen, per descomptat, televisió per cable, telèfon i un minibar. Les habitacions estan climatitzades i disposen d'accés a Internet.
Feu servir tant com vulgueu durant el vostre temps lliure la piscina o el gimnàs. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel.
L'oferta del restaurant de l'hotel també es distingeix per la seva qualitat excepcional.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta