Villa Marina Hotel & Spa
Via Provinciale Marina Grande, 191
80073 Capri
Descripció de l'hotel:
Aquest hotel de 5 estrelles té en total 21 habitacions luxosament equipades. Al centre de la ciutat hi podeu arribar a peu (distància 2,0 km). Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Des de la vostra habitació podeu anar sense problemes al massatge amb el barnús preparat per a això. Televisió de pagament disponible. Les habitacions estan climatitzades. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. A la piscina coberta/descoberta de l'hotel sou el favorit: poseu a prova la vostra resistència i mantingueu-vos en bona forma a l'aigua! El jacuzzi i la sauna us conviden a relaxar-vos. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel. Al restaurant i al bar de l'hotel s'ocuparan del vostre benestar físic.
Descripció original del propi hotel >>Descripció original del propi hotel:
Business hours of reception: 24 hours
Culture of luxury, the luxury of the culture. Villa Marina is the story of Capri at the beginning of the twentieth century, an island full of literary, artistic, brave and hedonist hints but unique in its expression.
21 individually decorated rooms. Each room takes inspiration from the characters who marked the 90s cultural history of the island. Pablo Neruda, Axel Munthe, Curzio Malaparte, George Norman Douglas and many other live through these sea view rooms again. Fine textiles, enchanting details, paintings by famous artists and creative hints characterize the property. Each room is provided with library. The pool suites have a private pool placed on the sea view terrace, while other suites overlook the garden. Each room has its own special bathroom with wide bathtub or waterfall shower.
Més informació sobre l'hotel:
Possibilitat d'allotjament gratuït de màxim 1 nen/s de / d'3 any/s d'edat (inclòs) a l'habitació doble dels pares (2 persones amb tarifa completa). Si teniu més preguntes, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Dades sobre la distància (km)
Aeroport (Napoli, Capodichino):
20
Centre de la ciutat:
2
Ubicació
outskirts
Característiques i particularitats de l'hotel
Sales de congressos: 1 (quantitat màx. de persones: 40)
Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta