hotel.info

Hotel Canton of Zürich | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Suïssa | Canton of Zürich  Hotel Canton of Zürich | Hotels günstig buchen | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Book hotels at great rates | Canton of Zürich, Suïssa Hôtel Canton of Zürich | Réserver des hôtels à des prix avantageux | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Reserva hoteles a buen precio | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Prenotare comodamente gli hotel | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Reserveu hotels a bon preu | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Výhodně rezervovat hotely | Canton of Zürich, Suïssa Hotellit Canton of Zürich | Varaa hotelleja edullisesti | Canton of Zürich, Suïssa Szálloda itt: Canton of Zürich| Szobafoglalás kedvező áron | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Hotels voordelig boeken | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Rezerwuj hotele w korzystnych cenach | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Reserva barata de hotéis | Canton of Zürich, Suïssa Hotel Canton of Zürich | Rezervaţi hoteluri avantajos | Canton of Zürich, Suïssa Отель г. Canton of Zürich | Недорогое бронирование отелей | Canton of Zürich, Suïssa Hotell Canton of Zürich | Boka hotell billigt | Canton of Zürich, Suïssa Otel Canton of Zürich | Otellerde uygun fiyatla rezervasyon yaptırın | Canton of Zürich, Suïssa 酒店 Canton of Zürich | 优惠地预订酒店客房 | Canton of Zürich, Suïssa

Cerca d'hotel per Canton of Zürich. Us hem trobat 25 hotels a bon preu. Ara només cal que reserveu amb hotel.info - El vostre servei de reserves d'hotel!


  
Cerca i reserva el teu hotel aquí
  Destinació:   
  Arribada: (DD.MM.AAAA)      Número d'habitacions:     
  Sortida: (DD.MM.AAAA)      Tipus d'habitació:     



Fires a Canton of Zürich
 Hotel Mövenpick Hotel Zürich-Regensdorf a Zuric (Zürich - Regensdorf) 
Mövenpick Hotel Zürich-Regensdorf

Im Zentrum
8105 Zuric (Zürich - Regensdorf), Suïssa

Hotel 4,5 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10 (145 valoracions)


 des de 125,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich - Regensdorf): Per descomptat, les 150 habitacions climatitzades tenen televisió per cable, telèfon i un minibar.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores. L'hotel ofereix un servei de llançadora gratuït a l'aeroport.
A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. Televisió de pagament disponible.
A l'hotel trobareu sauna i solàrium. Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. A la pista de tennis us hi sentireu molt bé, informeu-vos a recepció!
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Novotel Zurich Airport Messe a Opfikon / Glattbrugg (Glattpark-Opfikon) 
Novotel Zurich Airport Messe

Lindberghplatz 1 (ehemals Talackerstraße 21)
8152 Opfikon / Glattbrugg (Glattpark-Opfikon), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (181 valoracions)


 des de 157,00 CHF  
Hotel a Opfikon / Glattbrugg (Glattpark-Opfikon): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 255 habitacions moblades confortablement.
Podeu llogar un cotxe directament a l'hotel i deixar-lo al seu aparcament durant la vostra estada. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel.
Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar.
 Hotel stattHotel a Zuric (Zürich) 
stattHotel

Schneggengasse 8
8001 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 2,5 Sterne Hotelbewertung

6,0 de 10 (3 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Podeu arribar a les plantes superiors de l'hotel amb l'ascensor.
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). A la recepció hi ha una caixa forta.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes.
 Hotel Hotel Engimatt a Zuric (Zürich) 
Hotel Engimatt

Engimattstraße 14
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,0 de 10 (48 valoracions)


 des de 195,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 73 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,6 km).
 Hotel Mercure Stoller Zurich a Zuric (Zürich) 
Mercure Stoller Zurich

Badenerstrasse 357
8040 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (86 valoracions)


 des de 135,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 80 habitacions moblades confortablement.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. Els vostres amics de quatre potes també són benvinguts a l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Entre el mobiliari de l'habitació també s'hi troben una caixa forta i un minibar. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
 Hotel Apart Hotel (operated by Hilton) a Opfikon / Glattbrugg (Opfikon-Glattbrugg) 
Apart Hotel (operated by Hilton)

Hohenbühlstraße 1
8152 Opfikon / Glattbrugg (Opfikon-Glattbrugg), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,8 de 10 (68 valoracions)


 des de 99,00 CHF  
Hotel a Opfikon / Glattbrugg (Opfikon-Glattbrugg): Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 67 habitacions.
L'hotel es troba al mateix aeroport. Gràcies a la proximitat amb l'autopista (0,3 km), el viatge per carretera és molt còmode de fer.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Les habitacions estan climatitzades. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Recepció de televisió de pagament possible.
Podeu desconnectar al bany turc i la sauna. Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel NH Zürich-Airport a Opfikon / Glattbrugg 
NH Zürich-Airport

Schaffhauserstraße 101
8152 Opfikon / Glattbrugg, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (69 valoracions)


 des de 116,00 CHF  
Hotel a Opfikon / Glattbrugg: Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 140 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,2 km en línia recta).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. L'hotel us ofereix la possibilitat de deixar al seu aparcament el cotxe que heu llogat a l'hotel. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Feu servir la planta de negocis de l'hotel.
Al bany trobareu un assecador de cabells i un barnús. Les habitacions estan equipades amb ràdio i televisor. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). Televisió de pagament disponible.
Els hostes poden gaudir del gimnàs. L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel.
Acabeu la nit al restaurant i al bar de l'hotel. L'hotel disposa d'un cafè/bar.
 Hotel Hotel Allegra a Kloten 
Hotel Allegra

Hamelirainstraße 3
8302 Kloten, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10 (81 valoracions)


 des de 95,00 CHF  
Hotel a Kloten: Aquest hotel amb les seves 132 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (2,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 0,5 km). L'hotel es troba al mateix aeroport.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Recepció de televisió de pagament possible. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva).
Els hostes esportistes tenen a la seva disposició un gimnàs.
Si fa bon temps, també podeu menjar a l'aire lliure a la terrassa de l'hotel. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Best Western Trend Hotel a Regensdorf 
Best Western Trend Hotel

Eichwatt / Dorfstraße 20
8105 Regensdorf, Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (211 valoracions)


 des de 120,00 CHF  
Hotel a Regensdorf: Aquest hotel amb les seves 51 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,4. Des de l'autopista s'arriba bé a l'hotel (2,0 km de distància).
A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). A la planta de negocis trobareu totes les comoditats per als professionals de negocis. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu llogar un cotxe directament a l'hotel.
Amb ràdio i televisió per cable a la vostra habitació podreu passar una nit entretinguda. Feu servir el barnús preparat per arribar còmodament al tractament de bellesa.
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
Al restaurant de l'hotel (si fa bon temps també a l'aire lliure) o al bar podeu gaudir de la nit, amb possibilitat de plats especials per a diabètics i vegetarians. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel. Podeu acabar la nit relaxadament a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Sorell Hotel Seidenhof a Zuric (Zurich) 
Sorell Hotel Seidenhof

Sihlstrasse 9
8001 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

6,3 de 10 (50 valoracions)


 des de 170,83 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 84 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 0,5 km en línia recta). L'hotel està situat a prop de l'autopista amb bona comunicació (distància 2,2 km).
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. A l'habitació tindreu accés a Internet. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. Feu servir la possibilitat dels tractaments de bellesa de l'hotel.
Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel.
 Hotel Swissotel Zürich a Zuric (Zürich) 
Swissotel Zürich

Am Marktplatz Oerlikon, Schulstr. 44
8050 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,9 de 10 (108 valoracions)


 des de 153,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 347 habitacions adequades de manera confortable.
Els viatgers de negocis aprecien la proximitat a la fira (1,0 km). L'aeroport es troba a pocs minuts de distància de l'hotel.
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia). Televisió de pagament disponible. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Les habitacions estan climatitzades.
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Per a relaxar-vos disposeu del bany turc propi de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Entre altres comoditats l'hotel també disposa de jacuzzi.
Gaudiu dels plats al cafè/bar o al restaurant (amb gastronomia internacional), també s'ofereixen plats especials per a vegetarians i diabètics. Preneu-vos una copa al bar de l'hotel.
 Hotel Mövenpick Hotel Zurich-Airport a Opfikon / Glattbrugg (Zürich-Glattbrugg) 
Mövenpick Hotel Zurich-Airport

Walter Mittelholzerstr. 8
8152 Opfikon / Glattbrugg (Zürich-Glattbrugg), Suïssa

Hotel 5 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (61 valoracions)


 des de 125,00 CHF  
Hotel a Opfikon / Glattbrugg (Zürich-Glattbrugg): Aquest hotel de luxe de 5 estrelles té 333 habitacions per a les màximes exigències.
El competent equip de la recepció es troba a la vostra disposició durant tot el dia, us ajudarà en la vostra feina d'oficina, guardarà els vostres objectes de valor a la caixa forta de l'hotel o us despertarà pel matí per telèfon si ho demaneu. Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per descomptat, els nens són benvinguts a l'hotel! L'hotel disposa d'una zona de joc pròpia i us ofereix una habitació per a no fumadors (si us plau, sol·liciteu-la en fer la reserva). L'hotel us ofereix la possibilitat de deixar al seu aparcament el cotxe que heu llogat a l'hotel. Els clients de l'hotel tenen a la seva disposició un servei gratuït de trasllat a l'aeroport.
Per descomptat, les habitacions climatitzades tenen televisió per cable, telèfon i un minibar. A l'equipament de l'habitació pertanyen, entre altres coses, un assecador de cabells i un bullidor d'aigua. També hi ha una caixa forta disponible. Televisió de pagament disponible.
Els hostes poden gaudir del gimnàs. Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel.
En el restaurant propi de l'hotel també podeu gaudir al màxim amb un servei excel·lent.
 Hotel Hotel Krone Unterstrass Zürich a Zuric (Zurich) 
Hotel Krone Unterstrass Zürich

Schaffhauserstrasse 1
8006 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,5 de 10 (131 valoracions)


 des de 115,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 57 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Podeu arribar molt ràpid des de l'autopista a l'hotel (1,0 km de distància) i des d'allí al centre de la ciutat (distància fins al centre de la ciutat: 1,0 km). L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Podeu portar sense cap problema els vostres animals domèstics. Si voleu pernoctar amb ells en una habitació per a no fumadors, si us plau, indiqueu-ho en fer la reserva. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions tenen televisor i telèfon. Durant la vostra estada, serviu-vos del minibar ben assortit. Les habitacions estan climatitzades.
Gaudiu del vostre sopar i del bon temps a la terrassa pròpia de l'hotel. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar. Al cafè/bar també hi podeu prendre alguna cosa fora dels horaris normals del restaurant.
 Hotel Sommerau-Ticino Swiss Quality Hotel a Dietikon 
Sommerau-Ticino Swiss Quality Hotel

Zürcherstrasse 72
8953 Dietikon, Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,2 de 10 (34 valoracions)


 des de 115,00 CHF  
Hotel a Dietikon: L'operador d'aquest còmode hotel de categoria mitjana dóna gran valor a la bona atenció als clients. Per això, per exemple, l'equip de l'hotel està a disposició del client les 24 h.
Aquest hotel és un establiment amb 84 habitacions (50 habitacions individuals, 34 habitacions per a dues persones).
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,1 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,2. Al camp de golf hi podeu arribar còmodament a peu (distància aprox. 0,5 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). A la planta de negocis trobareu totes les comoditats per als professionals de negocis. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. Les habitacions disposen de televisió per cable, telèfon i minibar. Si desitges una habitació per a no fumadors i/o un llit infantil, si us plau, indica-ho al fer la reserva. Recepció de televisió de pagament possible.
Gaudiu dels plats del restaurant de l'hotel i d'una copa al bar. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar.
 Hotel Wellenberg Swiss Quality Hotel a Zuric (Zurich) 
Wellenberg Swiss Quality Hotel

Niederdorfstrasse 10
8001 Zuric (Zurich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (34 valoracions)


 des de 160,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zurich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 45 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,5 km) i al mateix temps molt cèntric (0,0 km del centre). L'hotel es troba a les proximitats directes de l'estació (només 0,8 km en línia recta).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Televisió de pagament disponible. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. A l'habitació tindreu accés a Internet.
Acabeu la nit al restaurant i al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Olympia a Zuric (Zürich) 
Hotel Olympia

Badenerstraße 324
8004 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,4 de 10 (52 valoracions)


 des de 89,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 23 habitacions.
L'hotel està ben comunicat, a prop de l'autopista (distància 1,8 km) i al mateix temps molt cèntric (1,9 km del centre).
Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Naturalment, l'hotel ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho com a desig a la reserva en línia).
L'hotel ofereix un restaurant i un cafè/bar per a picar-hi alguna cosa entre hores. Passeu una vetllada agradable amb els altres hostes al bar.
 Hotel Radisson Blu Hotel, Zurich Airport a Zuric (Zürich) 
Radisson Blu Hotel, Zurich Airport

Postfach 295
8058 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

8,8 de 10 (34 valoracions)


 des de 195,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 330 habitacions adequades de manera confortable.
L'hotel es troba al mateix aeroport.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel. Els amables empleats de la recepció estaran a la vostra disposició les 24 hores.
Les habitacions climatitzades estan equipades per a la vostra comoditat: televisió per cable, assecador de cabells, possibilitat de preparar cafè/té i molt més. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Televisió de pagament disponible.
Els hostes poden gaudir del gimnàs. Per a relaxar-vos disposeu de la sauna pròpia de l'hotel.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Novotel Zürich City - West a Zuric (Zürich) 
Novotel Zürich City - West

Schiffbaustraße 13
8005 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10 (86 valoracions)


 des de 290,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 142 habitacions moblades confortablement està classificat com a hotel de 4 estrelles.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. L'hotel té places d'aparcament pròpies. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació.
 Hotel Hotel Alexander a Zuric (Zürich) 
Hotel Alexander

Niederdorfstraße 40
8001 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (95 valoracions)


 des de 130,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest domicili de viatge és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 41 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 2,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,0 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
A la recepció, que és oberta les 24 hores del dia, també hi ha disponible una caixa forta. Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
Les habitacions disposen de climatitzador i, naturalment, també televisió per cable, telèfon i un minibar. Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació.
 Hotel Hotel Leoneck a Zuric (Zürich) 
Hotel Leoneck

Leonhardstraße 1
8001 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (110 valoracions)


 des de 110,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel de 3 estrelles té 80 habitacions.
En sortir de l'autopista s'arriba molt ràpid a l'hotel. L'hotel es troba a tocar de l'estació (només 1,0 km en línia recta).
Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades. També hi ha una caixa forta disponible. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells.
Al restaurant de l'hotel amb bar estaran encantats de la vostra visita.
 Hotel Park Inn Zurich Airport a Zuric (Rümlang) 
Park Inn Zurich Airport

Flughofstraße 75
8153 Zuric (Rümlang), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10 (103 valoracions)


 des de 146,96 CHF  
Hotel a Zuric (Rümlang): Aquest hotel de 4 estrelles disposa de 208 habitacions adequades de manera confortable.
L'aeroport es troba a pocs minuts de distància de l'hotel.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Per a la custòdia dels objectes de valor dirigiu-vos a la recepció o feu servir la caixa forta de la vostra habitació. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions estan climatitzades. Televisió de pagament disponible. A la vostra habitació hi trobareu, per descomptat, un assecador de cabells. Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Els hostes poden gaudir del gimnàs.
Acabeu la nit al restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Scheuble a Zuric (Zürich) 
Hotel Scheuble

Mühlegasse 17
8001 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

6,7 de 10 (57 valoracions)


 des de 162,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 64 habitacions.
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (1,0 km de distància) ni al centre de la ciutat (0,0 km). La ubicació és ideal per als viatgers del tren: de l'estació a l'hotel hi ha només 0,3.
A la recepció trobareu l'equip de l'hotel les 24 hores i ofereix també un servei de despertador telefònic. Per a la custòdia dels objectes de valor teniu a la vostra disposició una caixa forta a la recepció però també una caixa forta a l'habitació. Podeu deixar el vostre vehicle al garatge de pagament de l'hotel. Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'amable personal de l'hotel us informarà sobre el servei de lloguer de cotxes de l'hotel. L'hotel ofereix una planta de negocis.
Les habitacions disposen naturalment de televisió per cable i telèfon. Vols reservar una habitació per a no fumadors? Vas de viatge amb la família i necessites un llit infantil? Estarem encantats de satisfer els teus desitjos; per això et demanem que ho indiquis en el moment de fer la reserva de la teva habitació. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Teniu a la vostra disposició un cafè/bar i el restaurant de l'hotel.
 Hotel Rex Swiss Quality Hotel a Zuric (Zürich) 
Rex Swiss Quality Hotel

Weinbergstraße 92
8006 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,8 de 10 (135 valoracions)


 des de 115,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 41 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 3,0 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km. A peu, s'arriba molt ràpid a l'hotel des de l'estació.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar.
De tot tipus de delícies se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Fleming's Hotel Zürich a Zuric (Zürich) 
Fleming's Hotel Zürich

Brandschenke Straße 10
8002 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10 (82 valoracions)


 des de 116,00 CHF  
Hotel a Zuric (Zürich): L'alt estàndard de l'hotel First Class (4 estrelles) es pot comprovar en cadascuna de les 28 habitacions moblades confortablement.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 1,5 km. i fins al centre de la ciutat només 1,0 km.
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel).
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells i una ràdio pertanyen naturalment a l'equipament de l'habitació. La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. En aquest hotel també podreu reservar una habitació per a no fumadors (en cas que n'hi hagi de disponibles). Per calmar la set, a l'habitació trobareu un minibar. El televisor permet la recepció de televisió de pagament.
Gaudeix dels plats del restaurant; també són aptes per a diabètics i vegetarians. Acabeu la nit al bar de l'hotel.
 Hotel Hotel Continental Zürich a Zuric (Zürich) 
Hotel Continental Zürich

Stampfenbachstraße 60
8006 Zuric (Zürich), Suïssa

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,7 de 10 (39 valoracions)


 des de 100,00 EUR  
Hotel a Zuric (Zürich): Aquest hotel amb les seves 138 habitacions moblades confortablement està distingit amb 4 estrelles.
Teniu accés a Internet a la vostra habitació i a la zona pública de l'hotel (WLAN). L'amable equip de recepció està disponible les 24 hores per al que us convingui i es fa càrrec dels vostres desitjos. L'hotel té places d'aparcament pròpies. El reglament de l'hotel permet l'accés d'animals domèstics.
Les habitacions ofereixen tot el necessari per a una estada relaxant: televisió per cable, climatització, un assecador de cabells, un bullidor i molt més. Entre l'equipament de l'habitació s'hi troben igualment un minibar i una caixa forta. En aquest hotel hi ha premsa de manera gratuïta.


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta