Hotel Bad Schwartau (Lübeck) | Reserveu hotels a bon preu | Slesvig-Holstein, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Bad Schwartau (Lübeck)

 Mostrar els hotels a Bad Schwartau (Lübeck)

Els millors hotels a Bad Schwartau (Lübeck) a l'/al desembre

 Hotel Waldhotel Riesebusch a Bad Schwartau 
Waldhotel Riesebusch

Sonnenweg 1
23611 Bad Schwartau, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10
(66 valoracions)



 des de 60,00 EUR  
Hotel a Bad Schwartau: Aquest hotel és un establiment amb 25 habitacions (8 habitacions individuals, 17 habitacions per a dues persones).
No hi ha gaire distància des de l'hotel a l'autopista (2,5 km de distància) ni al centre de la ciutat (1,0 km).
També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
En cas que hagueu de treballar a l'habitació durant la vostra estada, disposeu d'un l'escriptori, telèfon i accés a Internet. La ràdio i el televisor a la vostra habitació us permetran entretenir-vos. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva).
Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
De tot tipus de delícies, també vegetarianes, se n'ocupa el restaurant de l'hotel.
 Hotel Hotel Restaurant Elisabeth a Bad Schwartau 
Hotel Restaurant Elisabeth

Elisabethstraße 4
23611 Bad Schwartau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10
(14 valoracions)



 des de 60,00 EUR  
Hotel a Bad Schwartau: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 23 habitacions.
El vostre allotjament està ben comunicat, a la mateixa autopista.
L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva).
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració! Informeu-vos sobre les diferents ofertes terapèutiques de l'hotel!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana.
 Hotel Nordic Hotel Lübecker Hof a Stockelsdorf 
Nordic Hotel Lübecker Hof

Ahrensböker Straße 4-8
23617 Stockelsdorf, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,4 de 10
(106 valoracions)



 des de 46,00 EUR  
Hotel a Stockelsdorf: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 131 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Al centre de la ciutat hi podeu arribar a peu (distància 3,0 km). En sortir de l'autopista s'arriba molt ràpid a l'hotel.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. Els nens són benvinguts! Hi ha un parc infantil i naturalment instal·lem un llit infantil a la vostra habitació a petició (si us plau, en aquest cas indiqueu-ho a la reserva). A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. Feu servir la places de garatge de pagament de l'hotel. El servei d'habitacions i el servei de despertador són només dos dels molts serveis que ofereix als seus hostes el capacitat equip de l'hotel. Tant a la zona pública (WLAN) com a l'habitació podeu fer servir l'accés a Internet.
Un escriptori, una caixa forta, un assecador de cabells així com una ràdio estan disponibles a totes les habitacions. Totes les habitacions disposen de televisor, telèfon i de la possibilitat de preparar cafè i té. Naturalment, l'hotel posa a la vostra disposició un barnús per a la vostra sessió de sauna, etc. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques. Televisió de pagament disponible. Per als no fumadors hi ha habitacions expressament destinades.
L'hotel posa a la vostra disposició per a excursions curtes o llargues el préstec de bicicletes per poder explorar la regió. Feu servir l'àmplia oferta de massatges de l'hotel. Podeu reservar un tractament de bellesa a l'hotel. Permeteu-vos una petita pausa i feu servir el solàrium.
Pregunteu pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana.
 Hotel Scandic Hotel Lübeck a Lübeck 
Scandic Hotel Lübeck

Travemünder Allee 3
23568 Lübeck, Alemanya

Hotel 4 Sterne Hotelbewertung

7,0 de 10
(28 valoracions)



 des de 89,00 EUR  
Hotel a Lübeck: Aquest establiment de 4 estrelles amb les seves 158 habitacions és un allotjament amb les màximes exigències.
Els hostes amb peticions especials són benvinguts: L'hotel ofereix habitacions adaptades a minusvàlids, un servei de bugaderia. Es permeten animals domèstics. A la recepció, que és oberta tot el dia, podeu deixar els vostres objectes de valor en dipòsit a la caixa forta de l'hotel. L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Naturalment, la vostra habitació té televisor (amb accés a cable).
Per a relaxar-vos i descansar teniu a la vostra disposició la piscina (interior) i el gimnàs. Podeu desconnectar a la sauna.
Al restaurant de l'hotel estaran encantats amb la vostra visita.
 Hotel Hotel Stadtpark Garni a Lübeck 
Hotel Stadtpark Garni

Roeckstraße 9
23568 Lübeck, Alemanya

Hotel 2 Sterne Hotelbewertung

8,1 de 10
(44 valoracions)



 des de 45,00 EUR  
Hotel a Lübeck: L'establiment té 2 estrelles i ofereix en total 17 habitacions.
Tingueu en compte la ubicació favorable de l'hotel: distància fins a l'autopista 2,5 km. i fins al centre de la ciutat només 0,5 km.
Durant la vostra estada a l'hotel, podreu fer ús del servei d'habitacions o del servei de despertador. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Es fàcil trobar lloc per aparcar: l'hotel ofereix places d'aparcament gratuïtes.
Respecte als aparells electrònics d'oci, a l'habitació teniu disponibles ràdio i televisió per cable. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana.

 Mostrar els hotels a Bad Schwartau (Lübeck)

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1030 Hotels
Rome
586 Hotels
Prague
441 Hotels
Londres
440 Hotels
Barcelona
294 Hotels
New York
269 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
207 Hotels
Ciutat d'Hamburg
202 Hotels
Amsterdam
157 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta