Hotel Altenau | Reserveu hotels a bon preu | Baixa Saxònia, Alemanya

Índex: hotel.info | Llista d'hotels | Europa | Alemanya | Altenau

 Mostrar els hotels a Altenau

Els millors hotels a Altenau a l'/al desembre

 Hotel Kurhotel Alte Mühle a Altenau 
Kurhotel Alte Mühle

Am Mühlenberg 1
38707 Altenau, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

8,3 de 10
(3 valoracions)



 des de 44,00 EUR  
Hotel a Altenau: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 45 habitacions.
L'hotel queda gairebé al centre (aprox. 0,0 km). El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
L'hotel està preparat per als hostes amb desitjos especials: ofereix habitacions adaptades per a minusvàlids, un servei de neteja i bugaderia i permet l'accés a animals domèstics. També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. Podeu deixar el vostre cotxe a l'aparcament gratuït de l'hotel.
Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
L'hotel ofereix tractaments de bellesa. La piscina descoberta de l'hotel us ofereix el marc esportiu adequat. Feu servir el préstec de bicicletes de l'hotel per conèixer els voltants!
A l'hotel també trobareu plats especials per a diabètics i cuina vegetariana. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel. Per a menjar alguna cosa teniu a la vostra disposició un cafè/bar. A l'hotel trobareu una agradable taverna/cerveseria que també disposa de terrassa.
 Hotel Sporthotel Schulenberg a Schulenberg 
Sporthotel Schulenberg

Unter den Birken 6
38707 Schulenberg, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,2 de 10
(11 valoracions)



 des de 39,00 EUR  
Hotel a Schulenberg: Aquest hotel, és un hotel amb totes les comoditats per a exigències elevades (3 estrelles) i té 25 habitacions.
El telesquí més proper és a només 1,0 km de distància.
Per als més menuts, l'hotel disposa d'un espai de joc i en cas necessari us facilitarà un llit de baranes per a l'habitació (si us plau, sol·liciteu-lo en fer la reserva). Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel disposa d'habitacions per a no fumadors on també es poden allotjar els vostres amics de quatre potes (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la reserva). Feu servir l'aparcament gratuït de l'hotel per deixar el vostre vehicle. A la recepció hi ha una caixa forta.
La vostra habitació disposa de televisor i telèfon. Per descomptat, al bany hi ha un assecador de cabells.
La sauna i els massatges són només dos dels múltiples serveis de l'hotel. Permeteu-vos un tractament de bellesa al mateix hotel. Entrenar-vos o relaxar-vos: a la piscina coberta de l'hotel tot és possible!
Feu saber a l'amable personal de l'hotel si voleu plats especials per a diabètics o cuina vegetariana. L'hotel ofereix un cafè/bar per a picar alguna cosa. Al bar de l'hotel us hi espera una gran selecció de begudes. Visiteu la taverna/cerveseria pròpia de l'hotel; i als mesos més càlids gaudiu també de la seva terrassa!
 Hotel Wolfs Hotel a Clausthal-Zellerfeld 
Wolfs Hotel

Goslarsche Straße 60
38678 Clausthal-Zellerfeld, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

7,6 de 10
(20 valoracions)



 des de 52,00 EUR  
Hotel a Clausthal-Zellerfeld: Aquest hotel de categoria mitjana disposa en total d'unes 30 habitacions.
Fins al següent telesquí només hi ha 0,2 km. Al centre de la ciutat hi podeu arribar ràpidament a peu (distància 0,2 km).
En aquest hotel s'accepten els animals domèstics i es poden allotjar sense problemes en una habitació per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la reserva). Si us cal, feu servir el garatge tancat de l'hotel. Els viatgers amb cotxe poden utilitzar l'aparcament de l'hotel.
Les habitacions naturalment estan equipades amb televisor i telèfon. Al bany teniu a la vostra disposició un assecador de cabells. La vostra habitació té un minibar amb begudes fresques.
A l'hotel trobareu sauna i solàrium.
Acabeu la nit al restaurant i/o al bar de l'hotel. Gaudiu de la nit a la taverna/cerveseria de l'hotel.
 Hotel Hotel Friese a Clausthal-Zellerfeld 
Hotel Friese

Burgstätter Straße 2
38678 Clausthal-Zellerfeld, Alemanya

Hotel 3 Sterne Hotelbewertung

3,7 de 10
(3 valoracions)



 des de 65,00 EUR  
Hotel a Clausthal-Zellerfeld: Aquest hotel classificat amb 3 estrelles ofereix en total 26 habitacions.
L'hotel té places d'aparcament pròpies.
Les habitacions tenen televisor i telèfon. Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. L'hotel també ofereix habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu una d'aquestes habitacions en fer la vostra reserva). A l'habitació us espera un minibar amb exquisideses variades.
Si fa bon temps, també podeu menjar a l'aire lliure a la terrassa de l'hotel. Si voleu una beguda fresca, aneu al bar de l'hotel.
 Hotel AKZENT Hotel Goldene Krone a Clausthal-Zellerfeld 
AKZENT Hotel Goldene Krone

Kronenplatz 3
38678 Clausthal-Zellerfeld, Alemanya

Hotel 3,5 Sterne Hotelbewertung

8,2 de 10
(15 valoracions)



 des de 63,00 EUR  
Hotel a Clausthal-Zellerfeld: En aquest hotel hi ha 25 habitacions (de les quals 17 són habitacions dobles).
L'hotel es troba al centre de la ciutat (distància fins al centre 0,0 km).
Podeu entrar a Internet a través d'una connexió de la vostra habitació o per WLAN (zona pública de l'hotel). També podeu deixar el vostre vehicle al garatge tancat de l'hotel. L'hotel ofereix un aparcament per a cotxes propi.
Hi ha un assecador de cabells a l'habitació. Aquest hotel també disposa d'habitacions per a no fumadors (si us plau, indiqueu que voleu aquest tipus d'habitació en fer la vostra reserva). Les habitacions disposen d'un televisor amb accés a cable.
Amb el préstec de bicicletes del mateix hotel podeu ser independent; feu viatges d'exploració!
De les delícies de tot tipus se n'ocupa el restaurant de l'hotel (amb zona a l'aire lliure); pregunta també pels plats especials per a diabètics i la cuina vegetariana. A la nit, sigueu benvingut al bar de l'hotel.

 Mostrar els hotels a Altenau

Resum dels vostres avantatges

Més de 210.000 hotels arreu del món
Més d'1.000.000 de valoracions d’hotels
Garantia de Millor Preu
Reserva gratuïta
Anul•lació gratuïta
Pagament directe a l'hotel

Les millors destinacions de viatge

París
1042 Hotels
Rome
586 Hotels
Londres
443 Hotels
Prague
443 Hotels
Barcelona
297 Hotels
New York
268 Hotels
Viena
228 Hotels
Venècia
208 Hotels
Ciutat d'Hamburg
203 Hotels
Amsterdam
159 Hotels
 
 
 
 


hotels deutsch  -  hotels english  -  hôtels français  -  hoteles español  -  alberghi italiano  -  hotels català  -  hotelů česky  -  szálloda magyar
hotels nederlands  -  hoteli polski  -  hotéis português  -  hotels română  -  отелей pусский  -  hotellia suomi  -  hotell svenska  -  oteller türkçe  -  酒店 中文

Copyright (c) 2001-2009 hotel.info GmbH
Tots els drets reservats. Les marques externes pertanyen als seus respectius propietaris. Amb l'ús d'aquest lloc web es reconeixen les hotel.info-CGC. hotel.info GmbH no pot respondre pel contingut de les pàgines web externes enllaçades. Peu d'impremta