Dit zijn de best beoordeelde hotels in Nederland, België en Europa 2013

Neurenberg, 11 december 2013 – De internationale boekingsportal hotel.info heeft opnieuw de best beoordeelde hotels van het jaar het kwaliteitskeurmerk 'Top Rated Hotel 2013' toegekend voor bijzonder goede diensten. Voor de beoordeling werd er gekeken naar de beoordelingen van meer dan 6 miljoen boekingsklanten voor 250.000 hotels wereldwijd.

Voor de toekenning van het keurmerk kwamen alle hotelpartners met minstens 8,0 van de 10,0 haalbare punten in aanmerking. Hoteliers kunnen met dit keurmerk hun hoge servicekwaliteit laten zien aan een groot publiek en zo hun imago verbeteren.

Hier volgen de best beoordeelde hotels in Nederland, België en Europa, die met hun bovengemiddelde services hun gasten wisten te overtuigen.

De 10 beste hotels in Nederland*

8.Anselmus HotelBrugge38,6
9.Hotel HancelotGent3,58,5
10.Hotel PreludeKnesselare38,5

Hieronder de top 30 van hotels in Europa*. Per land is hierbij alleen steeds het best beoordeelde hotel in de ranglijst vertegenwoordigd.

De 30 beste hotels in Europa*

17.Melia Hotel LuxembourgLuxemburgLuxemburg49,1
18.Best Western Premier Thracia HotelSofiaBulgarije49,1
19.Radisson Blu Waterfront Hotel, StockholmStockholmZweden49,1
20.Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery CollectionStraatsburgFrankrijk49,1
21.Courtyard St. Petersburg VasilievskySint-PetersburgRusland39,1
22.Daugirdas Old City HotelKaunasLitouwen49,0
23.Hilton IstanbulIstanbulTurkije59,0
24.Ramada PitestiPitestiRoemenië49,0
25.Scandic OuluOuluFinland48,9
26.Scandic Oslo AirportGardermoenNoorwegen38,9
27.Hotel JarunZagrebKroatië38,8
28.Wellton Elefant HotelRigaLetland48,8
29.Hotel City MariborMariborSlovenië48,8
30.Hotel KongebrogaardenMiddelfartDenemarken58,7

*De beoordelingen in de ranglijst geven de stand weer van 19 november 2013. Geringe afwijkingen zijn daarom niet uitgesloten. Bij gelijke beoordeling vindt de positionering plaats aan de hand van het aantal afgegeven beoordelingen van gasten. Alleen hotels met minstens 20 beoordelingen komen in aanmerking voor de ranglijsten.
Hotelgasten beoordelen het via www.hotel.info geboekte hotel na hun vertrek aan de hand van een puntensysteem (0 tot 10). De uitkomst is het gemiddelde van beoordelingen voor kamerkwaliteit, vriendelijke houding van het personeel, netheid, geluidsniveau, prijs-kwaliteitverhouding en ontbijt/gastronomie.

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 250.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai), Singapore en Brazilië (São Paulo) geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van hotel.de en hotel.de-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.