PRESSEINFORMATION
Rentoudu saunan löylyissä hotellissa – täällä saunot ja nukut parhaiten

Nürnberg, 27. Marraskuu 2013 – Myös matkalla on päästävä saunaan. Oli kyse sitten Wellness-viikonlopusta tai rentoutushetkestä kesken kiireisen liikematkan, näissä kansainvälisen hotel.info-varauspalvelun yli 6 miljoonan asiakkaansa antamien hotelliarvostelujen perusteella listaamissa hotelleissa saat parhaat löylyt.

hotel.infon suomalaisten hotellien saunojen Top 20*

Sijoitus Hotelli Paikkakunta Tähdet Kokonaisarvosana
(Paras mahdollinen arvo: 10,0)
1.Hilton Helsinki KalastajatorppaHelsinki48,8
2.Scandic OuluOulu48,8
3.Sokos Hotel Seurahuone KotkaKotka48,8
4.Hotel Pariisin VillePorvoo38,8
5.Holiday Club SaimaaRauha48,8
6.Hilton Helsinki AirportHelsinki48,7
7.Scandic JyväskyläJyväskylä48,6
8.Sokos Hotel AlexandraJyväskylä48,5
9.Sokos Hotel Tapiola GardenHelsinki48,4
10.Sokos Hotel JyväshoviJyväskylä48,4
11.BEST WESTERN PREMIER Hotel KatajanokkaHelsinki48,3
12.Sokos Hotel FlamingoVantaa48,3
13.Radisson Blu Hotel, OuluOulu48,2
14.Scandic Tampere CityTampere38,2
15.Sokos Hotel LappeeLappeenranta48,2
16.Hostel Domus AcademicaHelsinki18,2
17.Kantarellis SuitesVaasa48,2
18.Solo Sokos Hotel TammerTampere48,2
19.Radisson Blu Royal Hotel, HelsinkiHelsinki48,2
20.Scandic Patria LappeenrantaLappeenranta48,1

Hilton Helsinki Kalastajatorppa saa muihin suomalaisiin hotelleihin verrattuna saunomismukavuudestaan kokonaisarvosanan 8,8. Tästä meren äärellä sijaitsevasta 4 tähden hotellista avautuu näkymä Suomenlahdelle, ja täällä voit rentoutua muun muassa neljässä saunassa ja sisäuima-altaassa. Hyvä olo on taattu myös Scandic Oulussa, joka saa samoin 8,8 pistettä. Vuonna 2007 avattu, keskeisellä paikalla sijaitseva hotelli tarjoaa hemmotteluhetkiä nykyaikaisissa ja ylellisissä tiloissa.

Yleisarvosanan 8,8 saaneella yksilöllisellä Sokos Hotel Seurahuone Kotkalla on 50-vuotiset perinteet. Hotellivieraat antavat erityiskiitokset henkilökunnan ystävällisyydestä ja osaamisesta. Sauna ja hieronta tarjoavat rentoutusta ja virkistystä. Myös muiden Top 20 -listalle yltäneiden hotellien palvelut ovat ensiluokkaiset, ja nekin voivat saada asiakkailta pisteitä.

*Jos arvosanat ovat samat, järjestys määräytyy annettujen arvioiden lukumäärän mukaan. Listauksessa otettiin huomioon vähintään 10 asiakasarviota saaneet hotellit. Listauksen arvioinnit on annettu 4.11.2013 mennessä. Sen vuoksi niissä saattaa esiintyä vähäisiä poikkeamia.

www.hotel.info on maksuton hotellien varauspalvelu yrityksille ja yksityishenkilöille. Palvelu tarjoaa sähköisesti varattaviksi yli 250 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Muihin varaustapoihin verrattuna hotel.info tarjoaa asiakkailleen huomattavia hintaetuja. Lisäksi hotel.info näyttää aina hotellin kaikki käytettävissä olevat huonehinnat, joten asiakas voi valita edullisimman tai itselleen sopivimman huonehinnan. Kaikki hotel.info-varauspalvelun kautta tehdyt varaukset siirtyvät reaaliajassa luotettavasti suoraan kyseiselle hotellille. Tämän mahdollistaa hotel.infon yhtenäinen käyttöliittymä, johon hotellien omat varausjärjestelmät (ns. CRS tai PMS) ja hotel.de:n oma myRES-varausjärjestelmä on integroitu.
hotel.info auttaa asiakasta valistuneen hotellinvalintapäätöksen tekemisessä ilmoittamalla hotellien perustiedot, kuten huonehinnat ja hotellien varustelutason, sekä myös julkaisemalla yli 1,5 milj. hotelliarvostelua, jotka ovat hotelleissa yöpyneiden, eri puolilta maailmaa olevien asiakkaiden kirjoittamia. Muihin arvosteluportaaleihin verrattuna asiakkaat voivat olla hotel.infossa varmoja, että hotelliarvostelut ovat 100 % aitoja, sillä arviointiin voivat osallistua ainoastaan juuri kyseisessä hotellissa viime aikoina yöpyneet varausasiakkaat. hotel.info - hotel.de AG:n kansainvälinen merkki - luotiin jouduttamaan laajenemista ulkomaisille markkinoille. Uusien ulkomaisten asiakkaiden ja hotellien hankkimiseksi on jo avattu toimistot Iso-Britanniaan (Lontooseen), Ranskaan (Pariisiin), Espanjaan (Barcelonaan), Italiaan (Roomaan), Kiinaan (Shanghaihin), Singaporeen ja Brasiliaan (São Pauloon). Kansainvälisesti toimivien liikeasiakkaiden suuri määrä on helpottanut yrityksen pääsyä uusille markkinoille. hotel.infon tavoitteena on vakiinnuttaa asemansa johtavana yritysten ja yksityisasiakkaiden hotellinvarauspalveluna.

Lehdistön yhteyshenkilö:

Saksa
Puh.: +49-(0)911-59832-0
Faksi: +49-(0)911-59832-11
Sähköposti: presse@hotel.info

Stjernene er udtryk for hotellets egen vurdering samt for de erfaringer, som hotel.de og hotel.de-kunderne har gjort sig. Nærmere oplysninger kan ses i de almindelige forretningsbetingelser.