PRESSEINFORMATION
Hoteller med sauna – her sveder og sover man bedst

Nürnberg, 27. November 2013 – Selvom man er på rejse, vil man ikke gå glip af saunaen. Derfor viser den internationale reservationsportal hotel.info på baggrund af evalueringer fra sine over 6 mio. reservationskunder de bedst evaluerede hoteller med sauna – om det så er til en wellness-weekend eller for at få sindet renset under en stressende forretningsrejse.

hotel.info-Top 10 hoteller med sauna i Danmark*

Plads Hotel By Stjerner Samlet karakter
(Bedste værdi: 10,0)
1.Comwell Kellers Park VejleBrejning58,9
2.Bella Sky Comwell Hotel CopenhagenKøbenhavn48,5
3.Benniksgaard HotelGråsten38,1
4.Marriott CopenhagenKøbenhavn57,9
5.Adina Apartment Hotel CopenhagenKøbenhavn47,9
6.Tivoli HotelKøbenhavn47,9
7.Koldingfjord HotelKolding47,7
8.Copenhagen Admiral HotelKøbenhavn47,6
9.Comwell Sport Rebild BakkerSkørping47,5
10.Best Western Hotel Nyborg StrandNyborg47,5

Comwell Kellers Park Vejle i Brejning opnår med en samlet karakter på 8,9 en førsteplads ved evalueringen af danske hoteller med saunafaciliteter. Det luksuriøse 5-stjernede hotel indbyder til afslapning med blandt andet jacuzzi, dampbad, sauna og massage. Velbehag er også skrevet med stort ved Bella Sky Comwell Hotel Copenhagen. Golfhotellet tilbyder wellness i eksklusive og stilfulde omgivelser.

Benniksgaard Hotel, der scorer 8,1 point, fremviser individuelt indrettede værelser. Huset ligger midt i Sydjyllands bakkeklædte natur med fantastisk udsigt ud over Flensborg Fjord. De rustikke omgivelser på hotellet byder på en høj teknisk standard. Men også de andre hoteller på Top 10 har masser at byde på og kan score point hos kunderne.

* Ved samme evalueringskarakter foregik sorteringen på baggrund af antallet af afgivne evalueringer. Der blev medtaget hoteller med minimum 10 gæsteevalueringer. Evalueringerne i rangplaceringen angiver niveauet pr. 04.11.2013. Ubetydelige afvigelser kan derfor ikke udelukkes.

www.hotel.info er en gratis hotelbookingservice for virksomheder og private kunder. Der tilbydes elektronisk booking for mere end 250.000 hoteller i hele verden. Sammenlignet med andre bookingmetoder opnår kunden store prisfordele ved en bookling via hotel.info. Desuden viser hotel.info alle tilgængelige overnatningspriser for et hotel, således at kunden altid kan vælge den billigste eller passende værelsespris. Alle bookinger via hotel.info overføres sikkert, korrekt og i realtid til det pågældende hotel. Dette garanteres af den enestående integration af hotellets egne bookingsystemer (såkaldt CRS eller PMS) og hotel.de's eget reserveringssystem myRES under den overordnede brugergrænseflade hotel.info.
På basis af et erfaringsbaseret hoteludvalg kan hotelsøgende under hotel.info ud over centrale informationer som overnatningspriser og hotellets faciliteter læse 1,5 mio. hotelevalueringer fra hotelgæster fra hele verden og bl. a. træffe deres beslutning for en booking på basis af dette. Sammenlignet med de eksisterende evalueringsportaler kan hotel.info-kunden her stole på at evalueringerne er 100% ægte, fordi der kun anmodes om bedømmelser fra bookingkunder, der kort før har overnattet på det pågældende hotel. hotel.info - det internationale mærke fra hotel.de AG - blev etableret for at fremme ekspanderingen på de udenlandske markeder. Der er allerede etableret salgskontorer i Storbritannien (London), Frankrig (Paris), Spanien (Barcelona), Italien (Rom) og Kina (Shanghai), Singapore og Brasilien (São Paulo) for at fremme kontakten med nye kunder og hoteller. Den høje andel af internationalt agerende virksomhedskunder fremmer her indgangen til nye markeder. Målet er at etablere hotel.info som den førende hotelbookingservice for erhvervs- og privatkunder i hele verden.

Pressekontakt:

Tyskland
E-Mail: presse@hotel.info

Stjernene er udtryk for hotellets egen vurdering samt for de erfaringer, som hotel.info og hotel.info-kunderne har gjort sig. Nærmere oplysninger kan ses i de almindelige forretningsbetingelser.