Hier worden dromen werkelijkheid: de best beoordeelde luxe hotels ter wereld voor rond de 100 euro

Neurenberg, 5 augustus 2013. Gun uzelf een pleziertje en verblijf als een koning of overnacht als een filmster. Luxe hotels verwennen hun gasten niet alleen met exclusieve voorzieningen, voortreffelijk eten en prachtige kamers. Ook een service die niets te wensen overlaat, is hierbij vanzelfsprekend. hotel.info laat zien hoe voordelig pure luxe kan zijn. Het internationale boekingsportaal beschikt over de best beoordeelde hotels met de meest luxueuze ambiance.

Top drie luxe hotels van Nederland * bij hotel.info

Plaats Hotel Bestemming Sterren Beoordeling
(hoogste cijfer:10,0)
1.Sofitel Amsterdam The GrandAmsterdam58,5
2.Hilton AmsterdamAmsterdam58,2
3.The Manhattan Hotel RotterdamAmsterdam57,9

De ruime kamers van het Sofitel Amsterdam The Grand bieden stijlvolle elegantie. Dit hotel heeft een restaurant dat al vele prijzen heeft gewonnen. Het hotel wordt door gasten gemiddeld met een 8,5 beoordeeld en staat daarom op de eerste plaats. Bij The Manhattan Hotel Rotterdam (Beoordeling: 7,9) zijn gasten onder meer lovend over de centrale ligging en het geweldige uitzicht. Een overnachting is hier in juli en augustus al vanaf 100 euro te boeken.

Top 20 internationale luxe hotels * bij hotel.info

18.Hilton Imperial DubrovnikKroatië/Dubrovnik59,0
19.Hotel Atlas Essaouira & SpaMarokko/Essaouira59,0
20.The Westin PortlandVS/Portland59,0

Het Ketschauer Hof in Deutschland, Grandhotel Lienz in Oostenrijk, Hotel Ritz Paris** in Frankrijk en Hipotels Hipocampo Palace in Spanje worden door hotel.info-boekingsklanten steeds beoordeeld met 9,5 punten op een schaal van 10. Hiermee plaatsen zij deze luxe hotels in de top van de van de wereldwijde vergelijking. Het hotel het Spaanse Cala Millor heeft bovendien een aanbeveling van 98%. In juli was al voor circa € 110 een kamer te boeken. Voor augustus ligt de prijs op € 156.

Ook in vele andere als beste beoordeelde High-Class-hotels is in juli al een kamer te boeken voor circa € 100 per nacht. Zo is bijvoorbeeld het best beoordeelde luxe hotel van Hongarije op hotel.info het Iberostar Grand Hotel Budapest, met € 108 Euro relatief voordelig, evenals het Pullman Bangkok King Power Hotel in Bangkok (Thailand) met een tarief van slechts circa € 80 Euro.

Andere luxe hotels met kamers van circa € 100 vindt u middels Uitgebreid zoeken van hotel.info.

*Bij gelijke beoordelingscijfers vond de sortering plaats op basis van het aantal opgegeven beoordelingen. Er is alleen rekening gehouden met 5-sterrenhotels met minimaal 10 beoordelingen van hotel.info-klanten. Per land is alleen het best beoordeelde luxe hotel in de internationale toplijst vertegenwoordigd. Zowel de beoordelingen in de resultatenlijst als de genoemde prijzen geven de stand weer op 15 juli 2013. Geringe afwijkingen zijn daarom niet uitgesloten.

** Waarschijnlijk nog tot mid 2014 gesloten vanwege renoveringswerkzaamheden. Met 8,8 punten is het Scribe Paris van de Sofitel-groep een luxe hotel met de op een na beste beoordeling in Frankrijk.

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 250.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai), Singapore en Brazilië (São Paulo) geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van hotel.info en hotel.info-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.