Vanaf het harde zadel in het zachte bed. De beste hotels voor motorrijders.

Neurenberg, 6 mei 2013 – Eindelijk! Motorrijdersharten gaan sneller slaan van zon en zachte temperaturen. Na de lange winter geldt voor velen: van de bank en op de motor. Vandaar dat er in de daarop volgende dagen weer meer motorrijders op de wegen te zien zijn. En op de circuits. Dat komt omdat vooral aan het begin van het seizoen de VRO-trainingen populair zijn. Maar ook enkele geoefende bochtenliefhebbers beleven tijdens trainingsweekenden graag de kick van snelheid en het schuinhangen. De boekingsportal hotel.info maakt daarom de best beoordeelde hotels bij belangrijke circuits bekend. Een goede nachtrust is immers de beste basis voor veilig en geconcentreerd rijden.

hotel.info-Top 3: De best beoordeelde hotels bij Circuit Park Zandvoort (Nederland)*

1.Courtyard Hotel Amsterdam AirportHoofddorp9,648,3
2.The Seashell Hotel ZandvoortZandvoort2,238,2
3.Hotel BloemendaalBloemendaal9,447,9

Andere hotels bij Circuit Park Zandvoort

hotel.info-Top 3: de best beoordeelde hotels bij het TT Circuit Assen (Nederland)*

1.Van der Valk Hotel AssenAssen3,847,8
2.Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser DuinenZeegse15,147,6
3.De Bonte WeverAssen3,347,0

Andere hotels bij TT Circuit Assen

hotel.info-Top 3: de best beoordeelde hotels bij Circuit de Spa-Francorchamps (België)*

1.Radisson Blu Palace HotelSpa8,847,9
2.Hotel Spa - BalmoralSpa8,447,7
3.Best Western Les MyrtillesVielsalm18,137,6

Andere hotels bij Circuit de Spa-Francorchamps

hotel.info-Top 3: de best beoordeelde hotels bij Circuit Zolder (België)*

1.Casa RomanZonhoven8,337,9
2.Holiday Inn Express HasseltHasselt8,627,5
3.Holiday Inn HasseltHasselt8,747,0

Andere hotels bij Circuit Zolder

hotel.info-Top 3: de best beoordeelde hotels bij de Hockenheimring (Duitsland)*

1.Apartments & Hotel Garni KurpfalzhofHeidelberg6,139,2
2.Hotel AradorSt. Leon-Rot7,33,59,1
3.Hotel Zum AugartenSpeyer9,338,9

Andere hotels bij de Hockenheimring

hotel.info-Top 3: de best beoordeelde hotels bij de Nürburgring (Duitsland)*

1.Lindner Congress & Motorsport Hotel NürburgringNürburg1,048,7
2.Gasthaus WeberWiesemscheid3,42,58,5
3.Ringhotel Historisches Haus Blaue EckeAdenau5,638,5

Andere hotels bij de Nürburgring

* Bij een gelijke beoordeling worden de zoekresultaten op afstand gesorteerd. Er worden alleen hotels met minstens 10 beoordelingen opgenomen die in een straal van 10 km van het circuit liggen (voor TT Circuit Assen en Circuit de Spa-Francorchamps geldt 20 km). De beoordelingen in de ranking geven de stand weer op 22 april 2013. Geringe afwijkingen zijn daarom niet uitgesloten.

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 250.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai), Singapore en Brazilië (São Paulo) geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

Sebastian Meyer
E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van HOTEL.INFO en HOTEL.INFO-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.