De hotel.info-prijskalender – met een nieuwe optie voor het hotel van uw keuze voor een voordelige prijs

Neurenberg, 29 januari 2013 – wie heeft dat bij het zoeken naar hotels nou nog nooit meegemaakt? Het droomhotel is volgeboekt of valt ver boven uw reisbudget. Wie geen afstand wil doen van een overnachting in het hotel van zijn keuze kan nu dankzij een nieuwe optie op www.hotel.info een geschikt hotel vinden. De gratis onlinehotelreserveringsservice biedt nu met de "prijskalender" een nieuwe mogelijkheid om hotels te zoeken en te boeken.

Spaardagen bij hotel.info

Een prijsoverzicht in de vorm van een kalender laat voor de populairste hotels van hotel.info de meest voordelige boekingsperiode zien, en dat al een aantal weken van tevoren. Reizigers die al weten waar ze naartoe willen en die qua reisperiode een beetje flexibel zijn, kunnen met deze nieuwe service veel geld besparen.

Sebastian Meyer, persvoorlichter bij hotel.info, over de nieuwe optie: "De prijskalender is al voor een aanzienlijk aantal hotels wereldwijd te gebruiken. Wij breiden het aanbod continu uit, want van deze nieuwe service profiteren zowel de gasten alsook de hoteliers, die hun vrije contigenten hierdoor nog beter kunnen aanbieden."

Eenvoudig en overzichtelijk

En zo werkt het: voer op de website van hotel.info in het zoekveld de gewenste bestemming in en kies uit de resultatenlijst een hotel, of voer direct het gewenste hotel in. Als u op de pagina met hoteldetails een datum kiest, verschijnt de prijskalender met een overzicht van prijzen per dag. De meest voordelige hotels zijn daarbij met een kleur gemarkeerd en met één klik te boeken. De gewenste datums worden automatisch overgenomen. Nu staat niets u nog in de weg bij het boeken van uw droomhotel tegen de beste prijs.

Een praktijkvoorbeeld van gebruik van de prijskalender vindt u hier (om het voorbeeld van de prijskalender weer te geven klikt u in het datumveld op "Aankomst" klikken): http://www.hotel.info/nl/nl-hotel-district-leidseplein/hotel-345620

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 210.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai), Singapore en Brazilië (São Paulo) geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

Sebastian Meyer
E-mail: presse@hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van hotel.de en hotel.de-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.